Bedankt voor de foto's Roger. Vind het heel jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar ja, geld moet ook verdiend worden. Onno
ssssssttttt Die versnellingsbak moet ik toch ergens van betalen ..... anders was ik met de boys meegegaan... Henk had me al een zitje aangeboden.... Same here !!!!
Oke dan. Met mobiel gemaakt dus niet super-de-luxe-kwaliteit: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
User 360 Modena F1 meldde zich ook, samen met zoontje Marnix. Nog een paar fotootjes: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wel jammer dat je er niet was Onno, ik wil de mijnwerker wel eens ontmoeten. Volgende keer dan maar. Pim
Filmpje van ca 9 min wordt op dit moment opgeladen.........laden...........laden..........laden..........
Ja, komt er maar niet van, he? Maar 1 FCN evenement kunnen bijwonen (met auto - was wel bij de Rijvaardigheidstraining maar mijn auto niet...) tot nu toe - dat was niet volgens de planning. Enfin, volgend jaar beter. Ik neem aan dat je je zonder mij ook wel hebt kunnen vermaken? Onno
ZoonTJE is voor mij een jongeman tot een jaar of 10. Volgens mij heeft de baardgroei zich bij jou al (verder) ontwikkeld Marnix... Gr. Martin
Heb nu die $^#&%$^&*%$ site voor de 10e keer opgestart als nu niet lukt kap ik ermee wat een %$#%^&$%$ site die steeds vast loopt.
Goed ingeschat Martin, Marnix is 8. Ik heb vanmorgen genoten (en marnix ook). Wat een geluk heb ik met zoveel tunnels in de buurt.
5 Punten achterstand nog. Massa moet dus zo ver mogelijk vòòr Hamilton zien te finishen in China. Mocht Massa volgende week geen punten goedmaken mag hij maximaal 5 punten verliezen ten opzichte van Hamilton om nog uitzicht te houden op de titel (en dan in Brazilië winnen). Gr. Martin Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Je blijft hoop houden Martin. Natuurlijk ben ik voor Ferrari maar ze kunnen op dit moment alleen winnen als andere fouten maken en/of pech hebben. Paar jaar terug wonnen ze op snelheid, stuurmanskunst en tactiek.
Net de samenvatting gezien, die straf van Bourdais vind ik erg vreemd. Hij kon gewoon nergens heen,. ze hadden Massa wat mij betreft ook wel mogen straffen voor deze actie; Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Als er iemand uit de pits was komen rijden had hij er toch compleet opgezeten?
Zie tegenwoordig veel van de witte (zonne)brillen, enig idee waar ik een rooie op de kop tik? Lijkt me wel wat! Gr. Martin