http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=138040532&postcount=33748 Morgen Berry er toch even attent op maken dat die elastiekjes om de nummerplaat echt niet kunnen, of ben ik dan een zeikerd? Help me even onthouden. Gr. Martin
Toch wordt je ze zat wanneer je ze jaren lang meerdere keren per week van die broodjes eet, ik kon het stalletje van Mario vanuit mijn woning zien! De broer van Mario heb ik ook reeds ontmoet, woont ergens in de binnenlanden van Italie (de marken). Bij toeval bij hem terecht gekomen en ik zou er dolgraag weer eens gaan eten, de beste pasta die ik ooit heb gehad heb ik bij hem gegeten: Ravioli ai Funghi et Poccini!! Onvergetelijk. Spullen zijn gepakt, ik vertrek zo richting Deil.
@ heren deelnemers, heren have fun morgen tijdens de meeting, dat zal zeker wel lukken als ik de deelnemerslijst zo zie. groetjes!
Hm ik heb ze nooit meerdere keren per week gegeten. Althans, niet weken achter elkaar Dan woonde je wel mooi zeg! Pasta funghi dinges, dat is iets met champignons? Ik heb gisteren voor een vriend gekookt, tagliatella a la steef, iig zat er tagliatella, hamblokjes, champignon, broccoli en hamkaassaus in. En t was veel te verruuuuukkkuuuuluuuuk . Behalve van Italiaanse autos houd ik dus ook van Italiaans eten ghehe. Is het eten in Belgie ook in Italiaanse stijl morgen eigenlijk?
Heren veel plezier morgen ik zal veel aan jullie denken!!! Dirk Prettige vlucht! En nogmaals voor iedereen die niet slapen kan vanavond Veel plezier morgen, en vanavond met de voorpret op dit forum gr Dirk
Nog 8 uur en een kwartier en dan gaat de wekker. Hoop dat ik niet al teveel opval met die wallen onder mijn ogen Tot morgen!!!!!!!!!!!!
Jeffrey en ik zijn vandaag ook lekker bezig geweest. M'n garagebrug is bezorgd, en door ons inelkaar geklust. Soort van overmaats ikea bouwpakket, maar dan een stukkie zwaarder allemaal. En zonder gebruiksaanwijzing. "Ja, die staat online". Lekker, heb geen internet bij m'n garage. En even op en neer naar huis gaan dan zijn we toch weer een km of 8 stadsrijden verder. En dus kijken we wel hoever we komen. Een heel end, blijkt. Er staat een oude BMW op op het moment. Kreeg net alleen nog een beetje zorgelijk SMSje van Jeffrey dat er nog iets geborgd moest worden :eeks:. Na ja, na het weekend dan maar weer. @Jef: BEDANKT!!!!! En als Jeffrey's auto nou niet blinkt morgen dan is het mijn schuld....
Ik heb mijn plekie voor morgen uit gekozen. Baal er echt van dat ik er niet bij kan zijn veder. Maar ik zal aan julloe denken als ik weer een college construweren volg Maak er een mooie dag van, maar dat komt wel goed ! Image Unavailable, Please Login
Dan zou ik wel een foto maken Ik verwacht jullie daar rond 7.00 uur te zien van af dat punt is het +/- nog 10 min naar Valkenswaard
Met een F kan het sneller hoor, al wordt er in Aalst (-Waalre) best veel geflitst. De kasten bij de stoplichten flitsen (toen ik er nog vaak kwam) zowel voor rood als snelheid.
Mondial ziet er weer piekfijn uit. Idd Plambo. Zonnetje was lekker...muziek ook OK en ze staat al te trappelen in de box....... Morgen vroeg mag ze weer.. Ik ben er kaar voor.. Nu lekker slapen..... NOT !!! CU
Beste vrienden! Vergeet aub deze niet, de politie van Lochristi is nl. heel streng! Image Unavailable, Please Login
Dacht er verstandig aan doen nog wat van de spanning voor morgen weg-te-karten, maar vergeefs... Affijn, om 6 uur in Deil? Dat is nog welgeteld 8 uur...
Wat zeg je me nou. Heb je die gendarme van vorig jaar niet ingehuurd? Is die oprit voor het restaurant niet uitgebreid ??? Hij ligt klaar.... Thanx voor de tip