Tja Alex, hier gaat over 4 uur en 3 kwartier de wekker. Even wat eten en dan staat dat gajus voor de deur
Maar 't zal weer de moeite waard zijn natuurlijk. Bij de volgende Deil meeting kan jij weer wat langer slapen Tot straks!
ZIJN WE AL WAKKER???????????????? Stelletje slaapkoppen..................... Tot straks, mensen. We hebben er zin in! Ciao, E.
Present! Wat was dit een lange nacht! Het was er weer eentje die ik kan vergelijken wanneer ik naar Spa ga: spanning en zin alom Tot straks allemaal!
Vertel mij wat.... Ik ben vanochtend tot 2:00 uur 's nachts bezig geweest ruzie te maken met een amerikaanse klant van me. Verdomde tijdsverschil. Lekker veel geslapen ja.........
Wat een rust joh hier op het forum! Tis net of er wat te doen is Vraag me wel af hoe hard de heren allemaal gaan op dit moment
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Otto voor Belg van de eeuw of wereld burger van de eeuw man man man ik ben alleen in de morgen er bij geweest maar wat een feest. Otto, wat heb jij dat tot in de kleinste puntjes georganiseerd, als je de viool aan de wilgen hang weet ik wel wat jij kan gaan doen. vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroem zegt de F16
Er was geen reet aan... Nee, wát een geweldige dag hebben wij gehad zeg! Behalve het vroege opstaan (4.45 uur :-X) dan... Het collonnerijden met af en toe 200+ op de teller in vrij druk verkeer was erg bijzonder. Af en toe wel even een whoopsmoment gehad. De Ghibli kan het meeste spul goed bijbenen trouwens, viel me niks tegen. Wat is het bizar om met 60 zeer opvallende auto's onderweg door Belgische dorpjes te zijn... Mensen stoppen gewoon met wat ze aan het doen zijn om te kijken en foto's te maken met hun mobieltjes en zo. We hebben met de hele groep ontbeten in een hele fraaie Italiaans restaurant, erg lekker. Daarna zijn we onder politiebegeleiding (!) naar de F16basis gebracht. Ze hadden daar een F16 klaar gezet zodat we stuk voor stuk de auto er voor konden zetten en er werden dan per auto foto's gemaakt. Even kijken hoe ik die kan krijgen. Daarna gingen we allemaal in bussen en werden we naar een ander gedeelte van de basis gebracht waar ze lieten zien hoe piloten uitrukken bij een directe dreiging. Ze hebben dan binnen 10 minuten een F16 in de lucht. Bizar snel. Wat nog bizarder was is dat we te voet de landingsbaan op mochten waar op 25 a 30 meter een F16 vol gas wegtrok om op te stijgen. Ongelofelijk, wat een lawaai en wat een kracht! Dit schouwspel werd een keer of zes herhaald en er werd nog een paar keer vlak over ons heen gevlogen. Dit kan echt alleen maar in België... ;D Daarna gingen we weer een rit van een uur maken naar het restaurant (1 ster) voor de lunch. Geweldig om lekker te racen met de F-boys... Na een heerlijke lunch met oesters, champagne, witte en rode wijn zijn we vertrokken naar dealerschap Monza waar we lekker rond mochten kijken. Er was nog een klant met een 288 GTO, vrij zeldzaam... Daarna zouden we door gaan naar nog een locatie, maar dat zou nog een dik uur rijden zijn en daar waren we een beetje te moe voor. Dus we zijn doorgegereden naar huis. Super dag gehad! Morgenavond laad ik de foto's op, nu geen zin meer in... O, hierbij wil ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om Otto te bedanken voor deze onvergetelijk dag! Hulde! En de rest van de F-chatters voor het warme welkom, zelfs voor M-rijders... Vince
Rob, ik heb ze niet maar er zijn er duizenden als het er geen 10 duizend zijn. ongelofelijk er was zelfs een hoogwerker aanwezig om foto,s te nemen. ik heb een grote bek maar ben eerbiedig stil voor wat Otto geregeld en voor elkaar heeft gekregen. dit jaar vroeger weg omdat mij chauffeur zakelijke verslommeringen had, nou een ding is zeker volgende keer zijn we er beide als eerste en gaan we als laatste weg en dan nog pas als Otto ons er uit pl&^%rt.
Net binnen maar harstikke moe voldaan moe. Helemaal super kei gaaf alles perfect geregeld. Leuke members mooie auto's. Het was geweldig. Foto's morgen.
Hulde Hulde Hulde Aan Otto (en z'n gezin want die helpen allen mee) voor deze strak georganiseerde Du Plat meeting, zo strak als een viool snaar!!!! Mooi Mooi Mooi Was het weer wat we vandaag hadden. (Martin was zelfs zo rood als een .......... aardbei?) Vroem Vroem Vroem (x 60) Was het geluid van alle F's (en andere merken) bij elkaar, wat een enorme groep auto's was het. En niet eens zware parkeer problemen gehad! Vrooooooaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppppppgroooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmmm Is het geluid van een F16 op 25 mtr afstand bestuurd door een knul van ca 22 jaar!!!!! Lekker lekker lekker (x 120) De lunch bij Lays was weer voortreffelijk en het ontvangst was al evengoed, wat een goed volk aldaar!
@Otto Het was helemaal geweldig, maar dat hebben we al besproken. - Met 61 auto's naar luchtmachtbasis Kleine Brogel waar op 25m afstand de F16's in RED ALERT stand van je vandaag wegsuizen. En niet 1, nee 6 ! Fly by's, combat mode, ik weet het allemaal niet. Echt, wat een spektakel en dat alleen voor ons. Een paar chatters (ook een oranje) veegden even de geasfalteerde weg schoon daar onder gejuich van de medewerkens. - Laat ik niet het ZEER uitgebreide ontbijt vergeten wat hier vooraf ging in een fantastische zaak. - Gegeten in Leys. Een restaurant voorzien van een michelinster in Lochristi. - Daarna naar het nieuwe pand van Garage Monza, de Ferrari dealer in St. Martens Latem. - Vervolgens naar LMB racing in Wommelgem waar klassiekers weer als nieuw gerestaureerd worden. - Aansluitend een miniconcert en receptie in de TV studios in Lint. Ben net thuis, het was een feest mannen... NB: 1) Bijna 500km gereden vandaag, het kan niet op... 2) Ivonne, de vriendin van Hans kocht vanmorgen een giallo 328gts bij Forza. Hulde ! 3) Paulus had Alex Jansen van Forza meegenomen incl antraciet F599 fiorano. 4) Hans had een lekke band. Heel apart gezicht op de snelweg zo'n achterband van 105 breed 5) Er waren 2 TV crews aanwezig voor een reportage. IXuis en de bekende Vlaamse VTM. Diverse mensen werden geinterviewd en er werd veel gefilmd. 6) De nieuwe kentekenplaat van Otto, 328gts... geweldig, kan alleen in Belgie 7) Dirk Marbella had het weer voor elkaar. De SLR cabrio moest in het midden van de nacht opgehaald worden. Hij deed niets meer... Echter, tegelijkertijd werd de dichte SLR weer voor hem aangerukt.
Jongens, jongens wat wordt ik hier jaloers van! Dat moet genieten zijn geweest. Jullie kunnen straks -weer- niet slapen van de adrenaline....