Heren een verzoek van mijn kant. Mijn buurman, vriend en mede-Maseratist Luuk is opgenomen in het ziekenhuis en kan dus helaas niet mee gaan met zijn Maserati Kyalami. Hij heeft echter een passagier beloofd dat die mee kon de hele dag. Deze persoon heeft zich hier enorm op verheugd. Nu hoop ik dat er iemand hier is die nog geen passagier heeft en die hem mee wil nemen gedurende de dag. Reacties graag via PM. gr, Vince p.s. Ik heb zin in vrijdag! Gaat legendarisch worden!
Bij mij staan O&J vrijdag om 6.00 hr. voor de deur (met Tubi uitlaat). Niet alleen een Tubi ,maar let op ,ook test-pipes en de bypass klep open. Peter wil jij de buren waarschuwen??? Gr Jolanda.
Mooie hoek deze foto Peter, licht is inderdaad een probleem, grootste probleem is dat de foto gemaakt is op een moment dat de zon hoog aan de hemel stond (midden op de dag en tegenlicht), daardoor krijg je heel hard licht en daardoor ook hele harde schaduwen, je ziet dat de zij en voorkant van de auto in de schaduw zitten. Mocht je op deze plek een foto willen maken dan kan je dat beter op een licht bewolkte dag doen of nog beter bij zonsopkomst of zonsondergang, dan heb je namelijk heel mooi zacht licht. Auto staat er in iedergeval weer mooi bij! Voorbeeldje van mooi zacht licht op Franc zijn auto (eind van de avond net na zonsondergang): Image Unavailable, Please Login
http://www.rws.nl/images/Weekendafsluiting%20A28%20tussen%20knpt%20Hoevelaken%20en%20Hattemerbroek%20van%20vrij%2019%20sept.%2021.00%20tm%20zo%2021%20sept.%2009.00_tcm174-201280.pdf
Bedankt voor de tip. Je tips zijn altijd welkom. In Zuiddorpe (voor het restaurant waar onze Vlaamse vrienden vaak asperges komen eten) hangt altijd een aparte sfeer in de Dorpsstraat. Het tegenlicht en de schaduwen zijn typisch daar. De sfeer van vroeger. Ik ga nog een keer terug. Jammer dat het vaak vol staat met allerlei auto's. Nou eigenlijk niet. Ik miste iets. Dus vanavond heb ik de auto heb ik helemaal opnieuw in de Mequiar Tech Wax gezet. Tsjonge jonge. wat een verschil is dat toch elke keer weer. Er zit nu weer het diepe rood in.
Roger... ik dacht dat ze hier in de wijk wel iets gewend waren Allemaal geen probleem. Ik vraag alleen aan de mensen om niet speciaal te laten horen dat ze een tubi hebben en probeer een stoot gas te vermijden. Verder heb ik er zin in. Pterps is hier donderdagavond al, we slapen samen in 1 bed, voorwarmen voor de dag. Groeten uit el ejido (zuid Spanje)
Ik heb samen met Lunel (360 spider) een hotelletje geboekt 6 km van ******** , Dat vroege opstaan is niets voor mij en we gaan Do avond al op pad
@Peter : Wat doe jij via Tiel ?? @Luuk :beterschap. We zullen aan je denken. @Henk : Tot vrijdag jongen , slapen doen we al niet meer . Hoe is het weer aldaar ? Nog 4 nachtjes wakker blijven dan maar ......
Dat bedoel ik.... Ben effe 5 dagen niet online vanwege andere verplichtingen ( in Italy) en wat gebeurd er ? Henk zit in zuid-spanje en nog erger, hij gaat de avond voor sinterklaas ook nog effe met Peter in bed... grrrr.... Schiet mij maar in de feestverlichting Ik ben niet rap jaloers, maar veel gekker moet het nou toch niet worden
Zoals hierboven geschreven beloofd het een gezellig weekend te worden. Nog 4 nachtjes en de F poetsen!! Kan niet wachten!!!!!!!!! Jeffrey
Mocht er iemand nog wat hulp nodig hebben met het poetsen van de vettura: PLambo was in Italië zeer content over de wijze waarop zijn velgen schoongemaakt waren door ondergetekende. Gr. Martin
Ik heb deze week keihard werk voor de boeg, morgen en woensdag nog effe flink op de tanden bijten! Donderdag= POETSDAG! Mannen, wat een opwinding! Hoe meer die PPMeeting nadert hoe slechter ik slaap! Ik struikel zowat over de wallen onder m'n ogen! Ik heb helemaal een opgefokt gevoel van binnen! Een soort vreemde tinteling die constant door m'n lijf gaat......Ferrari Fever!
Oh ja! BELANGRIJK: net naar allen een licht aangepast Roadbook verstuurd: onvoorziene wegversperringen! Gelukkig op tijd gemerkt!
Henk we zorgen nog voor wat worstenbroodjes extra voor in de Tubi's. Ja ben ook weer terug uit een nat Monza. @ Vettel coureur met ballen! doet me denken aan de tijden met Schumacher en Verstappen in de regen.