Dus sinds kort (het is nog maar twee weekeinde geleden) is dat toegenomen? Leg dat die beetjes eens uit: Je gaat weg (met vrienden) om meer van hun te gaan houden.... Vrouwen logica, snap ik (nog) niet.
Ik ben benieuwd! Vrouwen zijn rare mannen? Verklaard hij werkelijk dat we eigenlijk ALLEMAAL van dattum zijn?!
Geen zorgen mannen, bedoelde alleen dat er altijd verschillen tussen man en vrouw zullen zijn en maar goed ook. Je kan je trouwens afvragen of je "ze" helemaal wil kunnen doorgronden Gr. Martin
Pffffffff komen we goed weg zeg, ik begon al rare beelden in m'n hoofd te krijgen. Dat doorgronden is niet goed, zoals we dat gezien hebben in de film What woman want, Gek werdt onze Mel G. hiervan, had halverwege de film medelijden met de man.
Mijn welgemeende excusses voor mijn veel te late reactie, tijd moet je natuurlijk maken en smoesjes daar heeft niemand wat aan. Het was weer een memorabel weekend, helemaal goud! Heb zojuist even de beelden van de Ring fahrers online gezet, het is kort maar wel weer een herinnering http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=387055 Groeten, Paul
Paul, Top om je weer te zien! Ik ga even naar je beelden kijken. Gr. Vu Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Fotumacher, die van mijn 360 is weer helemaal geweldig natuurlijk. Nog meer beelden ? Nog ruimte genoeg op deze draad!
Aan de overkant staat ze opeens op de voorgrond Henk, a.s. zaterdag ga ik alle foto's van de Eiffel-tour door. Dan gooien we dit topic heeeeleeemaal vol met foto's Image Unavailable, Please Login
Lijkt wel of die Evo stil staat! En als je dat filmpje vanuit de lambo bekijkt valt op dat het gas niet eens open staat in die bocht Ik blijf het zeggen; Wat een Apparaat!!!! http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=385220 Cool dat handje margriet
1. hand opsteken voor de zigeunerschnitzel bitte! 2. lekker snoepen Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ruud, moet je me toch eens vertellen welke manicure jou nagels onder handen neemt? Als Fred jou handen als de handen van een dame aanziet, wil dat toch wat zeggen... Begin een beetje dol te worden van al die rollen-spelen die hier opgevoerd worden, Voor je het weet zie ik een bekende tussen mijn idolen van GTST rondstruinen...