En wie zou er in de gevangenis zitten??
Moet jij niet werken? Wat zal het personeel wel niet denken? Blijf hier ook steeds terug komen om te lachen
Tsja, wat wil je, als de baas de hele tijd met zo'n mallote grijns op z'n hoofd zit? Ik zou ook denken dat ik continu uitgelachen zou worden
En als reactie trek je je leren broek aan (met klittenbandsluiting), stap je op je brommert en pruttel je naar Gasthof der Saloon voor een knus bezoekje aan de city jail met enige vrinden...
??????? Nu ben ik je ff kwijt...... Als reactie op wat ? van wie? Heb overigens wel een leren (lederen) broek voor op de brommer. Uhhhh......... Hmmm.........
Neem je je personeel toch mee naar de Saloon, hebben ze een leuk personeelsuitje en gaan ze je waarschijnlijk ook meer waarderen
Kunnen we dat personeel effe met rust laten, wordt er ziek van. Vandaag eentje de zak gegeven, had dit verdiend en eigenlijk uitgelokt. Dat win je niet.
Ga liever met vrienden ... Goeie maat van me zei eens: "Hoe meer mensen ik ken, hoe meer ik van m'n hond hou ..." Zit veel waarheid in.
@Henkie, Dat blondje is wel erg brutaal aan het worden........... Maatregelen?? Dus bekend met de brommerweekendjes. Meerdere....Voor certificaat of rijbewijs?