Gave serie Walter. !! nu even dit : ik ben blij dat Peter toch zijn ogen open houdt : http://www.nu.nl/news/1786624/122/Blinde_Belg_rijdt_308_km_uur.html
Vanavond ook proberen. Weet nog een mooi recht stukkie tussen twee rotondes (ga je mee Roel ??). Nu alleen nog een volledig zwarte zonnebril en één goede dikke linker handschoen.
Ik zit net de autovisie 21 te lezen Staat Grazy 355 op pagina 98 mee te loeren !!1 Hoi Ben !! Ik heb even geen scanner op m'n werk..Maar wel de autovisie !!!
@Vu: Ben je nog wel eens in Utrecht? Binnenkort die foto sessie een keertje plannen? En zou je dan ook een paar plaatjes van Der Alte willen schieten? Ik blijk een nog beroerdere fotograaf te zijn dan Dirk en zou het toch wel leuk vinden om van dit speelgoed ook weer wat materiaal te hebben... Image Unavailable, Please Login
Hoi Hans, Dat antraciet-donker-grijs van je beamer past wel mooi bij de kleur van het trottoir en de straat, zeker in combinatie met die ontzettend ouwe treurwilg in het decor en links wat bomen die hun bladeren reeds half kwijt zijn. Heel iddylisch herfstplaatje. Ik ga nog even aan't zwembad liggen met een mojito, beetje heerlijke rum met riet-suiker, wat gecrushed ice met munt, paar limoentjes derbij en onder die palmboom ( ik vrees dat deze valse nicht zo ruzie gaat krijgen )....tralalalala...
@dirk Nou Dirk, dat is dan weer erg leuk van je vandaag. Maar het weer is hier ook prima... tot woensdag weliswaar. Mijn zwembad is in juli een handvol keren open geweest, terwijl ik zelfs CV verwarming heb. Augustus, september... nada... echt een waardeloze warme zomer. Maar wacht jij maar, we confisqueren dat bad binnenkort.... Image Unavailable, Please Login
@Hans Die je wel voorzichtig? Nummer 3 in zeer korte tijd. http://www.nu.nl/news/1787555/10/Vliegtuigje_neergestort_bij_Arnemuiden.html Jeffrey
Jammer alleen dat het hier ook prachtig weer was vandaag Dirk. Lekker zonnetje, blauwe lucht en in T-shirt de deur uit.. En, hoe was afgelopen zomer bij je Dirk? Lekker droog en dor?? Tikkie warm ook wel misschien??
Rond 14.00 uur crashte het toestel op de landingsbaan nadat bij de landing het voorwiel zou zijn afgebroken. Het kleine vliegtuigje was onderweg uit Rotterdam. 1: Rotterdam = Asfalt, Midden-Zeeland = gras. Dat landt wel even anders. 2: Over de kop op een grasbaantje = gekneusd ego, maar niet veel meer dan dat. (Zie ook bericht: er vielen geen gewonden) 3: Kijk eens naar mijn kistje. Zie jij een voorwiel??? Image Unavailable, Please Login
Het is de 13e ! Het is de tweede vliegtuig al dit jaar op midden Zeeland die door zijn neuswiel gaat. Zou er iets mis zijn met de baan. Deze ging op 10 februari door zijn neuswiel. @Hans blij dat je geen neuswiel hebt. Image Unavailable, Please Login
Niks mis met die baan. Wellicht wel met de piloten van die kistjes. Een Cessna heeft een idioot hoog instrumentenpaneel. Als je daar nog een beetje overheen wil kijken tijdens een landing kom je al snel wat vlak binnen. In het beste geval land je dan op drie wielen tegelijkertijd, en in het slechtste geval kom je als een kruiwagen binnen. Ga maar eens een zaterdagje op het terras zitten bij vliegveld Lelystad (lekker druk veld) en ga maar turven.. Nou kom je daar op een asfaltbaan nog wel mee weg. Die zijn glad genoeg om zulk geklungel goed te laten gaan. Maar als je dat op een hobbelige grasbaan probeert.... Zie fotootjes. Nou hebben staartwiel kistjes zo hun eigen dynamiek en problemen (denk 911 in het kwadraat), maar ik zou echt niet anders meer willen...
Ja dat weet ik! Hebben het er nog over gehad die te doen en om daarna door te schieten in jullie richting echter was de tijd enig sinds wat beperkt bovendien heb je wel effe nodig om die tunnel van 6 km door te komen. Komt geen eind aan!!!! Die giga tunnel staat aan het einde van dit filmpje: http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=371794