Ik weet dat de klant koning is, maar dit moet je toch per decreet door de hoogste legerleiding laten verbieden ! Dit is de meeste ernstige vorm van heiligschennis en dus strafbaar....
De Engelsen en Fransen hebben laten zien wat je met dit soort koningen moet doen (Charles I, Louis XVI, Marie-Antoinette)! Onno
Mooi he? Twee F interieuren, zelfde kleuren, kwart eeuw ertussen, allebei schitterend, zoveel hetzelfde en toch totaal niet met elkaar te vergelijken....
Iedereen heeft zijn eigen smaak, maar ik vind persoonlijk het interieur van de F430 Scuderia het mooiste wat er bestaat.
En nog weer iets anders: RBB. Even oud als die van Hans en toch heel anders. Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dat is express zo gedaan, maar dat weet jij wel Overigens zou ik gelijk een paar matten in zo'n auto leggen hoor.
Ten eerste maakt dat de auto zwaarder en dus trager, hiervoor is ie niet gemaakt. Ten tweede knapt het interieur hiervan niet op. @ rudy De F40 heeft gewoonweg geen interieur, alleen wat nodig is en doet dus niet mee. Die andere is wel erg fraai, ?
Ik bedoelde niet krap in de lengte, maar de hoge midden console maakt het interieur vol en daardoor komt deze krap over. Dat lange mensen hierin passen was al bekend. Interieur van Onno's 550 is echt super mooi en afgestemd op de donkerblauwe kleur doordat de biezen van (bijna) dezelfde kleur zijn, zo hoort dat.
zo ik zing ook weer een aantal toontjes hoger nieuwe eisenmann uitlaten durf ik me tenminste vertonen tussen ferrari's. Zing ik lekker een toontje mee
Otto, Hoe was Parijs? Ben je nog binnen geraakt met de perskaart? Ga morgen nog naar de Autosalon van Parijs. Iemand nog aanraders!? Gr. Martin
@Pim, Leuk je vanmiddag in het wild tegen te komen op de A2!!! Wij waren leuk in konvooi op de terugweg vanuit Oss met Ivonne's nieuwe gele gevaar, zien we daar opeens een van de foto's bekende zwarte 550.... Mooie kar!!!! Hopelijk tot gauw, Hans
Kom op Ivonne! Details! Foto's! Ik wist wel dat deze dag, ondanks de koersdaling van ING, nog iets goeds zou brengen! Gr. Martin
We moeten zo naar een verjaardag Paulus. Plaatjes en verhaal wordt effies lastig vrees ik... Okee, snel dan. Vanmorgen even de regenbuien afgewacht en rond elf uur mijn Dino uit de garage gehaald. Die moet met een lift naar beneden, en laten ze nou net die lift aan het maken zijn. Duurde dus nog eventjes voor we eindelijk weg konden. Eenmaal op weg: A2 tot Deil 9km. Leuk, om dat op de borden te zien. Not. Dus de A12 op, en lekker binnendoor (Doorn, richting Rhenen, langs Tiel en binnendoor met het pontje over naar Oss). Lekker in het zonnetje de Dino eens de teugels geven. Ivon was verbazend relaxed nog. Besefte het nog niet helemaal. En dus zat zij met de kaart op schoot allerlei leuke routes te verzinnen terwijl ik me op zat te vreten dat we snel naar Oss moesten. Wiens auto wordt het nou???? Uiteindelijk was het half 2 dat we in Oss aankwamen. Perfecte ontvangst!!! Na een kop koffie en de inmiddels vermaarde gezelligheid van Alex wilde Ivon de auto toch wel eens zien eigenlijk. Sneak preview: een mooie rode hoes met een grote bos bloemen erop. Meer mochten we niet zien, want eerst naar het postkantoor. Na wat een eeuwig lange rit heen en terug leek waren we eindelijk terug bij Forza en mocht de doek eraf. WOW De heren hebben hun best gedaan!! Die auto ziet er echt uit als nieuw! Na een uitgebreide fotosessie (volgt later), en uitgebreide instructies van Alex leek het wel sinterklaas! Ivon werd overladen met allerhande kado's, waarbij toch wel vermeldenswaard was een pracht schaalmodel van een Giallo 328 uit de privé collectie van Alex! Tijd om te starten. Mmmm, wat klinkt zo'n tubi toch mooi.... Met twee auto's achter elkaar aan richting Utrecht. Zelfs filerijden is dan nog leuk! En wat staat die auto Ivon goed!! Onbetaalbaar ook, van die auto's die ernaast komen rijden, kijken, NOG EENS KIJKEN, HET IS EEN MEISJE!!! . Prachtig. Onderweg nog even op de vluchtstrook gestopt om het dak er toch maar even op te doen. Vanaf Zaltbommel met z'n drietjes (nero 550 van Pim) tot afslag Montfoort - even bij Jeffrey en Margriet langs voor een colaatje. De twee maatjes staan nu knus boven elkaar in de garage uit te blazen. De pijn in de kaken van die enorme grijns zal nog wel even voortduren... Wat is dit leuk zeg!!! Moeder en kind maken het goed en zijn volgend weekend in staat bezoek te ontvangen (of een stukje te rijden).
Ja je kunt door! Het is de rode LWB. Toch zit in de F40 maar weinig minder als in de California . Het is alleen nogal erg basic.
Okee, toch dan. Nogmaals complimenten aan het adres van Alex / Forza service. De auto was echt tip top in orde en de koop-ervaring was echt ongeevenaard (en straatlengen verwijderd van hoe ik m'n Dino ophaalde). Hier zijn ze, de fotootjes. Ik heb ook een half uur of zo video. Die komen later nog wel... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Klinkt geweldig Yvon! Ik ben zeer benieuwd naar de foto's, leuk om te horen dat Alex er iets moois van heeft gemaakt. Het is dan ook niet niks, je eerste EIGEN Ferrari! Ik heb vanmiddag ook nog een Fchatter gezien, ik neem aan dat hij zelf nog wel even zijn verhaal doet.....?? Edit: ZOOOOO wat mooi, ziet er prachtig uit zeg, staat erg goed op een 328 zo met dat dakje en de dorpels meegespoten, is weer een heel ander gezicht! Edit2: Ik zie daar een eenzame Mondial T cabrio staan