Fred, ga jij ook eerst naar Deil? Zo ja.. kom je ook naar de car-pool papendrecht? ( En wellicht anderen? )
@ Iedereen die van het noorden komt Heb net even met Van de Valk gebeld. Afslag is misschien open op vrijdagmorgen echter links af naar Van de Valk zal niet gaan. Doorrijden tot knooppunt Leenderheide omdraaien en terug rijden kan wel. Vanaf Motel van de Valk is het viaduct richting Valkenswaard wel open. www.rws.nl/rws/dnb/projecten/randwegeindhoven/nieuwsenvoorlichting/pbs.php?ID=76 Op de markt in Valkenwaard is er op vrijdag geen markt, want die is er donderdag. Is dit dan misschien een alternatief, scheelt wel een hoop tijd en ergenis. Op dat stuk gebeuren ook de meeste ongelukken. Gr. Joost
Goed idee. Als die afslag idd in ieder geval naar van der Valk dicht is, dan is dat niet handig. En als hij MISSCHIEN open is richting Valkenswaard (maar misschien dus ook niet), dan kunnen we altijd nog als plan B via Leende (afrit 34 op de A2 richting Weert) in Valkenswaard komen. In Valkenswaard zelf is er dat grote plein waar je pal naast de weg prima met een Fje of 20 terecht kan. Ik zeg: verzamelen hartje Valkenswaard!!! (Zie kaartje: westelijke route = plan A, oostelijke route = plan B, als de afrit op de ring Eindhoven dicht is) Image Unavailable, Please Login
@Vince Om 05:45 verzamelen wij bij Total IJsselstein langs de A2. - Hans - Souvlaki - Jeffrey Haak jij ook aan? Gezellig! @iedereen: Meer liefhebbers?
KWART VOOR ZES?!!!!!!!! HOLY MACARONI! Volgens routeplanner is het 1 uur en 37 minuten vanaf Houten naar #######. Als we er om 8.30 moeten zijn en we vertrekken om 6.30 dan zijn we toch ruim op tijd? Of zie ik het verkeerd? Maar ik haak wel aan hoor...
@ Vince Dit is de (latere vroege) planning. Maar bij meeting Deil hebben we koffie en saucijzenbrooodjes.
Ribbetjes gaan redelijk tot goed. Vannacht wel de halve nacht wakker gelegen, maar afgelopen zaterdag wel kunnen sturen in de Dino. Leuk rondje gedaan, met als hoogtepunt kennismaken met Onno's nieuwe speelgoed. Zelf sturen komend weekend gaat wel lukken. Gelukkig maar, want Ivon heeft al weken behoorlijk last van haar rechter arm. En laat die arm nou toch wel behoorlijk op z'n donder krijgen bij dat zware schakelen van de Dino.... Dus als kneus en kneus elkaar nou een beetje afwisselen met sturen, dan redden we het wel Ik ga vanmiddag bij de RDW en douane langs voor de BMW.... Ben benieuwd!!!
wo do vr za zo Zonneschijn (%) 20 70 50 40 40 Neerslagkans (%) 20 10 10 20 20 OOHHHH dat wordt dus een dubbel mooie dag!!
@heren De meetingorganisator heeft er zo op gehamerd geen details prijs te geven over de items voor de 19e. Probeer daar dan ook op te letten, ik blijf aan het editen zo Bedankt!
Kan iemand ff aangeven wat de def. plek is bij Eindhoven ik weet daar echt de weg niet. graag een vast punt of zo. gr
Paulus, EDIT; Zit in buitenland en kan alles even niet bijhouden. Kijk naar post 480 van Hans. Zo gaan we het doen! Valkenswaard op het plein tegenover de kroegen
Lopen de mensen de kroeg uit denken ze dat ze dubbel zien @Paulus, heel makkelijk. Markt in valkenswaard Image Unavailable, Please Login