Eerst even miami vice kijken dan me oma verhuizen en dan ga ik zelf verhuizen Maar dat zal niet het gene zijn wat je bedoelde ;P @ iedereen: Bedankt voor de leuke berichten!
Succes Dirk, 1 januari heb ik die stap ook gemaakt en heb er veel plezier in, maar voor mij is het vooral hobby aangezien ik nog een full time baan heb. Ik vind het erg moedig wanneer mensen helemaal zelf een boterham willen gaan verdienen. Succes in iedergeval!
Vanavond mijn eten aangevallen. Morgen FCN-rit en de rest..? Kom maar op met dat mooie weer. Haakjes? Is even wennen hè
Wij hebben net al ff een ritje gemaakt, erg goed met dit weer... Misschien het weekend nog een keer... Verder ergens aan een lamp hangen
@ Martin toch zijn er mensen binnen de "club" met een beetje kennis van Engelse "theehuizen". "The Stig" is een paar wekeng geleden ook nog actief geweest op het Zandvoortse. Een vriend van mij heeft een promotie filmpje voor Capgemini gemaakt. Daarvoor het circuit een halve dag afgehuurd en zelf de camera auto gereden. Dit alles in een Duitse "biertent". http://nl.youtube.com/watch?v=4YjywcHPKmU
Had ik goed geregeld, hè? Foto's zijn in zeer goede staat ontvangen, bedankt voor de moeite van het langsbrengen. Bob
Als we ze kunnen nummeren van "engels theehuis 1" tot en met "engels theehuis (zoveel)" vind ik dat prima! Zolang ik maar niet met die Polen op de foto moet... Gr. Martin
Hebbie het nu over wiskunde of over auto's? Ben altijd blij met de type-aanduidingen op engelse auto's Gr. Martin
Ik kon er ook weinig van maken. Wanneer ben je jarig, misschien kan je jezelf dan een subscription cadeau doen? Dan kan je ook nog een mooi plaatje bij je naam versieren. Gr. Martin
Morgenmiddag een herdenkingsbijeenkomst bij een oorlogsmonument in Stompetoren (bij Alkmaar) een beetje opleuken door er laag overheen te vliegen met een paar andere vliegtuigjes op zeer korte afstand. Verder nog geen plannen...