Wow Hans, mega bedankt voor de tip. Ik heb ondertussen alweer 200km gereden met die dingen dus wordt tijd om ze te checken. a.s. hebben we alweer een trip dus zal er gauw eens onderkruipen. Volgens mij zijn het trouwens gewoon standaard boutjes die ze gebruikt hebben. Iemand nog zin om een dagje te helpen mijn smeerput uitgraven?
@Plambo, Volgens mij heb ik nog steeds een verhaaltje tegoed..... Kan niet wachten tot het volgende event hoor..... Misschien dat Hans mij dat vanavond kan vertellen want vanavond nog een ritje Maar anders kom ik toch nog even 'verhaal halen' Groetjes
zekers te weten Heb nog steeds spierpijn in mijn kaken.....en als ik blijf lezen gaat dat voorlopig niet over
Uhm, hoe kan je nou schwaffelen "zonder LIDwoord"? Kan iemand me dat vertellen? Roel? Henk? Ging gisteren bijtijds naar bed en heb nu weer het nodige bij te lezen zeg! Quote Plambo: "Het leven is mooi", en zo is het! Heb je me niet een beetje gemist de afgelopen dagen Peter? Lekkerlekkerlekker! Ik doe het altijd erg goed op kleurstoffen en daar moet je Haribo voor hebben. Weet niet eens waarom ik zo bedenkelijk kijk, was dat omdat het bier al bijna op was? De laatste fruittella heb ik overgelaten hoor. Wie heeft die eigenlijk opgegeten? Zoiets ja, en dan over 20 jaar een keer door een olifant voor je bek geslagen worden omdat je OOIT een keer de laatste hebt gepakt... Stukje!? Kom maar op! Gr. Martin
man man wat een verhalen, de sfeer van het weekend druipt er gewoon vanaf. ik was al hyper na de vrijdag kan je nagaan wat een fun jullie gehad moeten hebben.
Dat was alleen tijdens de Pays Plat Meeting bij Monza, oh nee, bij LMB-racing, of nee, bij het restaurant tussen de middag. Of nee, bij de Ferrari dealer in Koblenz, bij die 288 GTO... Heel wat beauties mogen bewonderen dit weekend! Klinkt dat raar..?
Tjonge, jonge, wij krijgen hier ook niet genoeg van ... elke dag effe kijken welke verhalen en foto's erbij gekomen zijn ... Heb al flink gelachen met sommige foto's en bijhorende uitleg! Groetjes, Heidi
Vast en zeker. Heb al 2 dagen niemand om tegen aan te zeiken. Moest trouwens heel hard lachen toen je voor de boodschappen zo lief naast Margriet in de F zat en iemand spontaan riep "Kijk, leuk he, twee blondjes ..."
Je hebt gelijk; teveel bochten, teveel bomen die zicht ontnemen, teveel hoogte verschillen waardoor je veel moet schakelen en bovendien worden je remmen veel te heet he Roel? Benzine was wel goedkoper en bovendien Octaan 100!!!!!! Ik heb nog een halve tank van dat goeie spul, dus..........
Kon je niet slapen? en had niets beters te doen? Gelukkig heeft onze Zwaffel-koning (jawel met een Z!) het stuk pas ter hand geslagen NA de knabbel partij (neem ik aan )
En de laatste paar! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login