Of even langs Ron Simons rijden als je toch in Nurburg bent. Die heeft heel veel race-ervaring, ook met Ferrari 308. Even zoeken op RS-racing voor de website, ze doen ook veel met Alfa's.
UHHHH ik weet van niets hoor Henkie..nou kan ik toch niet komend weekeinde maar dit moet je niet te hard roepen... Frans
Goed idee! Ik weet dat hij idd ook wat handel drijft in tuning en race spullen. Zal een googlen. Thx. En anders zal onze Wizard ook wel ideetjes hebben.
Naar mijn idee (nog) te weinig, maar dat komt denk ik door het slechte weer van de laatste tijd Hoewel ik donderdag 200km deed en dat volledig topless (voor de goede orde; het is van hier naar oss en terug ca. 200 km ) @ martin, Blauw blauw blauw, is dat geen nummer van De Dijk? @ franc, geen aanpassingen laten uitvoeren aangezien er zeer verschillend over wordt gedacht. Wizzard heeft bij enkele een aanpassing gedaan maar geeft niet heel veel verbetering. Ik begrijp wat je bedoeld met onze dollemieten rit, ik had dat ook en wel zo dat de schijven een beetje blauw aangebrand/verkleurd waren. Wat was dat geweldig! Ik mis mijn video bandjes; HENK! HELP, S.O.S.
Ow echt? Ik had verwacht dat op z'n minst andere blokken betere prestaties zouden moeten geven. Geventileerde schijven nog een stap hoger zou zijn en andere klauwen het verhaal helemaal kompleet zouden maken. Niet dus ?? Ik zal binnenkort eens met meneer Wizard hier over gaan praten.
Niet alleen de PP Meeting no. 2 komt in zicht, maar ook de Eifel! Zal even overschakelen zijn van het zangerige vlaams naar het iets dwingender duits... Gr. Martin
Martin, ook ik heb er veel zin in. Dit topic drijft een beetje achter de PP aan, maar komt goed. Liebesgrusse aus der Lederhose...
@Eifelgangerss Zoals besproken ontmoeten we elkaar in (Brussel-groep - Deil-groep) Kerpen, in de Michael Schumacher Strasse.. Kijken of hij er is, kunnen we hem even in onze auto´s gooien
Inderdaad ook 'n prachtige streek ginds! Hebben jullie weer mooi geregeld Alweer veel aangename kilometers gewenst. A.
Ter info: MS Motorsport GmbH Michael-Schumacher-Str. 5 50170 Kerpen - Sindorf http://www.michaelschumacher-kartcenter.de/de/kontakt/index.php
Wat sfeerbeelden. Foto 1 is daar een perfect voorbeeld van De dames en heren zitten (volgens laatste bericht) aan de worsten en soep in het bungalowhuisje Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooie sfeer beelden Vu, ik ben ook benieuwd naar de beelden die je vanmiddag vanuit mijn auto hebt gemaakt, is het nog een beetje gelukt?
Er zit wel wat bruikbaars tussen Ik had trouwens mijn trein op 1 minuut gehaald. Cor aan de andere kant, kon relaxed naar zijn trein lopen. Cor als je dit nog leest: fijne vakantie!