Dat zijn wel lekker veel begeleiders bij zo'n Ferrari event, altijd handig voor het vrijhouden van kruisingen en rotondes
@heren Is zaterdag niet HET grote feest van de FCN ? Zoveel jaar bestaan. Waar wordt er 's morgens verzameld, wellicht kan ik even gaan kijken ? Bedankt..
Ik denk Huis ter Duin in Noordwijk, maar zeker weet ik het niet. Het wordt zeker mooi weer. Ik ben mijn voortuin aan het renoveren en moet ook smiddags nog ff gaan werken...... geen tijd dus. jammer maar iedereen die gaat, veel plezier !!!!
Voor de bike liefhebbers: er is nu ook een Ferrari versie http://www.dieselstation.com/cars/ferrari-bike-concept-by-amir-glinik-a946.html Image Unavailable, Please Login
....en rond 13.00 uur vertrekken ze weer voor een toertocht door de duinenstreek tot ze rond 16.00 uur weer terug komen bij Huis ter Duin. Ciao, E.
Het wordt wel een zeer bijzonder evenement met een geweldig gala Dat komt in de FCN maar zelden voor,25 jaar is niet niks
Ik vind het jammer dat ik het mis. Het is gewoon een heel ander evenement dan een F-chat.com meeting. Niks mis mee toch? Onno
Alle members die zaterdag van de partij zijn een hele fijne dag. Het weer ziet er heel goed uit dus alles komt goed.
Oops. Ben overigens nog geen lid van FCN. Heb eerst eens een jaar met mijn eerste F gereden om te kijken of het iets voor me was. En het bevalt me meer dan ik verwacht had. De PP2 meeting was overigens helemaal top. Dat krijg je er allemaal bij. Dus dit najaar ook eens lid worden van FCN. Veel plezier allemaal a.s. zaterdag. PeterG
hmmzzz Zaterdag me oma verhuizen :S anders had ik wel een kijkje gaan nemen! Tis immers in de buurt!!
GALA >>>>Geen zin in jasje/dasje...Laat staan smoking die "verplicht" is as zaterdag.. Programma? oh ja enkele onbekende artiesten en dan nog EURI 175,00 af moeten rekenen... Nee...laat maar Frans
Peter toch heb jij nu al een brilletje nodig??? De bloemen hebben tot vandaag gestaan helemaal top. Jolanda.
Als je je op die manier meent te moeten uiten over de FCN, dan is het wellicht verstandiger je lidmaatschap te heroverwegen. Voor sommigen is die club wellicht minder geschikt, jammer dat dat dan op zo'n manier wordt kenbaar gemaakt. 't is niet de Kever-club die een jubileum heeft, wellicht dat je daar wel in je spijkerbroek naar toe kunt en voor 25 Euro mag aanschuiven aan het buffet.
Roger, ik wil niemand op de tenen staan maar het is naatuurlijk van de gekke dat er 175,00 betaald moet worden voor een 25 jarig jubileum...De club heeft absoluut voordelen daar er dingen georganiseerd worden wat normaal niet mogelijk is.. Verder geen commentaar
Ik vind het stuitend als je lid bent van een bepaalde club, je dan als vertegenwoordiger van die club je op die manier publiekelijk meent te moeten uiten over de activiteiten van die club, ongeacht of dat nu de Ferrari-, kaart- of de tennisclub is. Als je je ongenoegen richting het bestuur of de desbetreffende evenementencie laat blijken, dan heb je de juiste weg gevonden, maar niet op een forum. Je weet maar half wat er voor die 175 Euro gaat gebeuren (dat is namelijk niet bekend gemaakt), en nogmaals, het is niet de Kever-club die een feesie geeft.
Roger, Frans geeft alleen zijn mening, dat mag toch ? Er zijn mensen die heel veel plezier hebben met de FCN, en anderen (zoals aardig wat op dit forum) voelen er minder voor. Veel FCN leden hebben geen idee dat er een club mensen bestaat zoals Ferrarichat.com die ook fantastische evenementen kunnen organiseren. Ik vond het laatst ongekend, 130 mensen op een vrijdag, een dag waar je toch vrij voor hebt moeten nemen. Tuurlijk is het daar ander publiek, getuige de F40's, Enzo's en 599's die meerijden. Zulke vrienden hebben wij hier helaas niet. Maar hoeft eigenlijk ook niet. Het is zoals Onno op de vorige bladzijde zei: een hele andere club. Hee, wat tegen Kevers verdorie ???
Henk, Ik heb veel plezier bij de FCN en de Ferrarichats, juist omdat het allemaal verschillende clubs zijn Zou ik het het ergens minder plezierig vinden dan heb ik in mijn optiek 2 keuzes: de 'leiding' erop aanspreken of vertrekken. Ik zou dan niet mijn gal op een andere plek gaan spuwen, daar bereik je helemaal niets mee, bovendien weten in dit geval alleen de FCN-leden waar het werkelijk over gaat omdat zij de uitnodiging kennen. Neem van mij aan dat binnen de FCN al meer dan een jaar wordt gewerkt om er een fantastisch feest van te maken, net zoals op de Ferrarichatten de organisatie van een evenement maanden voorbereiding vergt. Het is dus ook nog eens nogal onvriendelijk t.o.v de organisatie. Hoe zou jij het vinden als er op een andere site of binnen FCN over een meeting die door deze club is georganiseerd iemand loopt te muiten ? Een mening mag je hebben, maar als die negatief is dan houd hem voor je of doe er wat aan op een manier die ook bijdraagt tot een oplossing. Lees voor Kevers dan maar Fiat 500 club