@heren Gisteravond was ik niet meer online, ik werd ineens knap ziek. Koorts en zeer slecht geslapen. Nu weer in orde gelukkig. Wat moet ik er van zeggen? Hans heeft het eigenlijk allemaal al erg mooi gezegd. Dit soort dingen kun je alleen maar met gelijkgestemden doen en dat maakt zoiets tot een succes. Een speciale noot wil ik even plaatsen richting Paul en JanJoost. Ze zijn niet vaak online hier en kwamen als vrienden van de 348holland Brothers bij de 2007 Italia trip binnen rollen. Omdat Cor's Mondial uitviel hebben zij zo'n beetje het hele weekend in de Audi Cabrio van eerdergenoemden gereden omdat er simpelweg ineens te weinig zitplaatsen waren. Ik heb de heren daar geen enkel moment een scheef gezicht door zien trekken, aangezien het toch een Ferrari (snellere italiaan...) georienteerd weekend was. Hun plezier was er niet minder om. Bedankt jongens. Verder was het een en al spektakel natuurlijk. Ik ben 3x over de Nordschleife gegaan met elke keer een andere bijrijder. Ik heb mijn best gedaan met het stuurwerk op redelijk hoge snelheden maar heb niet geprobeerd om een snelle ronde te rijden door elke keer zo hard mogelijk op te trekken en te remmen. Ondanks dat zijn het toch 20 harde km's voor een auto. Je hebt er echt wel een sportauto voor nodig met dito remmen en ophanging anders gaat het echt fout. 's Avonds gingen de flessen bacardi net zo hard als de flessen cola en het hoogtepunt was op zondagavond toen Roel Dinogt4 een staaltje authentiek Limburgiaans Swaffelen weggaf. Wat niet vermeld is dat Roel op een gegeven moment problemen kreeg met zijn uitlaat. Pakking kapot. We stonden net bij Zender Ferrari in Koblenz voor de deur. Twee uur op de brug gestaan en met onderdelen en alles erbij EUR 120. Zeer netjes denk ik. De rest van het spul kreeg continu flesjes drinken etc van de zeer hoffelijke medewerkers. Hulde voor deze zaak. Het was geweldig mannen. Mijn lintworm kermt nu nog van genot van de zware schnitzels die hij heeft moeten verwerken. De Jagershof annex Cowboy City was te gek. Hoe we daar toch verzeilt raakten in zo'n gat.. Ik durf bij die feestjes die daar gegeven worden niet aanwezig te zijn.. *Margriet (vrouw van Spyker007) toonde zich een ware Ferraricoureur, ze heeft me echt een paar keer laten lachen *Gijs (348holland) kon er vanwege zijn werk niet bij zijn. Hij heeft wat gemist maar krijgt een mooie impressie door onze wilde verhalen *Onze huisjes waren echt helemaal te gek. Alles van 2007 met sauna, grote badkamer en 2 wc's. Echt een aanrader dat park. Auto's in de tuin, wat wil je nog meer? *Die laatste 6km van de B258 uitkomend aan de Moezel in Cochem is echt het mooiste stuk weg wat ik ken. Wat een feest was dat zeg. Ik hou maar op, het was erg leuk, ook 's avonds met zijn allen. Op naar de volgende trip......wat helaas nog wel even zal duren..
Ja, denk je aan 1 fles baco genoeg te hebben gaat henk in een keer los met die baco's De weg waar Henk het net over heeft. Image Unavailable, Please Login
Hier het stuk wat ik heb meegereden in de 365. Lekker gorgelend door de spaghetti wegen Image Unavailable, Please Login
Nou, daar gaat mijn goede reputatie...... btw Henk, jij wist ook goed raad met die Frankfurters. De (asbest)ring die tussen de flensen van achterdemper en spruitstuk zit was er aan 1 zijde tussenuit geblazen. Die dingen blijken na een paar jaar te verpulveren en als je dan eens een keer goed gas geeft blaas je ze er tussen uit. Het gaf een pokke herrie. Na 2 uurtjes sleutelen hadden ze er een nieuwe tussen zitten. Super service bij ZenderFerrari in Koblenz.
Had ik dat "Eifel" feestje geweten had ik wel 2 dagen langer gebleven...grrrr... Affijn, next time kom ik echt met een "F" dan hoor ik er wat meer bij En zo met z'n allen in een bungalowtje lijkt me ook wel gezellie, maar ik drink wel liever J&B ipv Bacardi. Dat kan toch wel he ?
Roel, Ik heb de laatste 25 jaar alleen maar geswaffelt en dat is goed bevallen Ben een geboren swaffelaar eigenlijk...hihihi... En waar waren de braadwursten dan ? ( met sauerkraud ) Oei, mijn duits is ook niet meer wat het geweest is merk ik nu.
Einmal swaffelen ist immer swaffelen. Der Henkie ist auch ganz um. Seit diese wochenende heisst er der Swaffelkönig
Ja, dat klopt, in Belgie zeggen wij : 1 keer van den appel gebeten, en daarna de schijterij. ( racekak) Maar wat heeft dit van doen met Ferrari's ? ...hehehe..
@Grietje... Hee, ik als moderator blijf alle "deleted posts" van je zien he... hoeveel heb ik er nu al geteld?
Oeps!! Ik moet natuurlijk uitkijken wat ik als ´rookie´ schrijf.... Dus vandaar.... Maar nu moet ik het natuurlijk bekend maken.. Ik schreef dat ik het met Dirk eens ben... (edit by henkie: kijk maar eens, nu staat hij er weer -eenmalig hoor- )
@Fumacher..... Vu, hebben we nog mooie foto's ? Even de boel een beetje opkleuren op deze pagina huh ?