DEELNEMERSLIJST FERRARICHAT.COM MEETING DU PAYS PLAT N°2!!! | Page 29 | FerrariChat

DEELNEMERSLIJST FERRARICHAT.COM MEETING DU PAYS PLAT N°2!!!

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Dino2010, Jun 29, 2008.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. pieter hol

pieter hol Formula Junior

May 10, 2007
    574
    olanda
    Full Name:
    pieter
    @Otto,

Ik zou hier van alles willen zeggen, maar dat heb ik al gedaan. Het leken wel drie dagen! Jonge het was helemaal Top.
    Geen wonder dat jij de eerste viool speelt.

Namens Rieks, Gerrit, Joost en mij bedankt voor de geweldige dag.

" De Engelse Theehuizen"

2. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter

Ik heb me ingehouden vandaag, had een flink deel van de tijd het stuur van de oh zo machtige BBB in mijn handen geklemd, wat een onvergetelijke dag!! Dus ik heb slechts 880 foto's, ik denk dat er mensen zijn die daar wel over heen gaan. Het is onmogelijk om de indrukken van vandaag te beschrijven, ik weet wel dat deze dag bij mij in het boekje gaat als 1 van die dagen die je nooit meer vergeet, het was bere gezellig, de Maranello bromde er lekker oplos, de BB bezorgde kippevel op mijn lijf met zijn alles verscheurende huil en de organisatie was weer des Otto's oftewel tot in de puntjes verzorgd Otto en alle andere bezoekers: BEDANKT!

3. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    #703 zanti70, Sep 19, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Otto, bedankt voor dit schitterende evenement! Ik heb me uitzonderlijk goed vermaakt. Een lange, vermoeiende, maar zeer gedenkwaardige dag! Met uiteindelijk nog een mazzeltje op het eind... 2 keer door een politiecontrole geglipt, nadat ik al mijn passagiers afgezet had :) De parkeerplaatsen waren vol en daar was ik absoluut niet rouwig om...

Ik zal morgen nog wel even een verhaaltje doen over onze avonturen in de Peugeot :D We hebben volgens mij weer dolle pret gehad: Vu, Michiel, Stefan en Ivon, bedankt voor het gezelschap :D Ik hoop dat jullie je ook vermaakt hebben...

Hierbij vast één fotootje, de rest zal in de fotodraad volgen. Het biertje heeft net gesmaakt, dus ik ga nu mijn mandje in.

Otto, CHAPEAU!
    Image Unavailable, Please Login

4. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Nou luitjes,

Op de laatste krachten zojuist thuis aangekomen, in totaal 700 km's gedaan vandaag. Maar wat een dag mensen!
    Otto, nogmaals heeeeeel hartelijk bedankt voor deze geweldige dag. Een die wij nooit en te nimmer zullen vergeten. Geweldig.
    En fantastisch dat Pays du Plat 3 al in de planning staat, daar kijk ik nu alvast naar uit ;)

Welterusten allemaal, ik ga gauw naar bed. Straks weer een hoop te doen!

Ciao, E.

5. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Otto,

Van harte gefeliciteerd met deze prestatie! Wat heb je dat weer toch goed voor elkaar gebokst! Dikke pluim hiervoor! Ik wil je hartelijk bedanken voor deze meeting. Nog niet eerder heeft iemand zo'n superkicken meeting weten te organiseren. Chapeau!

Bob: zoals altijd is het supergezellig met je in de auto :D Je Carver bracht ons moeiteloos van de ene naar de andere lokatie :D Wat heb ik gelachen zeg toen we je auto lieten schudden :D:D:D Bedankt voor de lift en de gezelligheid ;) Super Bob!

Mr. Kuneman: bedankt voor het lenen van uw camera. Werkelijk een fantastisch hoe snel uw camera is.

Gr.

Vu

6. RiCoNL

RiCoNL Formula Junior

Jul 4, 2007
    451
    #706 RiCoNL, Sep 19, 2008
    Last edited: Sep 20, 2008
  7. RiCoNL

RiCoNL Formula Junior

Jul 4, 2007
    451
    #707 RiCoNL, Sep 20, 2008
    Last edited: Sep 20, 2008
  8. Beach58

Beach58 Karting

Aug 2, 2007
    64
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Otto,

een waanzinnige dag,thx.
    Maar natuurlijk ook Veronique hardstikke bedankt,want ik denk dat door jou steun en geduld deze dag geen doorgang had kunnen vinden.

Gr.Onno.

9. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,782
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Otto,

Ontzettend bedankt voor deze onvergetelijke dag, het was werkelijk fantastisch om met zo'n grote groep op z'n gemoedelijke manier dezelfde passie te delen. De F16's waren natuurlijk uitermate indrukwekkend, Leys mag van mij nog wel een ster erbij, Monza zeer indrukwekkend (het ziet er van de voorkant lang niet zo groot uit), LMB een zeer aangename verrassing, ook omdat ik lang met de eigenaar heb kunnen praten over zijn passie, en de afsluiting bij Eurocam was, net als de andere zaken, tot in de puntjes verzorgd. Nogmaals dank voor het realiseren hiervan !

Roger

10. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    Originally Posted by Mrs.Spider
    De volgende val bijna om van de slaap maar alles komt goed.

Jolanda wat een leuke foto,s dat zijn precies mijn ervaringen.
    -kenteken Dino
    -plambo de lambo aan het douwen
    -jij met de kolonel , die wel de droom van veel meisjes in duigen heeft laten vallen door te vertellen dat alle piloten helemaal niet zo sexie zijn, door de lange onderbroeken en hun spataderen
    -al die F16iens van zo dicht bij (vroeeemmmmmmmmmmmmmmmmm)
    -alle fotograven op de foto
    -de camera ploegen
    -Hans in zijn combat pak.
    -en wel het aller gekte als het alarm van de piloten afgaat op de fiets naar de kisten toe! wel jammer van die ene fiets>

11. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Het was echt weer geweldig! Schitterende dag! Bedankt! :D

12. 360 Spyderman

360 Spyderman Karting

May 18, 2008
    230
    Belgium
    Full Name:
    Heidi en René
    OTTO BEDANKT !!! HET WAS GEWELDIG !!!

13. Ferenzo 430

Ferenzo 430 Rookie

Jul 5, 2008
    9
    Zonarello
    Full Name:
    Marc
    Bedankt Otto, voor deze zeer geslaagde en geweldige meeting!

Aan de fotograven, kunnen jullie mij wat foto's bezorgen van mijn F355, bij de F16. Alvast bedankt

14. Paulus348

Paulus348 Formula Junior

Aug 20, 2008
    401
    Brabant
    Full Name:
    Paulus
    Potverdomme wat een (in alle opzichten) prachtige dag! Een werkelijk schitterend en gevarieerd programma. Hulde en dank aan de organisatie!!

15. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Wat was het gaaf!!!! Heel erg bedankt Otto, super organisatie!!

Wat een mooie auto's, F-16's en het geluid!!!!!

En Bob, wat hebben we gelachen, niet alleen het schommelen waar Vu op doelde ook het slingerend over de drempels om je bumper niet te beschadigen, geweldig!!!! Bedankt voor de lift.

Ook Hans bedankt voor de rit (al was de helft file), maar zelfs in z'n 1 is het leuk file rijden!!!

Dit was mijn eerste meeting en hoop dat er nog veel zullen volgen!

Michiel

16. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Mooie foto's!!! Vu, je kan altijd nog vliegtuigspotter worden, mooie plaat van die F-16 met afterburner en die neuzen van de F-16 en SLR, super foto!! Heb net alles op mijn pc gezet, ga zo eens kijken of er wat leuks bij zit!

Michiel

17. Robin360

Robin360 Formula 3

Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
    Heel erg bedankt Otto voor een fantastische dag.

Ik moest helaas na het bezoek aan het vliegveld snel door naar een ander vliegveld (Schiphol) om door te vliegen naar vliegveld Alicante. Drie vliegvelden in 1 dag, maar er is toch weinig dat tegen het 1e vliegveld bezoek aan kan!

Als kind op m'n 7e stond ik met m'n familie vaak bij vliegveld Volkel om de starfighters zien op te stijgen, nu sta ik als een kind van 37 jaar dichterbij dan ooit F16's zien op te stijgen met deze geweldige Ferrari(chat) familie.

Prachtig.

18. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    wauw WAT EEN SUPER EVENT!!! De foto's + verhalen zijn geweldig!!!

19. Vince G.

Vince G. Karting

Apr 25, 2008
    218
    The Netherlands
    Full Name:
    Vincent de G.
    Waar blijven de foto's?

20. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    In de fotothread?

21. fermarc

fermarc Rookie

May 25, 2007
    41
    Belgium
    Full Name:
    Marc
    Jawad ben nog aan het bijkomen bedankt otto voor deze mooie dag.
    Spijtig dat ik niet meer naar wommelgem en lint ben geraakt ik moest naar huis voor andere dingen.
    Ben nog tot in antwerpen geraakt en vast in de File geraakt en ging te laat zijn thuis,roept er iemand van de ploeg naast mij " Ik dacht dat het aleen in nederland was " nee nee hier is het ook file rijden.

bedankt

22. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Weten jullie wat? Vanochtend toen ik wakker werd dacht ik: "lekker, nog maar 364 nachtjes slapen!" :D:D

Ciao, E.

23. Steef1988

Steef1988 Karting

Apr 20, 2008
    111
    Almere
    Full Name:
    Stefan
    Ik was niet moe van dingen doen opzich. Maar wel van alle indrukken van de hele dag.

De auto's, het plezier, de humor, K3 muzak in de 307, De F16's (hakten er wel in), de klassiekers, het eten, het oorstrelende concert, alles samen maakte dat ik de héle terugweg van Kontich tot mijn voordeur in Almere geslapen heb, mn bed in ben gedoken en aan een stuk door tot vanochtend 8.15 verder geslapen heb:D...

Het was práchtig!

24. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Je moet ook niet vergeten te vertellen dat je van Kleine Brogel naar Lochristi ook geslapen hebt he :D;)

25. fermarc

fermarc Rookie

May 25, 2007
    41
    Belgium
    Full Name:
    Marc
    #725 fermarc, Sep 20, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017

Share This Page