Dit doet pijn, weet ook niet hoe dit precies gebeurd is, maar misschien die foto er ff vanaf halen..? Inruilprijs is snel te bepalen: kwartje de kilo. Gr. Martin
Weet niet wat voor een hotel dat was. En of ze er ook kamers per uur verhuren, maar dan was het een duur uurtje Gr. Martin
Zeker als je weet dat de verzekering dit exemplaar een "dagwaarde" toekende van ca 20.000,- onder de huidige marktwaarde (voor de brand dus). Dan was dat een heel duur uurtje zal ik maar zeggen. Ik begreep dat de eigenaar het bod aanvecht en niet accepteert wat te begrijpen valt, het zal je gekoesterde F maar zijn......
Laad die wel het filmpje uit? Is je internet snel genoeg? Anders even pauzeren en uit laten laden. Anders gaat die op dvd richting jou.
Hey Hans, Yvon, Jeffrey en die andere wilde. Als je nou de volgende keer weer spontaan langs komt moet je zelf wat te zuipen meenemen. Echt belachelijk zeg dat jullie niets meenamen. Volgende keer kom je er niet meer in.
Ja, hij riep dat hij 100% geladen had. Ik flush m'n chache wel even en probeer het opnieuw... Edit: nu loopt hij verder. Zit alleen op m'n werk. Kan het niet echt maken om het (hemelse) geluid aan te zetten hier....
We hadden nog cola light achterin de auto liggen, maar die gaan we dus niet vuilmaken in zo'n krot als waar jij woont Peter!
Heb achterin de tuin nog zo'n houten huisje staan, met Saloon erop. Spreken we de volgende keer daar wel af. Kunnen we gelijk zwaffelen. Nodig ik ook een paar biker-Kunpels uit. Hey Martin, heb je tijd binnenkort ...??
Oh, jaaaa, Peter!!! Ik dacht dat je het nooit zou vragen!!! En, en, en... euh.... heb je dan ook van die mooie stapelbedden in dat huisje staan? Met van die lekkere kriebeldekens??? Oooh.... ik kan haast niet wachten!!!!
Zal Kumpel Martin vragen of ie wat ruimte wil creeeren. Hij woont daar tijdens z'n Kumpel biker-party's. Schaamt zich altijd een beetje bij hem in de buurt voor de herrie van al die motorfietsen. En al die leren pakken, bretels, korte broeken. Je kent het wel. Daarom altijd maar de party's in onze Saloon. Keepershandschoenen, scheppen en zand genoeg aanwezig trouwens. En een fist bier niet te vergeten natuurlijk!!
Freunde, Weten jullie nog dat we voor de eerste keer zaterdag bij de ring kwam en het zo druk was?! Dit was de oorzaak...... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login