Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1382 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Nee, maar wel iets in mijn lievelingskleur voor een auto:)

2. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Ivonne,
    van harte gefeliciteerd. Wat moet dat vanmiddag een geweldig moment zijn geweest.

En nu zit je op een verjaardag? weet zeker dat je liever in de garagebox zat:D
    Heel veel stuur plezier en ik hoop de 328 zeer snel eens te zien en te horen.

@Hans,
    je hebt een wereldvrouw!! maar dat wist je natuurlijk al;)

3. dolfijn

dolfijn Formula 3

Oct 9, 2006
    1,015
    Full Name:
    joop
  4. dolfijn

dolfijn Formula 3

Oct 9, 2006
    1,015
    Full Name:
    joop

Das nou toevallig, keb een blauwe RS4 bij Marcel zien staan.........op gele platen, dat dan weer wel

5. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    #34530 Paulus, Oct 17, 2008
    Last edited: Oct 17, 2008

Joop man jij heb beide mysteries opgelost.

6. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Iemand stuurt mij net deze pm: "Hey Henk, Als moderator kom je via de pm's die je kan lezen natuurlijk wel wat te weten, niet? :D"

Jongens, PM's die jullie aan elkaar sturen kan ik echt NIET lezen. Ik heb geen toegang tot deze boxen behalve die van mijzelf.
    Het enige grote voordeel dat ik heb is dat ik continue posts van iedereen kan wijzigen terwijl iemand na een uur een eigen bericht niet meer kan wijzigen / verwijderen / editen.
    Bij jullie is de EDIT button na een uur verdwenen terwijl hij voor mij zichtbaar blijft. Onder mijn eigen login kan ik iedereens post editen etc.

7. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    @Fred; ik kom de 25e toch niet naar die dag. De dag nadien, de 26e, heb ik de poets clinic bij Bart... :)

8. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    @Yvon: P R A C H T I G !!!!!!!
    Wat een beauty zeg!
    Ontzettend gaaf dat jullie zo'n hobby met z'n tweeen kunnen doen!
    Ik moest trouwens wel 2 keer kijken om te zien dat het een GTS is en geen GTB.
    De gele kleur is heel erg mooi.
    Kijk ernaar uit om hem (haar ?) snel eens te zien.

9. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Alweer wat bijgeleerd :)

10. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Nee hoor. Hij houdt wat centen in zijn zak deze keer. Hij staat toch de hele dag in de file.
    Bovendien vind ik deze veeeel mooier. Hee, ik praat weer voor mijn beurt. Morgen plaatje (als hij het goed vindt) ;)

11. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Nogmaals... echt prachtige wagen!

Nog een vraagje... dat targa dakje, is dat gewoon het originele dakje dat achteraf meegespoten is, hetzelfde materiaal bedoel ik? Is er dan kleurverschil merkbaar?
    Of is het een meer metaal aanvoelende top die misschien ooit leverbaar was als optie of aftermarket?

Was de aanwezigheid van de katalysator op deze VS-wagen geen bezwaar?

12. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Wowww Joop!
    Zoals je al eerder opmerkte: we moeten NU genieten ! You're SO right! :)

13. rickadelic

rickadelic Formula Junior

Mar 26, 2008
    887
    Netherlands
    Full Name:
    Rick
    ik al helemaal blij met mn herriepijpen/eisenmanns en kom ik hier zijn er alweer 3 nieuwe kanonnen bijgekomen wat nou crisis :D

14. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    heb je nog spullen nodig? dacht dat ze met korting werden verkocht die dag.

15. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Nee, bedankt. Ben geheel voorzien.

16. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Ivon (en Hans natuurlijk ook hoor.....),

Fantastische dag geweest voor jullie en thuisgekomen met een wolk van een kindje ;)
    Heel veel fijne kilometers gewenst, lekker vertroetelen die kleine en aan elkaar wennen de komende tijd.

Tot ziens,

Ciao, E.

17. Maranello2243

Maranello2243 Karting

Sep 21, 2008
    68
    Netherlands
    Full Name:
    Pim

18. Grietje328GTS

Grietje328GTS Karting

Sep 22, 2008
    82
    NL
    Full Name:
    Margriet
    #34543 Grietje328GTS, Oct 17, 2008
    @ Ivonne
    Je auto ziet er echt super uit!!! Geniet er lekker van!
    We moeten maar snel samen (zonder de mannen :D) met de twee 328's een stukje gaan rijden.....

19. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,003
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Nemen jullie lifters mee??? ;)

20. dolfijn

dolfijn Formula 3

Oct 9, 2006
    1,015
    Full Name:
    joop

Sophie wil ook wel mee met de rode 328 GTS.....

21. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    #34546 Souvlaki, Oct 17, 2008
    Rijd ik vanmiddag zo rond het middaguur weg bij een officiële Ferrari-dealer in het Oosten des lands voor een proefrit in een pre-owned F430 Coupe moet ik -bij het afdalen vanaf de parkeerplaats op de eerste verdieping- vol in de ankers omdat er op miraculeuze wijze een even zwarte Seat de hoek om komt scheuren.......:D:D Thanx Peter, de remmen werken goed hoor! :D:D Geintje Peter, maar ik had net iets te laat in de gaten dat jij het was (maar ik zwaaide nog wel. Heb je mogelijk nog gezien...). Hoorde van Leon dat je nog wel even met 'm hebt staan kletsen in je bammetjes-tijd. Later mocht hij ook nog even zijn eerste F-meters erin maken.

Enfin, een geweldige rit gehad. Wat een wagen, wat een motor, wat een F-1 bak, wat een......en ga zo nog maar even door. Tijdens de rit wist ik het al, het wordt een F430. Maar wat voor een? Daarom ook nog een stuk gestuurd met een F430 Spider. En dat is toch ook wel een aparte ervaring hoor. De rauwe klanken uit de uitlaten kun je nog veel beter horen, samen met de wind die door je haren gaat (in mijn geval enigszins figuurlijk gesproken). Blijft een moeilijke keus en ik ben er nu ook nog niet helemaal uit.

Maar ik heb nog even om er over na te denken! Want ik kreeg een inruilbod op mijn mooie rooie F355 Berlinetta waar ik bijna van achterover sloeg. Ongelooflijk!!! Ik wil het zo gaan doen: PM me wat je denkt dat het inruilbod is en de winnaar ontvangt naar keuze een gratis voetreis naar Hengelo of een ritje in mijn toekomstige F430. Fotoshoot wel verplicht dan :D:D (wordt vervolgd....)

Ciao, E.

PS: moderators en F1 veterans zijn nadrukkelijk uitgesloten van deelname en verdere voorkennis wordt ook gestraft ;)
    PS2: de inschrijving sluit zaterdagavond om 24:00 (of zo u wilt zondagmorgen 00:00) uur.

22. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,141
    The Netherlands
    mmm guess Euri of 45.000?

23. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Jeetje, als jij gelijk hebt Frans, dan sloeg ik de plank dus echt helemaal mis! :)

24. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Ja Frans, voor die prijs kom ik hem persoonlijk ophalen met een zakkie van appie vol met vijfhonderdjes...
    Maar misschien sla ik de plank ook (volledig) mis :(

25. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Dirk, vriend! Deal.......:D:D:D

Ik kom het appie-zakkie VOL met vijfhonderdjes misschien zelf wel bij jou halen! Want 45.000 : 500 is toch 90? Nou, die stop je gewoon in je binnenzak hoor. Een appie-zakkie is veeeeeel groter! Of krimpen ze soms in Marbella? :D

En mensen: keep them coming! Ondanks het late uur wordt er al flink gepost. En we hebben nog minder dan 24 uur te gaan ;)

Ciao, E.

Share This Page