:D uitstekend naar je zin gehad dus Plambo!!
De groetjes treug He zo leuken ballenbak hebben wij ook in de koos kids club Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hee, geniaal, bedankt Michel! Ik was zelf al van plan te zoeken maar je hebt me dat bespaard! Alle sentimenten aangaand afgelopen weekend worden door de xBB crew (Harald & ondergetekende) bevestigd - het was gewoon helemaal hardstikke top, beste mensen!!! En erg leuk om te lezen dat iedereen dat zo ervaren heeft. NEXT! Onno
Het was wel lachen!! Een opsteker in een verder heel saai weekend. @Ruud, Da's wel jammer. Had leuk geweest.
.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hoi Fred, Wel leuk om jou ook effe te ontmoeten. Ik heb voorlopig geen boot, maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt Mooie strakke auto ook, die "F" van jou/jullie... Groetjes, Dirk/Marbella
Komen er zo gauw mogelijk op Pterps reed op zondag een hele tijd achter je aan. Ik heb toen zeer veel foto's gemaakt. Het was een genot om achter RBB te rijden. Thanks! Fred: ook deze foto's komen zo gauw mogelijk online. Dat boerengolfbaan was een mooie lokatie. Ik ga aan de slag met de PP-foto's. Tschüs
Vu, ik vond het echt [om met Margriet te spreken] ka uu tee dat je niet met RBB hebt meegereden. Je ging wat eerder terug dan verwacht. Maar niet getreurd, dat komt er absoluut nog van! En tot dusver heb ik geen klachten gehad - iedereen schijnt het wel naar zijn zin te hebben als ze in de Boxer zitten.... Onno
Vu bedankt dat je net de foto hebt geplaatst dat ik een gekke bek (gezicht, mochten er weer sterretjes komen) trek Verder super mooie foto's!!!
Soms schiet het er idd uit maar deze keer was het iets anders, had 'merde' maar dan de Engelse versie geschreven... Maar was ff de regels vergeten (blond )
Ws vanwege het vroege opstaan Vandaag weer studententijd aangehouden... Al een beetje afgekickt? Ik had vandaag echt geen zin om weer te beginnen met de dagelijkse bezigheden.. Het was natuurlijk wel weer super om de hondjes te knuffelen
Ja zeker afgekickt! En hard! De wekker ging nog vroeger dan in de Roompot! Daarnaast geen heerlijke chocolade broodjes, geen chillende muziek van Peter, geen lekker bakkie gezet door Ruud, geen ronkende motoren.... Dan kom je op je werk en zie je de foto's weer! En dan maakt je dan toch weer blij
Ik kan me er iets bij voorstellen! Het enige ronkende wat ik nu nog heb, zijn twee honden en Jef naast me
En het ergste van alles, proberen uit te leggen aan je collega's wat je van het weekend hebt gedaan en beleeft..........heb je een paar uurtjes? Vu: prachtige beelden as usuals, actiefoto van Plambo is erg strak en die foto van RBB zal ik even doorsturen naar Terps Sr.
Ook op de snelweg worden uiterst informatieve conversaties gehouden http://www.autogespot.com/movies/henk.html
Haha, òf het was het het verzoek of Henk een klein beetje pietsie minder zou willen snurken..? Altijd gedacht trouwens dat je zwaffelen als "schwaffelen" schreef... Gr. Martin