**** gelijk betrapt! Het is niet aller charmant, gelukkig had ik mijn mond gesloten..... Maar je hebt gelijk, vanavond gaan we lekker vroeg naar bed! Ik vond dit weekend echt super toll!!!! Vandaar mijn aanmelding op het forum, ben ook gevangen door het virus... Groetjes Margriet
Zooooo eindelijk weer eens tijd om alles bij te lezen. Ik heb nog vele threads te gaan zag ik al net. Die dekentjes waren goed he Hans Ik werd aan het begin van de avond (ik had als eerste zo'n dekentje ) uitgemaakt voor oma Die avondrit met je in de Dino was echt te gek voor woorden. WAT EEN GENOT!!!!!! en dat de Dino ook genoot, merkte ik wel aan het gebrul van haar en de vlammen die ze produceerde. Echt kicken om dat te voelen als je het gas lostlaat! Ik ga nu eventjes her en der bijlezen. Dat zal niet meevallen Soeppah gut damen und herren
Jes! 3 foto's gemaakt met mn mobiel! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Laatste stukje Nederland wat een aantal van ons gereden hebben En de rit gisteravond met Jeffrey in de 328 als 2e. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vanmorgen dacht "de swaffelkoning" aan hele andere dingen ...... Zijn gerate war schon im swaffel stellung! (foto verwijderd ivm met jeugdige kijkers )
Spannende verhalen, zonde weer dat ik miet mee was! Momenteel zware PPMeeting-ontwenningsverschijnselen!
Geweldig weekeinde. Woorden hiervoor doen tekort, hierom enkele beelden: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik zal later enkele bewegende beelden (totaal zo'n 1,5 uur) plaatsen, incl de volledige ronde van Plambo (slechts 9min30 !!!!!!!!!) op de Nurberg-ring. Allen nogmaals bedankt voor dit (toch wel vermoeiend) weekeinde! BBBRRRRRROOOOOOOOAAAAAAAAAAP Ps Heren weer-goden DANK voor die Sonne! (Onno jij ook voor het uitvoeren van de juiste mooi-weer-dans-ritueel-dinges-huppele-pup) Wat hebben we mazzel gehad!
Prachtigge foto´s en verhalen super ! Huisje, boompje, Ferrari. Heerlijk, lekker gewoon genieten van het leven ! laaten ze niets weten als ze door Helmond komen vaart zat er zo te zien nog goed in
In het donker niet slecht. Tanken in Büchel? Ruud, Heb jij deze ook van ons op de ring? Wat een bizarre baan is dat!! Groet, Jeffrey Ps. Excuus aan diegene de wij geen gedag hebben gezegd. Heb me in NL weer zitten opvreten. Wat een drama op de weg!!!!
@ Otto, ieder uur kijk ik wel een keer op de site. Als ik begin te rillen sturen ze me weer naar de PC. Wil je weten wat mijn startpagina is......? Loop al drie dagen met een gezicht van........ Ze vroegen me vandaag welke datum het was......... Nauw, vrijdag was het de 19de, dus vandaag...... kan het nog gekker......?
Ik reken ook vanaf de 19e Ziet er leuk uit jongens. Mooi geparkeerd ook voor dat Duitse Kot . Ik ben benieuwd naar het verhaal van meneer Plambo
Geweldig om steeds weer nieuwe beelden en verhalen te zien, ruud welke route heb ik nou mee gereden, was via Mayen toch? Ik had echt geen idee meer waar ik nou zat.
Niet gelachen, allemaal nukkige koppen, moest parkeren in de tuin, overal zweetsokken, een teringzooi op 't terras, met een sukkelgangetje door de bergweggetjes, buren die lang willen uitslapen, vieze onderbroeken met gitzwarte slipsporen, niet vol gas kunnen rijden, afgekloven nagels op je dashboard, ranzig schaamhaar in het afvoerputje, geen ronde-record op de RING, twee stiekem geklipte aambeien op sterk water, nauwelijks geslapen in een naar geitekaas ruftende badkamer en veel te veel bochten in de gladde wegen rond de Eifel. Bovendien veel last van zwaar rokende vrouwen. Wat een k.. weekend. Ga nooit meer mee!