Effe een snelle tussenstand; hoeveel reacties tot dusver dan ?
Erik... moderators uitgesloten van deelname? Grrr..... Maar het is een ongelofelijk bod, ik zou het gelijk eh doen.........
Marc, In Den Haag zag ik in de etalage dat ze een speciale Ferrari-kleding afdeling hebben opgezet bij de Bijenkorf. Het was echter na sluitingstijd, dus kon ik geen kijkje meer nemen. Op de site vind ik de volgende info ( http://www.bijenkorf.nl/BijWeb/BIJcard/Koopavond/xp/current_page_id.3094d2ff9fa64816a7a5eb911c38b5d9/current_main_menu_item.bijcard/default.aspx ): BIJcard-koopavond 15% korting - op bed- en badtextiel (muv dekbedden en hoofdkussens; muv VIPP, Gant, Lexington), - op de Ferrari shop (alleen in de filialen Amsterdam, Den Haag, Eindhoven en Rotterdam), - op lingerie en nachtmode Damesmode, - op beenmode Damesmode (muv Wolford), - op jacks/jassen Damesmode (muv Hugo Boss, Max Mara, Benetton, Esprit en Claudia Strater) Kennelijk zijn er meerdere filialen met Ferrari-kleing. Ik kan die van Den Haag iig bevestigen. De etalage stond vol met F-kleding.
Jammer dat er geen bijenkorf hier in de buurt is met Ferrari artikelen....... heb Souvlaki even netjes gepmmed .
Vu, Dirk, Rudy Het is kwart voor twee. Ga eens slapen!!!! Namens Ivon (die hier naast me nog steeds zit te stuiteren van vanmiddag) heel hartelijk dank voor alle reacties en felicitaties! (en ja, ik weet het, het is een wereldmeid)
Targa dakje is glad, dus niet over dat vinyl heengespoten. Wel achteraf gedaan, maar geen kleurverschil te zien. Ziet er wel erg strak uit eigenlijk! Wat Franc al zei, je moet als hij dicht is echt even goed kijken of het nou een GTS of een GTB is. Achterraampjes verraden hem natuurlijk wel, maar toch... En de auto heeft een tubi. Das geen bezwaar hoor
Nou, jouw grijns mocht er anders ook zijn Pim! Jammer dat we elkaar bij Alex net misgelopen hebben. Volgende keer beter....
Yep, ik ga zo slapen, maar ik hoop wel dat jullie een leuk verjaardags-feestje hadden ( Hans & Ivonne ) en natuurlijk nog dikke felicitaties met de die ge(i)le mooie "F". En Peter, wat ga je morgen ophalen dan ?????? Of heb ik weer wat gemist ?
Ik ben benieuwd wat je speeltje is.....nieuwe kart........ die je gaat uitproberen in Lelystad ??? Yep. ze zou van de week gemaakt worden, maar Alex had 2 zieken.. griepjes enzo....Ik hoop zo snel mogelijk wat te horen......
Goedemorgen allemaal, Souvlaki is alweer wakker en even een kleine update. Inmiddels zijn er een 12-tal reacties binnen op de inruilprijsvraag. Niet verwonderlijk gezien de late uurtjes, maar de komende 16 uur zal het wel harder gaan lopen. Want wie wil nu niet gratis en voor niets meedoen in deze oer-Hollandse sweepstake met kans op mooie prijzen? Een jury is uiteraard niet nodig, want over de uitslag kan uiteraard niet gecorrespondeerd worden en deze zal uiterlijk zondagochtend bekend gemaakt worden (dus voor 12.00 uur). Ciao, E. PS 1: vergeten we niet over 10 minuutjes naar de kwalificatie China te gaan kijken? PS 2: P. Lambo, hij ziet er errug strak hoor! Veel plezier ermee.
Geweldig! Heel de nacht is er gepoost Ik dacht dat ik de laatste zou zijn .......NOT dus Hans & Ivon, van harte gefeliciteerd met de aanwinst! Ik heb net jullie reportage gelezen/ bekeken en heb daar maar 2 woorden voor: PERFECT COUPLE! Heel veel veilige en plezierige kilometers toegwenst. Het is een prachtige 328! Grtzzzz Vu
Bl**dy h*ll! 5 pagina's in een avond! Ivon - van mij nog de enorm hartelijke felicitaties! Ze is prachtig, en je kreeg nog een modelletje ook, zie ik - die heb ik niet. Alex, we moeten praten! Niet nodig om dit te zeggen, maar ik wens je veel plezier dit weekend! Onno
Morgen verremt Kimi zich en zorgt dan voor schade aan de achterwielophanging van LH's wagen. Massa gaat dan voor de overwinning. Overigens, ik las gisteren in de krant dat Alonso en Kubica liever Massa de titel zien pakken dan LH.
Goed opletten he Vu! Kan je nog wat leren in de late uurtjes; (zie laatste foto) standje: Yvon onder en Hans boven
he Hans daar kan Koos Spee wel mee leven denk ik!! je heb inderdaad niet je mobiel in je hand.? leuk man je foto,s en verslag.
Kwam dit net tegen op het grote web; http://www.autocar.co.uk/VideosWallpapers/Videos.aspx?AR=235449&CT=V Nu eerst zelf maar eens kijken . edit: doet mij die maar , hij is erg positief over de auto!!!!