Ja, twee zelfs! Geen neuswiel, echter. @Fred - dank voor de filmpjes. Streaming video is echter geblokkeerd hier dus ik zie het pas met kerst.... Snif. @Pterps - goudprijs is nogal aan het jojo-en. Maar zo'n Speed 12 is niks voor mij. Veel te onopvallend. Onno
@Heren (en Otto en Henk in het bijzonder): In de 308 sectie zijn ze momenteel behoorlijk hyper van hun eigen Pays Plat/Deil meeting die ze net gehad hebben. Ongeveer anderhalf jaar lang heeft er een sticky gestaan om het te organiseren, en nu hebben ze hun weekend gehad. Leuk evenement. Mensen vanuit heel de USA die langs gekomen zijn. Totaal.... 20 auto's. Als je dat nou eens bekijkt, en dan bedenkt dat Henk bij 40 en Otto bij 60 auto's gewoon keihard NEE hebben moeten zeggen tegen meer mensen dan ze lief was, dan geloof ik dat we hier in onze lage landen toch wel iets heel bijzonders gaande hebben.... Maar die Amerikanen zouden veel meer moeten rijden zeg je? Tripje Italië eindigt steevast in een bijna vechtpartij wie er mee gaat. 20 auto's heb je daar ook zo bijelkaar als je zou willen. Heel speciaal dit.... (Oh, en wij hebben VEEL betere fotograVun... )
Hans en bazin des huizes vandaag bij de Wizzard geweest ze waren heel druk bezig met het gele kanon klaar te maken. dat gaat er weer prima uitzien, het blok ziet er alweer uit als nieuw. erg mooi om te zien alles werd weer vast gezet en dan geel gemerkt. verder is het een prima wagen om te zien. dat wordt een knal weekend ik zal duimen voor je voor droog weer. have fun
Hier kun je ook leuk shoppen: http://dennis.cerosmedia.com/1B48e9f360271b5163.cde Hans, LOT 269!! Onno
Hoi Onno, Daar staat idd veel leuks tussen!! 275GTB4 288GTO 250 california GT lusso AM DB4 GT Zagato (sanction 2) F50 And the list goes on..... Wow!
Zo daar staat inderdaad bijna allen maar leuk spul tussen (op die suzuki na ongeveer...) Ik ga door voor de magnatron en lot 244 .
Vandaag weer een geweldige ervaring opgedaan, ik moest vanmiddag foto's maken bij de rally for kids op circuit (vliegveld) Niederrhein. 2 Vrienden van mij hebben sinds een paar weken een Mitsubishi EVO III, waarmee ze actief deelnemen in het Nederlandse rally circus. Vanmiddag ben ik een rondje of 6 meegeweest over Niederrhein *&^%$^#$%^*& wat gaat dat hard zeg! De auto heeft 'slechts' 260 pk maar reed alles zoek op het circuit (diverse gestripte BMW's en andere rally auto's). Het gemak waarmee zo'n auto de bocht uit accelereert en gaten en kuilen absorbeert is onvoorstelbaar, mijn auto zou op die baan een stuk oncomfortabeler zijn en het bovendien na een paar rondjes begeven hebben. Een unieke ervaring, niet te vergelijken met een rit in een lambo of Ferrari maar wat indrukwekkend! Onvoorstelbaar dat de navigators kans zien om een route boek voor te lezen, ik zou in No-Time groen en geel de inhoud van mijn maag via het zijraam naar buiten werken (wat zijn auto's toch divers en geweldig!)
Daar viel ik ook als een blok voor. Ik kan overigens die veiling nummers niet terugvinden die Onno en Hans noemen.