Is zichzelf moed aan het indrinken.......wie weet zelfs enkele Belgische biertjes ...................... wordt je vanzelf wat losser van
Goeie tip!! Zal mijn pluggen ff zoeken! Anders wordt ik direct afgekeurd, 60 F's (en anderen) x 150 dB...........
Heb niet zo snel een sickbag nodig gelukkig. Zie alleen niet alles even scherp meer en zie alles roze. Het uitzicht fleurt er wel van op!
Heb net ook nog een klein rondje gereden en ga vanmiddag ook maar naar huis. Heb een soort zomers vakantiegevoel op dit moment. Morgen is het bedrijf dicht.
Hmu dat is voor mij minder als ik om 7.30 de trein moet hebben in Eindhoven Dat haal ik dat niet van uit valkenswaard. Dus ik denk dat ik dan maar ergens langs de snel weg gaan staan. moet nog even kijken waar
nog maar 1 (kort) nachtje!!!!!!!! Kan niet wachten, ik ken natuurlijk de meeste van jullie nog niet maar ik verheug me enorm op de dag en de kennismaking! Tot morgen allemaal! Steven
Degene die mij ziek krijgt in zijn auto trakteer ik op 5 overheerlijke Utrechtse Italiaanse broodjes Mario ... Maar dat lukt niemand. Ik heb gisteren wel iemand ziek gekregen in een Dodge Ram SRT-10.
Ik had nog even gezocht hoor, maar kwam alleen 2 keer die lijst met namen tegen en geen tijden. En we zitten inmiddels op 31 pagina's!
Als we morgen hetzelfde weer hebben als vandaag, zal ik een goed mens worden en de nonnekes 100 kilo kaarsen sturen! (van de soort die niet te snel smelt of druipt)
Otto toont maar weer aan dat een katholieke opvoeding niet altijd het gewenste resultaat geeft... Ik heb gisteren druk gepoetst overigens maar vandaag laat ik de boel de boel een beetje. Denk vanavond nog even een snelle update en dan moet het maar. Ik moet tenslotte die broer van mij ook nog een cursus Boxerrijden geven vanavond. Dat heeft overigens niet de connotatie die Dirk zich misschien in zijn hoofd haalt... Onno
do, 18-09 vr, 19-09 za, 20-09 minimum temperatuur 4°C 2°C 4°C maximum temperatuur 17°C 18°C 19°C ochtend zonnig zonnig mist en zon middag zonnig zonnig zonnig avond geen bewolking geen bewolking geen bewolking Volgens www.weeronline.nl op onze bestemming.
Try me, maar ik beloof niks... Dankjewel dat jij in ieder geval wel wat werk wilt verzetten Onno. In je vakantie nog maar liefst! Berg je dan maar voor morgen! Nonnekes? Smelten? Druipen? Bahbah Otto! Ga je ook nog over tetten beginnen!? Of moeten we daarmee wachten tot bij het ontbijt in L'uno con Dinges? Korte update van het NL-convooi: Henkie "kan mij die buren schelen" 360 Modena Peter "Gallardo Spider met sickbags" Lambo Rene P. (de broer van..) 997GT3 Cor "ik ben altijd meestal op vakantie" Mondial Wim "de beveiliger" 550 Onno crew (BBB en BB) Erik "korte broek" Souvlaki Arie Timmermans Roger Cvdzijden Jeffrey Hans Robin360 Fred328gts 348holland brothers Henk van Lith BB Berry CS Vince "HOLY MACARONI" G. AutoGespot-Mercedes SL 55 AMG engels theehuis #1 (Pieter) engels theehuis #2 (Joost) Harry-SZ Vertrek "Eindhoven": djfrens John (360 Modena) Paulus348 Paulus "de afvallige" Zanti-crew Harry, jou zien we in Deil neem ik aan? Berry komt daar ook naartoe. Helaas heeft Joop af moeten haken, ik denk dat hij de zaken van Berry ook waarneemt Lekker druk zo! Frans, ik denk dat we genoeg opvallen als we aan komen rijden met zo'n colonne? Gr. Martin
Zo, ook net klaar met poetsen/wassen Staat er als een spiegel bij en kon niet wachten om al te vertrekken! Maar nog 1 klein nachtje slapen... Iedereen nog succes met poetsen en tot morgen!