Yes, een 55 AMG 500PK en 700nM.. @ Paulus, Wij hebben met cvdzijden @ carpool barendrecht afgesproken om 5:40. Om vervolgens om 6 uur in Deil aan te komen
Thanks dat je aan me denkt maar ik moet eerst in de buurt van Eindhoven zijn om mijn chauffeur op te halen.ik zorg dan dat ik om 07.20 in Eindhoven aan kan sluiten als die planning nog staat. ps je rijdt zeker niet voor L#L
Ik rij rechtstreeks naar Deil (kan ik die 40 minuten gebruken om nog wat wakkerder te worden ) Gr. Martin
Weersverwachting ziet er ook goed uit voor het Vlaamse land. Fri 19 Sep Mostly Sunny 17°C / 9°C 4 (Moderate)
Vertrek Deil: Henkie Plambo Cor Mondial Wim Onno crew (BBB en BB) Souvlaki Arie Timmermans Roger Cvdzijden AutoGespot-Mercedes SL 55 AMG Vertrek Eindhoven: djfrens Gr. Martin
Een kennis van me uit mijn dorp heeft een paar weken geleden een rossa 360 Modena gekocht bij Alex en heeft zich ook opgegeven voor de PP. Oorspronkelijk zouden we samen rijden, maar ook al heb ik moeten afzeggen, hij neemt zeker deel aan de dag. Zijn naam; John Baltussen. Hij zal zich ook om uiterlijk 715uur melden bij vd Valk aan de A2 bij Eindhoven. Geniet van deze dag jongens! Met een beetje mazzel hoop ik jullie tegen het eind van de dag toch nog te kunnen zien. Het is mijn bedoeling jullie alsnog bij LMB Racing met z'n allen te mogen aanschouwen en begroeten. Dan zou ik het laatste deel van de dag dan nog kunnen meemaken.
Zou fijn zijn wanneer je het programma daar weer op zou kunnen pakken Franc. Toch een beetje erbij aanwezig.
Deil: + Jeffrey & Margriet + Hans & Ivonne En over de kledingvoorschriften: De smoking en galajurk laten we thuis dit jaar....
Ik heb tevens ook een beroep gedaan op Jupiter. Deze Griekse weergod zal ons ook een handje helpen Bob: ik bekeek net je profielfoto Wat dacht je van: "bedankt voor het zo ver mogelijk naar voren schuiven van de stoel" Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik moet nog even kijken, maar ik denk dat ik me ook ga melden in Eindhoven. Is voor mij handiger dan Deil, denk ik.
+ Rieks en Pieter + Gerrit en Joost beiden in een Engels theehuis. @ Pieter, Wat een race in Monza, daar had ik mijn geld niet op durven te zetten. Dirk nog ontmoet? En nu maar worstebroodjes warm maken. Tot de 19e