Ik weet niet of jullie er al iets van hadden vernomen maar Luuk (van de Kyalami) ligt op dit moment in het UMC met gezondheidsproblemen . Daarom kan hij er niet bij zijn 19 september. Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt met iemand om mee te rijden (In een Peugeot dan wel ) dus ik kan er wel bij zijn.
Slecht nieuws Steef! Ik hoop dat het snel weer goedkomt... En heel erg jammer dat hij er niet is vrijdag.
Ik wens Luuk beterschap, ik hoop dat het een beetje meevalt allemaal! @JanK, denk je dat Vu het aandurft om met een Canon aan de slag te gaan? Is een vrij grote kloof van een Nikon naar een echte camera
Vertrek Deil: Henkie Plambo Cor Mondial Wim Onno crew (BBB en BB) Erik "korte broek" Souvlaki Arie Timmermans Roger Cvdzijden Jeffrey Hans AutoGespot-Mercedes SL 55 AMG engels theehuis #1 (Pieter) engels theehuis #2 (Joost) Vertrek Eindhoven: djfrens John (360 Modena) Paulus348 Zanti-crew Harry-SZ(?) Als er al geen file staat veroorzaken we die zelf wel Gr. Martin
@ Henk : is dit nog wel acceptabel in je buurt ? Ik heb er al moeite mee om 's-morgens met 1 auto het halve dorp wakker te maken, laat staan met 15 auto's !! Jij moet ook 's-avonds nog thuiskomen en de weken daarna zonder bril en pruik door de straat kunnen, toch ? Ik vind het geen enkel probleem bij de afrit Deil bij dat Shell-tankstation of zo te verzamelen.
Was niet vervelend bedoeld Franc. Hopelijk komen we je nog tegen in België! Wel met de 308 toch? Gr. Martin
Lijkt me erg leuk Messcherpe foto's zijn dan gegarandeerd. Het zal wel een beetje als verraad voelen voor iemand die met Nikon fotografeert
Tuurlijk weet ik dat joh! Ik probeer wel nog te komen, maar het gaat jammergenoeg niet lukken met de 308. Ik moet morgen naar Brussel en vlieg dan naar London en kom vrijdag middag pas terug. Om de 308 4 dagen lang ergens zomaar neer te zetten... dat zie ik niet zo zitten. Maar het belangrijkste is dat ik vanaf LMB Racing erbij met kunnen zijn en (als ik geen vertraging met de vlucht heb) op tijd daar zal zijn om jullie met z'n allen aan te kunnen zien komen. Daar kijk ik nu enorm naar uit.
Bij mij staan O&J vrijdag om 6.00 hr. voor de deur (met Tubi uitlaat). Gisteren auto gepoetst voor vrijdag. Kan weer opnieuw beginnen want we hebben nog een (lang) rondje gereden en hij is nogal stoffig geworden, zie foto (genomen in Zuiddorpe, altijd moeilijk licht daar) Image Unavailable, Please Login
Dit is erg jammer Franc Ik hoop dat je 's avonds aan kan sluiten. We zullen met het beeldmateriaal proberen om je een beeld te geven van de dag. Liever hadden we je bij ons gehad Forza Ferrari! Overigens: alweer 23 pagina's voorpret! Luuk: veel beterschap!
Over de kwaliteit en de hoeveelheid plaatjes zal zich hier niemand zorgen maken Vu. Het is misschien alleen het onderscheid tussen goede foto's, betere foto's of de beste foto's Gr. Martin
En het is hier maar 5 kilometer vandaan. Alleen stond er een B-klasse voor het huis aan de linkse kant en aan de rechter zijde stond ook nog het een en ander. Foto is gemaakt met kleine digitale camera Canon 75 Digital IXUS.
Die gordijnen vielen me ook op toen ik daar stond. Een eindje verder staat een nog ouder huis, in z'n oude staat, alleen daar stond nu vanalles voor de deur geparkeerd. En deze foto's zijn slechts gemaakt met een kleine Canon 75 digital Ixus camera. Daar kun je niet de kwaliteit mee halen wat jullie met die kanonnen eruithalen. En we zijn ook geen fotografen. Dit hebben we gedaan om de nieuwe camera te uit te proberen (voor a.s. vrijdag ).