P. Lambo kwam weer met een nieuwe datum, en voor die vergeten wordt. 2 November was het plan. Is daar animo voor i.c.m. Auto-moto Italia? -Ruud -Michel -Henkie -P.Lambo -Pterps
-Ruud -Michel -Henkie -P.Lambo -Pterps -omd78 -zanti70 -fred328gts (onder voorbehoud) Er staat een trip gepland op die datum, echter die kan zo geannuleerd worden en dan ben ik erbij
Hoe laat begint dat festijn?? Daar hangt het een beetje vanaf of ik als deelnemer of als aanmoediger naar Lelystad kan komen... Ivon heeft dat weekend andere (F) plannen, dus die zal er hoogst waarschijnlijk niet bij zijn...
Daar was ik al bang voor.... Dan kom ik een tikkie later als toeschouwer. Ik kan er niet voor 10:30 zijn.... Ik kom gewoon met de F, rijden we daarna door naar Houten...
-Ruud -Michel -Henkie -P.Lambo -Pterps -omd78 -zanti70 -fred328gts (onder voorbehoud) -Dino208gt4 -575 GTC (onder voorbehoud) Als ik met iemand mee zou kunnen. dan zal ik er weer graag bij zijn
-Ruud -Michel -Henkie -P.Lambo -Pterps -omd78 -zanti70 -fred328gts (onder voorbehoud) -Dino208gt4 -575 GTC (onder voorbehoud) -Michiel Moet wel om 14 uur thuis zijn voor een verjaardagsfeestje, dus moeten ff snel rijden
ik ben er ook bij, heb nog wel nooit gekart, maar laten we maar eens kijken of je wat kan knallen met zo`n skelter
-Ruud -Michel -Henkie -P.Lambo -Pterps -omd78 -zanti70 -fred328gts (onder voorbehoud) -Dino208gt4 -575 GTC (onder voorbehoud) -Michiel -Paulus Begint alweer een mooie lijst te worden! Waar blijft iedereen die vorige keer afgezegd heeft e.d.? En de nummers 1?!
Ik ben dat weekend inprincipe met een stel vrienden een weekendje weg, weet niet precies waar we heen gaan. Zal wel iets van centerparks zijn ofzo, het zou in iedergeval redelijk in de buurt zijn (< dan 60 minuten met de auto). Opzich kan ik dus wel komen, gewoon de avond ervoor niet al teveel drinken maar Joop & Berry weten ook nog niet zeker of ze kunnen. Ik zal het zo snel mogelijk laten weten aangezien ik er absoluut zin in heb jullie weer te vernederen .
De vorige editie was super gezellig, helaas kan ik er 2 november niet bij zijn. Mocht er nog een andere editie komen hoop ik er wel weer bij te zijn! Groeten en heel veel plezier! Paul
Hey mannen ik ben erbij. In ieder geval de titel verdedigen. Verdere details lees ik hier nog wel. Groeteh Berry cs Dolfijn
Ha Berry, welkom @ Forum . Tja dan heb ik geen keuze en moet ik ook maar weer mee doen . Deelnemerslijst: -Ruud -Michel -Henkie -P.Lambo -Pterps -omd78 -zanti70 -fred328gts (onder voorbehoud) -Dino208gt4 -575 GTC (onder voorbehoud) -Michiel -Paulus Nieuwgraaf Racing 1 (hoe toepasselijk ): -RudyW -Berry Nieuwgraaf Racing 2: -Joop -Bart 16 personen nu!
-Ruud -Michel -Henkie -P.Lambo -Pterps -omd78 -zanti70 -fred328gts (onder voorbehoud) -Dino208gt4 -575 GTC (onder voorbehoud) -Michiel -Paulus Nieuwgraaf Racing 1 (hoe toepasselijk ): -RudyW -Berry Nieuwgraaf Racing 2: -Joop -Bart K & K William Anthony 18
-Ruud -Michel -Henkie -P.Lambo -Pterps -omd78 -zanti70 -fred328gts (onder voorbehoud) -Dino208gt4 -575 GTC (onder voorbehoud) -Michiel -Paulus Nieuwgraaf Racing 1 (hoe toepasselijk ): -RudyW -Berry Nieuwgraaf Racing 2: -Joop -Bart K & K William Anthony -Stefan1988 T lijkt mij ook wel erg leuk om te komen, en weer wat mensen van PP & Deil terug te zien. Zantiboy rij jij dit maal met mij mee?
Nog 2 - 3 teams en we zitten vol. Max 24 personen. Maar dan hebben we wel de ideale situatie. Laat de mensen die twijfelen of ze meerijden dit svp tijdig weten, en niet zoals vorige keer een dag of paar dagen van te voren. Hierdoor valt een team uit, terwijl iemand die normaal graag had meegereden dan op zo'n korte termijn niets meer kan regelen. Dank