Ja amehoela! Ik stond weer heerlijk in de rij op de A2 vanmorgen.... Het lijkt erop dat er te veel mensen hetzelfde geredeneerd hebben als ik: Wat heb je aan een filevrije dag als je er niet van kan profiteren? Maar goed, leuk signaal richting degene die de pot met geld beheert... LEG EENS WAT MEER WEGEN AAN!!!
Hmm das jammer! Maar ik denk niet dat die gasten in Den Haag dit signaal oppikken, zijn ze ws niet competent genoeg voor..... Meer wegen zou zeker beter zijn!! Wel moeten ze die ambtelijke procedures 'wat' versnellen zodat de wegen er sneller liggen.....
Wat een goede fotograaf al niet kan doen...... ik vind de California erg strak op deze platen! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Een 456 spider....nog nooit eerder op foto's, laat staan in het echt gezien! Bron: rossocorsa.pl Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Kan hem ook niet echt mooi vinden eerlijk gezegd . Waarom eigelijk? gewoon omdat ze stijver zijn?. Gewoon nooit in de dichte versie rijden en je hebt er geen last van . Nergens geen last van gehad vanochtend of zou dat komen omdat ik pas om 12:00 op school hoefde te zijn? . Meer wegen zou een heel goed idee zijn. Ze zijn allerlei (waardeloze) oplossingen aan het bedenken om maar geen extra wegen aan te hoeven leggen. Liever investeren ze het geld in het openbaar vervoer (waar ik niets aan heb), betuwelijnen waar momenteel amper treinen overheen rijden etc etc.
Een witte..? Een collega van me riep om het hardst dat hij mee zou doen. Was het vanmorgen (toen hij in de auto stapte) alleen vergeten... Heb zelf wel meegedaan. Heerlijk op de fiets naar het werk. Weer een projectje voor de Sultan van Brunei, net als de 456 Venice. Als je puissant rijk bent en op een hele grote oliebel zit krijg je nog weleens wat gedaan Gr. Martin
Otto heb jij ook een dvd van Monza gehad????????????? Super leuk en ja hoor wij alle vier staan erop. Jolanda
De gieren cirkelen... @Plambo - dat zou erg cool zijn! Vond hem mooi, de 560 bij de lancering bij Hessing. Vind wel dat het neusje wat teveel duikt - je huidige Gallardo neus is mooier. IMHO. Onno
Een 360 Spider is uiteraard niet te versmaden! En by the way: de velgen van PLambo zijn auto hebben na de Italytrip afgelopen mei niet meer zo mooi geblonken als toen! Gr. Martin
Ho, ho. Voordat er verkeerde signalen ontstaan. De vraag was of ik er mee bezig was en die heb ik bevestigd. Maar zoals een paar pagina's terug gemeld dus niet akkoord gegeaan met de plotseling veel lagere inruilprijs. @'wordt binnenkort verwacht' was dus antwoord op de vraag of hij binnenkort verschijnt. Voorlopig dus nog gewoon 'oranje boven' Zoals gezegd, baal er wel van maar ben nog steeds zéér tevreden met de huidige
Kan me een blonde Kumpel herinneren die de hele nacht op m'n velgen heeft zitten poetsen. Wereldgozer.
@ Toch nog een verslag van een natte dag bij de A1 GP afgelopen zondag op Zandvoort. Zondagmorgen al vroeg vertrokken met zeven man richting Zandvoort. De weersvoorspelling zag er niet best uit, maar als echte Jeroen fans trek je je daar niets van aan. Eerst in Haarlem Sebastiaan Bleek met gevolg opgehaald om via zijn permanente paddockkaart niet door de regen het circuit op te moeten, we lopen tenslotte de hele week al. De stemming in de "tent" van Bleekemolen zat er s'morgens al goed in, mede door de pole van Sebas, wat hem in ieder geval een TW steel horloge opleverde. We zijn over de hele dag wel 15 minuten buiten geweest op de regen in ieder geval te voelen. De rest van de dag voelden we ons veel beter thuis in de hospitality waar we alles konden volgen op diverse tv schermen. De prestaties van Jeroen als favoriet vielen enigzins tegen, 4de in de sprintrace en 5de in de hoofdrace. Maar gezien de omstandigheden zou je iedereen voor gek verklaren om überhaupt te races. maar............... de afterparty was er niet minder om, en volgend jaar zijn we er weer bij! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@Pieter Gaston kennen we buiten de postcodeloterij natuurlijk van de schranspartijen op het terras bij Dirk@Marbella. Heeft hij onlangs niet een restaurant geopend in Marbella of Puerto Banus ? Niettemin, leuke impressie en het was zo te zien op tv inderdaad een drama om te rijden daar.
@ Rijden is eigenlijk geen optie bij deze weersomstandigheden. Stapte Lauda ooit niet uit in Japan terwijl hij wereldkampioen kon worden. Jeroen kan Zandvoort met zijn ogen dicht rijden, maar niet onder deze omstandigheden. Ja, Gaston kun je er goed bij hebben om te " schransen "..............en de F 430 spider vindt hij ook wel super om te rijden in Marbella