Haha, wat zou me het beste staan (of klink ik dan als een vrouw)? Heb zelf voorkeur voor die rode. Aangenomen dat het Rossa Corsa is? Gr. Martin
Die rooie is idd schitterend, Roberto Cavalli, heel bling-bling met wat parelmoer effectjes an de zijkanten, maar het zal je eeeeeenig staan. Hou ik die roze D&G wel hiero, staat mij beter dan jou vrees ik. hihihi...
Heb trouwens een zonnebril (zie foto). @ Roger: je mag volgende keer ook even vragen of ik een paar passen achteruit doe hoor. @ Ruud en Michel: ik stond inderdaad naar een auto te kijken Gr. Martin Image Unavailable, Please Login
@#$%^&* Bob. Denk altijd dat jij de hele tijd zit te slapen en dan schud je er weer zo eentje uit je mouw. Complimenten! Robert wie? Parelmoer is natuurlijk helemaal goed. Jammer alleen dat het mooie weer deze week weer over is...
Wat een lilike ( lelijke) takke k*t kraan op die foto En Martin, doe effe die handen uit je zakken als er een foto genomen wordt toch ? Steek liever je handen in andermans zakken, dat levert meer op...hehehehe
Degene die de pits uitrijdt moet het 'verkeer' op het rechte stuk juist voorrang verlenen. Inhalen langs de rechterzijde bood nu eenmaal minder kans op succes en Massa had niet heel veel ronden te rijd om dat klusje te klaren. Los van deze opmerking is het sowieso nogal droevig om te moeten vaststellen dat wat de F1 betreft de anti-Ferrarisentimenten zelfs tot een forum als dit weten door te dringen. Hoezo 'rode bril'?
Nou, die Cavalli is zonnebank-proef hoor, al die gooise voetbal vrouwen hebben zo'n ding op hun neus.
Ik weet niet wat er met me aan de hand is ... zit je ongeveer 150 km uit de route ... afijn.. even koffie drinken in Maranello het is maar 150km Hebben ze hem gewoon klaargezet voor me op het pleintje. Eerlijk jongens ben ik nog te redden. Image Unavailable, Please Login
Zucht - een 330 GT 2+2, Serie II. Was toch ook een goede koop geweest... Ik zal die proefrit niet licht vergeten - wat een privilege om zo'n apparaat te rijden! Prachtig, gewoon. Walter, grijp je kans! Onno
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! http://spots.autogespot.com/viewimages.php?id=c214748364812102008212259 Image Unavailable, Please Login
Yep ziek he! ik krijg de foto's niet op de site hier .. wat doe ik niet goed? @ Onno .. hij is mooi ..deze is van Enzo zelf geweest tot 1968 en is nu in prive bezit.werd gister klaargezet voor de marathon van vandaag (ter ere van Enzo) Alles is nog origineel ook de kleur.
1 voor 1 dan maar Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@Christiaan Waar waren jullie nu vandaag? Had je echt verwacht na je opmerking op de site gisteren. Wij gingen wat eten bij die plas daar bij Heinenoord (weet ff niet meer) en die serveerster vertelde het al van die aanrijding een kruispunt terug. Ze dacht een ogenblik dat het Gijs was aangezien zij hem kende als bezitter.
@Water Mascaroni Ben je in het heiligdom? Bofkont, je treft het maar weer. @Roel Dinogt4 Reported post behandeld. Sorry dat ik niet eerder thuis was. Belachelijke reclame...
Gaaf die 330GT! Mooi kenteken ook. Ik ben 1 v/d weinigen die de S1 net zo mooi vind. Die dubbele koplampen hebben wel iets, maar deze is net zo mooi hoor!
We waren thuis.. Had m'n vader zaterdag avond gebeld dat er een ritje was. Dat zag die wel zitten Zondagochtend was die erg moe, dus vandaar dat we er niet waren Volgende keer beter!