Ik ben toen ik nog op de HTS autotechniek zat een keer naar papenburg geweest (testbaan voor o.a. de Mercedes Taxi's ). Daar konden wij aan het eind vd dag meerijden over het circuit heen (wat een deel een replica van Hockenheim is geloof ik?). Konden mee in o.a. een Evo 8 van een van de medewerkers (ex Formule 3 rijder) dat ging ook zo idioot hard. Accelaratie van de auto is behoorlijk indrukwekkend (het turbo gat ook trouwens ) maar de handling van die auto is absurt. Op het moment dat je echt denkt dat de auto uit gaat breken geef hij gewoon rustig volgas en de auto blijft gewoon grip houden! niets geen over of onderstuur. Was erg gaaf op het circuit, maar wat saai op de "wet handling" baan omdat hij hem met geen mogelijkheid in de drift kon houden. Daarna maar overgestapt in een E280 station waarmee we prachtig dwars de baan over gingen.
Yvon een hele fijne dag morgen.(Hans ook). Nog een nachtje slapen. Goed hoor een vrouw met een echte Ferrari en wat voor een. Super echt helemaal geweldig doe voorzichtig.
Veel plezier Yvon, geniet van dit bijzondere moment en hou de auto heel (in tegenstelling tot de bestuurder van een rode 328 die vandaag met schade werd afgevoerd )! Ik hoop hem snel eens voor mijn lens te hebben!
Ivon, ben ook heel benieuwd naar de verhalen. Ontzettend veel plezier toegewenst morgen. En Hans, veel plezier op de passagiersstoel! Onno
Ik herkende de auto en het kenteken niet als een bekende. Maar auto had flinke schade, ben benieuwd of ze hem weer oplappen.
Zelf gezien, ik heb beelden maar ik kan me voorstellen dat Alex en de eigenaar de beelden liever niet online hebben
Begrijp uit je verhaal dat het een beleving is om erin (mee?) te rijden, echter ziet dit er niet uit (persoonlijke mening, sorry) Gelukkig zie van al dit lelijks niets als je erin rijdt (of is de binnenkant net zo beroerd???) Brengt mij gelijk bij de volgende vraag: "welke Ferrari (type) heeft het mooiste interieur?" We hebben het altijd over het externe uiterlijk, persoonlijk telt het binnenkantje bij mij ook zwaar mee zoals vele weten Laat eens zien wat je mooi vind. Persoonlijk vind ik de F430 zeer geslaagd maar druk. De 550 is veel rustiger (lees: fraai) , echter krap.
Ik heb het er inderdaad over dat het een belevenis is om met zo'n rally kanon mee te rijden, race/rally auto's worden nou eenmaal vorm gegeven zodat ze optimaal presteren en niet om Oh's en Ah's te horen op een zonnige dag op een gevulde boulevard Je hoort mij ook echt niet zeggen dat dit een prachtige auto is, maar rijden is geweldig. (ik zou de foto's ook niet geplaatst hebben als er niet om gevraagd was )
Wat een ongelooflijk verschrikkelijk vreselijk graftakke hok, zonder stickers is het al niks, maar met die reclamezooi erop is het echt "veerkamp" stijl pfffff... Daar wil ik nog niet dood in gevonden worden. Het zal best wel goed rijden, maar dat doen alle Japanners. ( en trouwens slechte auto's maken ze niet meer heden ten dage ) Ik vind sushi wel lekker en zo'n tepanjaki gegoochel is ook wel spektaculair voor een avondje, maar het blijft gerommel in de marge natuurlijk, en al bij al nog duur ook. Oeps, dat moest er effe uit
pfffff, jullie zijn gelukkig nog mild vandaag.....Henk, haal de foto's er maar zo snel mogelijk van het forum
Bij mij in de straat staat er zo'n nieuwe Evo. Sommigen vergelijken hem met de Ferrari (snap niet waarom maar goed.) Apparaat is bijna nieuw maar wat rammelt en rookt dat ding.
Peter, Jouw artistieke fotografische kunsten zijn niet ter discussie natuurlijk. Dat kan een blind paard zelfs zien ... Schoonheid is in het oog van de kijker, desalniettemin zijn er bepaalde grenzen of richtlijnen. Over smaken en kleuren kan men moeilijk discuteren, maar dat die beplakte "metsubsiedy" heeft toch echt weinig of niks van doen met enige fatsoenlijke pennetrekken laat staan design. Zelfs als ik morgen terug 18 mocht zijn, zou ik er nog niet instinken
Zo'n lancer is gewoon foei lelijk, vooral die oudere (nieuwe Evo 10 is in iedergeval minder lelijk). Dit valt meer onder het principe; niet mooi, gaat wel hard .
Dat kan er natuurlijk maar eentje zijn Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Krap? Ik ben 1.86m maar dat heb ik nog nooit zo ervaren. Ik vind de 550 echt heel comfortabel. En fraai, inderdaad. Hier een fotootje door jou genomen van mijn bolide. Onno Image Unavailable, Please Login