Vergeet jullie paspoorten niet. Ik heb m net in mijn tas gestopt. Truste en tot morgen allemaal! Grtzzz Vu
Gewoon 'n nachtje doorgaan, he Bob! Ook nog aan het wachten op California nieuws? Ik ben trouwens nog op m'n werk in de buurt van Brussel... Maar m'n huidige woonplaats ligt dan ook niet zo heel ver van de startlocatie van morgen vandaan
Een poging wagen tot Nee, ik ben nog wat dingen aan het klaarzetten maar kort daarna ga ik slapen hoor. Grtzzzz Vu
Batterijen zijn gechecked Mijn nachtrust wordt met een paar minuten uitgesteld omdat ik wat aan het downloaden ben --> http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=214462 Hierna ga ik echt slapen
Toch vreemd... stelletje volwassen mannen die moeite hebben om te gaan slapen, omdat ze morgen een stukje gaan rijden met een paar voertuigen... ben blij dat ik deelgenoot ben
Zin zin zin! Kom net thuis na een lange dag werken... Alvast een Jupiler opengemaakt om in de stemming te komen. Hans, 5.45 uur bij het tankstation hier he?
Same here! Om alvast even in de stemming te komen voor morgen Peter! Ontbreken van een parkeerschijf kan nooit veel duurder zijn dan het ontbreken van een kentekenplaat... Toch? Gr. Martin Image Unavailable, Please Login
Welterusten! Kent iemand nog een mooi sprookje? Vu' s pillen werken niet! Of zou dat schaapjes tellen werken? Misschien......Ferrari's tellen? Tot morgen vroeg! Slaapwel, mijn werk zit er op, nu is't aan jullie!
Hier Pterps vanaf Henk zijn computer, ik duik zo ook mijn nest in. Paar biertjes op dus nu maar hopen dat ik de slaap kan vatten! (tussen de barbies) Tot morgen Peter
Heren heel veel plezier morgen. Geef maar een keer flink gas, ik sta jullie even te bekijken bij afslag kerkdriel in de ochtend! Ben benieuwd naar de fotos en filmpjes!!
Ok Rob, als ik je zie zal ik even toeteren @Heren We liggen toch niet te pitten zeker ? Vroeger gingen we nog wel eens een nachtje door Nou anders ga ik van ellende die Pterps zo maar even flink laten schrikken met een scream-masker van mijn dochtertjes, heh heh.... Doei, xx Image Unavailable, Please Login
Pas thuis! 't Is hier wel ERG rustig nu. Slaapwel Ik kan nog net 7u slapen en dan nog makkelijk op tijd aan de F-ontbijttafel zijn Het zal een geweldige dag worden!