Moeten maar snel eens wat afspreken voor een fotoshoot zodat mijn exemplaar ook een plekje boven de bank kan veroveren. Ivonne
Gefeliciflapstaart stelletje geluksvogels.......schitterend in het geel hoor, heel veel veilige en gezellie km gewenst.
@Hans (en Ivonne) Tjee..... wat moet ik zeggen ? Het is gewoon geweldig man ! Fantastisch dat jullie dit samen kunnen doen !
Ik zag laatst een ander zilverkleurig volbloed bij jullie voor de deur staan, hebben jullie een auto aan het wagenpark toegevoegd? (een volbloed uit Maranello)
Yvonne, Helemaal te gek zeg ik heb ze deze week al zien zwoegen op je wagen. hij is echt strak om te zien. ook wel een leuk verhaal dat Alex zijn eerste F aan een dame verkoop. nu maar gummen, have fun
nee je hebt dus een ....................... er bij alleen nog maar ff invullen en een plaatje er bij.
Schiet mij ook te binnen, 2x 328= broertje/zusje met zelfde Tubi stamboom @ Yvon Van Harte met de geboo.. Oeps! Met de aanschaf van je 328! Geweldige kleur en compleet nero interieur. Alleen begint Wilma ook ineens over een nieuwe bolide Ze vind hem/haar geweldig en wij wensen jou en de 328 veel veilige genots km toe @ Hans Volgende week is er hier op het industrie terein een demo van het poets-middelen merk Murgiers (importeur is aanwezig met eigen voorraad en adviseurs). Er worden dan adviezen gegeven over hoe een lak behandeld en/of gevoed kan worden (ook Geel ) Misschien een leuk idee om deze kant op te komen en gelijk de nodige spulletjes te scoren. (tractor tunnel ) Bovendien is er een hapje en een drankje met als afsluiting een bbq (onno even bellen voor dat mooi weer nummer ) Voor exacte gegevens PM mij even. (franc 308 ben jij van de partij? Rene/Heidi?) Prettige verjaardag gewenst. Neem aan dat ondanks mooie weer je voor de 328 kiest om even naar D te gaan, goede reis gewenst
Ik zag in het voorbijrijden slechts een achterlicht Maar het was me gelijk duidelijk wat het voor auto was en had jullie er nog niet over gehoord. Maar kon natuurlijk ook een relatie zijn Bovendien is het nu nog steeds geheim aangezien nog niemand weet waar we het over hebben
Iets anders, geen electronica..... ik moet even oefenen maar zodra het de moeite waard is zal ik foto's posten. Moet eerst nog eea aanschaffen voordat ik het kan gebruiken, maar kan vermoedelijk zondag ochtend al even testen.
Oh ja.. Die bij de Abarth is wel wild.. Even een zweep meenemen daarvoor.. Lamborghini beetje opgespoten tettenwijven
Ik heb het net gepmed naar Peter; mijn gok is een 360/430 spider . @Hans & Ivonne Mooie auto! dat geel staat de auto bijzonder goed! Vele pleziere kilometers gewenst!
Dus die van Abarth heb je van heel dichtbij meegemaakt en over de vrouwen bij Lamborghini heb je het met Otto gehad? Gr. Martin