Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1369 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Had hier al van gehoord, er zijn een stuk of wat appartementen met ligplaats onder je eigen woonvertrek! Naar horen zeggen is 50% al verkocht. Of het nu een mooi gebouw is?! Apart wel. Weten we gelijk dat onze voormalige meister niet kan tekenen, had er hulp bij en komt dan nog met zoiets :D :D :D

2. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    totaal off-topic!

En wilde het toch eventjes kwijt!
    Ik heb besloten dat ik vanaf volgend jaar 5 dagen in de week mijn eigen company ga runnen.
    Beginnend met website's en huisstijlen, brochures etc etc Daarbij ga ik mijn wilde concepten en verkopen
    aan bedrijven of diegene die het nodig heeft! En zo hoop ik langzaam de kant van de reclame concepten
    op te gaan groeien..
    Doordat mijn klantenkring maar blijft groeien was het voor mijn niet meer dan logisch om de stap te zetten!

Ben nu druk bezig met het uitzoeken van hoe en wat, nieuwe naam bedenken hoe ga ik
    de markt opspringen etc etc. spannend spannend!

En daarbij mijn laatst geleverde website:
    www.vangilsparfums.com

Dat de 308 maar snel mag komen ;)

3. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Daar sta je dan met je goede fatsoen Peter. Letterlijk. Dit is echt zwaar klote, en zeer onterecht!

En toch blijft het prijzenswaardig dat je niet de gemakkelijke route hebt gekozen van zelf maar even braakschade maken om dit hele verhaal wat soepeler te laten lopen. Bijzonder zuur dat je integriteit op deze manier beloond wordt...

En verder.... gevalletje geschillencommissie zou ik zeggen. Of anders ombutsman. Hebben die ook weer eens wat anders te doen dan geneuzel over Suzuki Alto's enzo...

Succes!!!!

4. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Hoi naamgenoot,

Alvast veel succes met deze stap ! Ik vind het altijd leuk als mensen met creativiteit en lef wat voor hun zelf gaan doen.
    Die Ferrari gaat er zeker komen... never, ever...ever give up, Keep the spirit high !

5. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Goed man!

De beste stap die ik ooit gezet heb - voor mezelf beginnen.

Go go go go! En succes!

6. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Gefeliciteerd met deze keuze Dirk en veel succes!!

7. RudyW

RudyW Formula 3

Apr 25, 2008
    1,224
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    Succes Dirk!

2 na beste stap was het kopen van een Ferrari? :D

8. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Gefeliciteerd Dirk,
    goede stap in de juiste richting lijkt me zo:)
    Ik heb zelf een jaar geleden ook afscheid van mijn baas genomen en voor mezelf begonnen.
    Laat je niet afremmen door zeikerds die praten over "zekerheid", hard werken en veel uren maken.

Zoals Hans al aangaf, één van mijn beste beslissingen (ja, ik heb er meerdere gemaakt;))

9. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Dat is K*T Peter. Maar het kan toch niet zo zijn dat een verzekering er zo makkelijk vanaf komt? Kan de Arag voor die €75 per jaar eindelijk eens aan de slag.
    Het verhaal van de sleutels heb ik niet helemaal meegekregen. Hebben ze die s'nachts of overdag tijdens de werkzaamheden ontvreemd?

10. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    ja, die volgde op de een na beste stap. En die een na beste stap heeft nu zelf ook een F gekocht ;)

11. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    @Peter:

Ik lees net in de autovisie dat die LP540 energielabel G heeft!!!!

Dat kan niet hoor! Dan moet je veel te vaak tanken!!

En hij doet ook 400 CO2's. Dat is 4x zo veel als een Prius :eek:

Ik zal dankbaar aan je denken wanneer ik met een pina colada aan het Scheveningse strand zit te bakken in november 2015... Dit tropische strand werd u aangeboden door een pret makende Plambo :D:D:D

(Kost een paar centen, maar IEMAND moet toch compensatie bieden voor al dat CO2 geleuter - of ben ik nou heel politiek incorrect??)

12. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
  13. RudyW

RudyW Formula 3

Apr 25, 2008
    1,224
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    #34213 RudyW, Oct 10, 2008
    Last edited: Oct 10, 2008
    Je hebt helemaal gelijk Hans!.

Lekker stoken en over 10 jaar zitten wij er net als Marabella bij hiero!.

Overigens is een label G niet zo bijzonder, S2000 heeft ook een G label terwijl hij normaal rond de 1:9,5 loopt. Een Z label zou waarschijnlijk beter bij de Gallardo passen als ze de schaal wat verder doorgetrokken hadden :D.

14. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Oh, ik heb net ook weer hard m'n best gedaan hoor.

Die maffe nieuwe ouwe BMW van me loopt toch best hard! Het is een 22 jaar oude 535i met 218 pk, en hij weegt exact hetzelfde als m'n Dino (1270 kg). De combinatie van redelijk wat pk's met een toch relatief licht koetsje eromheen blijft leuk. Stond vanmorgen naast een Z4 3.0 voor het stoplicht. Hij deed echt z'n best, maar moest toch het onderspit delven tegen dat mallote apparaat van me :D:D:D

Heerlijk, weer wat CO2 geproduceerd.....

Ben overigens een 6 cylinder M5 motor (uit een E34) op het spoor. 3,8 liter en 340 pk. Past er prima in. Best lekker!!!! :D:D:D

15. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Hahaha, gekkewerk! Wel weer een leuk project ;)

16. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Ja...

F 550: 1690 kg en 485 pk, ofwel 287 pk per ton
    E28 met E34 M5 blk: 1300 pk en 340 pk, ofwel 262 pk per ton. Scheelt niet eens zo gek veel.
    Porsche Cayenne Turbo: 2360 kg en 500 pk, ofwel 211 pk per ton. :D

En toen kwam je een bocht tegen ;)

Blokken zijn nog relatief duur alleen. 4000 euro ben je zo kwijt. En dan moet het er allemaal nog ingebouwd worden. Ben je zo weer 2000 euro en heel wat zondagen verder.

En dat was nou net niet het idee van die auto. Er staan al genoeg projectjes op stapel. Voorlopig misschien maar even niet. Eerst maar eens genieten van de stijvere veren en dempers die er deze week onder gekomen zijn. Kleeft lekker aan de weg nu!! Pracht wolf in (bling) schaapskleren dit.

17. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Goud maar fout noemen ze dat toch? ;)

18. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447

Plambo, wat denk je van aangifte doen van vervreemding van de sleutels uit je woning.
    en dan de wagen op je inboedelverzekering claimen?

dan gaat je inboelverzekeraar echt wel de strijd aan met de verzekeraar van je wagen.

19. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,248
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Klinkt als een leuk project Hans, je zal veel mensen bij verkeerslichten versteld doen staan ;)

Gr. Martin

20. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Bestel mij maar zo'n cocktail. 400 g/km? Veel te schoon. Mijn 550 doet 530... De buurman heeft een Prius (geen geintje), dus ik ben blij dat onze buurt toch nog een beetje meehelpt aan mooi weer sinds 2007. :)

@Peter - ontzettend balen van je verzekeringsgez**k. Sterkte met de navolging.

Onno

21. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Heppie ut over mijn? :)

Onno

22. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
  23. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,248
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Kan je staand op dat ding nog wat tikken op je pc of ga je dan op je gezicht?

Gr. Martin

24. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    #34224 Paulus, Oct 10, 2008
    Last edited: Oct 10, 2008
    op vacantie hadden we er een gehuurt was mega lachen er nu een besteld in de USA komt met een dag of 3 binnen.

je kan er van alles mee. oom agent in Rotterdam rijdt er sinds kort ook op.

nu maar wachten en de uren aftellen

25. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,004
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Lijkt me een bijzondere ervaring Paulus met zo'n ding rijden, zal wel even wennen zijn aan het begin?

Je moet je naam nog even op de lijst van het karten zetten ;)

Vanmiddag was er weer veel leuk spul op de weg, leek alsof iedereen nog even het beestje uit wou laten op 1 van de laatste mooie dagen van dit jaar. Op de A4 zag ik op de andere weghelft een nieuwe Aston DBS rijden (wat een mooie auto!) terwijl ik mijn hoofd meedraai om naar de DBS te kijken wordt op exact datzelfde moment ingehaald door een Aston Martin Zagato DB AR1 (roadster)! Van deze laatste heb ik nog wat foto's kunnen maken.

Verder in de buurt van Almere (op weg naar Bob) nog een lichtblauwe 360 Modena gespot.

Share This Page