Jongens jongens, heb net vandaag een klote dag gehad maar nu ik weer in deze tread lees is de smile op mijn gezicht terug Dank je, vrienden...................
Ja, en als je goed kijkt Roel zie je nog net een pak Pampers onder z'n rechter arm. Want die heeft ie de komende week wel nodig ...
@Fumacher Bedankt voor deze Western foto's. Nu weet iedereen tenminste waar we het over hebben. Geweldige foto's van Cor die echt vast zat.
Maar gelukkig hebben we voor noodgevallen deze nog.... Spicy cowboy saus, heerlijk bij steak of worstjes... Image Unavailable, Please Login
Ik denk dat ik maar gewoon terug ouderwets normaal gezellig hetero word, want ik moet er niet aan denken , zo'n hele fles Calve...pfff
Een iets langere spot.......... Peter het was geweldig 9 min 33 sec http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=385220
Wow En als je dit filmpje bekijkt dan zie je zoveel punten waar je het rustiger aan moet doen omdat je geen flauw idee hebt wat er na de bocht of heuvel komt. Moet je nagaan hoe hard dat zou gaan als Peter dat rondje een keer of 10.000 gedaan zou hebben Enneuh... het was idd compleet leeg! Goede tip dus, zondagavond gaan rijden daar....
Voor iemand die de baan niet of nauwelijks kent is dat best netjes idd. Je kunt toch aardig wat tijd goed maken op de stukken die je goed kunt zien met 520pk blijkbaar! Maar echt boeien doet het niet natuurlijk. Goede tijd neerzetten kan alleen als je de baan goed kent en als het verkeer meezit. Tot die tijd, beter niet naar de tijd kijken. Gaaf filmpje in elk geval!!! En wat gaat dat toch hard. Lijkt me echt fijn om zo'n snelle auto te hebben. Het lijkt wel of je de auto's voor je gewoon kunt binnenhalen met een hengel ofzo. Zo hard gaat het.
Zo, even een weekje weg..... loop ik meteen 13 pagina's achter..... alleen al in deze thread. Het kostte me 3 uur maar ben nu eindelijk bij gelezen. Dat is dus een mega foute beslissing geweest van me om af te zeggen. Jongens, jongens, wat een bende is het geweest. Prachtig !
Dit filmpje is echt waanzinnig. Als ik me de memorabele beelden bedenk toen Jeremy met een Jaguar Diesel echt om iedere centimeter moest vechten om uiteindelijk nét onder de 10 min. te komen, Sabine Schmitz met een busje haar leven in de waagschaal legt om onder de 10 min. te komen, en ik zie dan hier iemand min of meer voorzichtig (maar in opperste concentratie) ieder bocht benaderen en alleen als het écht kan even plankgas geven en die zet dan al een tijd neer van 9:33; die Lambo is echt zo waanzinnig snel, en je merkt het niet eens ! De linkjes: http://nl.youtube.com/watch?v=qA6uEuh0ELY http://nl.youtube.com/watch?v=vr1DLLkzKL8&feature=related http://nl.youtube.com/watch?v=m1pklvKKnd0&feature=related
Toch merk je wel iets Roger, dat is het "onderbuik" gevoel door de hoogte verschillen. De Lambo is zelfs los gekomen op een heuvelrug Je hoort dit aan de motor die ineens in toeren omhoog schiet. De remmen zijn eigenlijk het meest imposant, wat een kracht kunnen die leveren zeg. De gordel staat nu nog overdwars op de borstkas. Die ochtend had ik het geluk om ook met een Z3 M mee te rijden. Deze had een rolkooi (=stijf) speciale 335mm keramische schijven, 40kg lichtere motorkap, negatief camber ect. Deze reed die motormuizen voorbij alsof het niets was. Echter geen beleving, geluid en/of gevoel. Als dank voor dat eerste rondje heb ik hem effe meegenomen in de 328 (had nog nooit in een F gereden). Dat ging veel langzamer (logisch) echter was veel meer fun/beleving. Ik zal van het weekeind een stukje in de Z3 M posten als vergelijk, je zal zien wat ik bedoel. Hoe dan ook het hoogte verschil in de baan is niet vast te leggen en is denk ik het mooiste van alles. Ps na het rondje rookte de remmen een beetje van de lambo, zijn dus even door het dorpje gesukkeld om de boel te koelen, was echt nodig...... Heeft Paul nog een stukje gefilmd van Plambo op de ring toen hij op het "plateau" stond? HALLO, Echo! PAUL leef je nog???
Serieus? geen idee. Wel is het zo dat op Wilma's Z3 de kap ca 40% van het bodywerk is doordat de voorspat-borden deel uitmaken van deze kap. Tevens zijn een aantal gasveren aangebracht om hem te kunnen openen, geen licht stukkie metaal. Die van de Z3 M op de ring was van Polyesther, zou zomaar 40 kg op de vooras kunnen schelen.