Dat wil zoveel zeggen als; Veel afwas doen, krijg je schone handen van. 'K heb namelijk onze Ruud (zonder schort, dat dan weer wel) in het weekeinde braaf de afwas zien doen! Margriet gebruik jij wel een schort? of alleen Die Leder hosen zuhause?
zo zo is er keuze dan? Welke rollen kunnen we kiezen? Plambo is de cowboy, Henk de zwaffel-koning, Cor the Jail-ganger (komt dit weekeinde weer thuis geloof ik), Martin Der Kumpel Wat blijft erover?
Binnenkort gooit Henk de eerste 4 posts van deze thread vol met foto's. Ik ben momenteel nog bezig.....maar t schiet al op (edit henkie: ze staan er!) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
+1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vu, Super!!! Keep 'm coming!!! achterklep rechts niet goed in het slot gehad zie ik....... Foto 1: Net voor de opmerking:'Wel leuk die twee blondjes...'
De foto's zijn gereed Ik ga ze later op de dag naar Henk sturen. Gr. Vu Image Unavailable, Please Login
Guys & Girls van de Eifeltrip. ik had nog niet eens op deze draad kunnen kijken ivm vakantie. Wat een feest is het geweest , ondanks dat ie voor mij maar tot zondagmiddag 4 uur duurde........ Weer een mooie belevenis om naar terug te kijken. Van de week zal ik nog wat foto's posten. De filmpjes en vooral de foto's zijn weergaloos en daarvoor dank natuurlijk Toch wil ik iedereen nogmaals bedanken voor de flexibiliteit die nodig is geweest om mij alsnog mee te laten gaan op die trip na de onfortuinlijk malheur met mijn versnellingsbak. Duizend maal dank hiervoor. Het geeft je een goed gevoel hierover Ik vindt het heel bijzonder om deel te mogen zijn van zo'n voortreffelijke groep mensen en dat we dit soort tripjes mee mogen maken en ook deze daardoor onvergetelijk maken. Kijk, het hebben van een Ferrari is één, maar de mensen eromheen maken het helemaal compleet.
@Fumacher... Ze staan er allemaal op. Ruim 170 fotos's in de eerste 4 posts. Geniet er van mannen. Fu, ik haal dan wat dubbele van deze thread er af als jij het goed vindt. Dit om de boel overzichtelijk te houden. Het was een geweldige trip mannen, op naar de volgende....
Dankje Henk! Dat was een hoop werk voor je. Superbedankt voor de moeite! De dubbele foto's eruit halen is een goed idee. Het was een topweekend! Ik hoop dat de foto's mooie herinneringen ophalen Ciaooo Vu
@Fumacher Prachtige serie foto's die een hele goede impressie geven van wat jullie allemaal beleefd hebben. Mooi ook de diversiteit in de foto's, sfeerfoto's, 'snelle' foto's, onzinfoto's op een huifkar of im Gefängnis en waarachtig 1 foto waar de master himself opstaat ! Ik heb trouwens ontdekt dat als je heel snel van onder naar boven scrollt je als bonus ook nog de video krijgt
@Vu, Super foto's. Kom je nog aan studeren toe? In 8 minuten tussen de posts is het "vuiltje" weggepoetst. Record mannen Joost
Vu, ik ben erg gevleid door de hoeveelheid foto's die je van RBB hebt gemaakt. Ik heb 53 foto's geteld waar ze op staat, waarvan heel wat prominent. Dank daarvoor, het is te gek! Desalniettemin denk ik toch dat het impressie is die niet alleen de Collezzione Ten Brinke laat zien. Prachtige foto's, prachtige bolides, prachtige sfeer, prachtig weekend. Was mooi om even te genieten op deze avond waar ik alweer laat aan het werk ben. Snik. Onno
Nou , Ik heb alles weer doorgelezen en dus nu tijd om ff wat te uploaden. Als het goed is zo'n 157 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login