Als H kampioen wordt krijgt die een McLaren F1.... wellicht had Luca ook even een hoofdprijs op moeten stellen. Zal Massa net zoveel GELUK hebben als Kimi vorig jaar? Ik hoop het, maar liever komt er een ECHTE kampioen in de F1 Ferrari terecht. Image Unavailable, Please Login
Nog even een F40-je, F50-je of Enzootje erbij laten maken Speculeer je nu op een mogelijke komst van Alonso naar Ferrari? Gr. Martin
Bedankt voor de info. Wel intressant. En die Tubi zal idd wel 'n forse plus zijn ja Lijkt me echt wel een mooie zaak. Ook erg intressante wagens in de showroom daar. Prachtig ook, die Audi. En dat was 'n serieus bod???
Ik dacht eerder dat het in koetswerkkleur meegespoten targadakje pas vanaf de F355 als optie kon besteld worden? Ik zag immers ook al 355 GTS' met zwarte topjes. En bij de 328GTS en de 348ts/GTS zou het dan nooit als optie leverbaar geweest zijn maar lieten sommige eigenaars dit nadien bijspuiten?
Aub niet ....alles behalve Alonso! Mijn naamgever terug in de F1 Ferrari zou mij gelukkig maken Image Unavailable, Please Login
Der Michael moet gewoon lekker van zijn pensioen gaan genieten. Niks anders. Lance Armstrong stapt ook weer op de fiets. Kan niet goed gaan! Gr. Martin
Vu, Die Alonso vind ik persoonlijk ook niks, 't ziet er ook niet uit, die bospygmee. Maar Schumacher zit volgens mij torens te ontwerpen ergens in dubai, dus die zien we nooit meer terug Die kleine Hamilton is wel fris en fruitig, en het kan nog rijden ook. Eerlijk is eerlijk. Ik zou zeggen, kopen die hap...pik in, het wordt winter ! Image Unavailable, Please Login
Ondanks het feit dat jij Lewis een lekker hapje vind Dirk, zijn er ook genoeg mensen die hem niet zo heel erg sympathiek vinden (including me). Maar ik ben het met je eens: Het oog wil ook wat. Dus doe maar een goede coureur en laat hem zijn helm ophouden Gr. Martin
Ik moest effe zo'n 10 pagina's bijlezen, da's pas werken! Erik, ik heb dat hele verhaal van het bod op je 355 gevolgd.... Wie is die snoeshaan die je zo'n luttel bedrag bood, schandalig gewoon.. Ik blijf de volle overtuiging hebben dat je zo'n (toch langzaam klassiek wordende) 355 beter houdt, én er de 430 bijkoopt. Ik heb maar weinig lof voor de moderne commerciele F-wereld die geen/weinig oog heeft voor haar toekomstig erfgoed. Vergeet het verhaal niet van een bekende uit het Jambers-programma met zilvergrijze 328 GTS (die ook op de PPMeeting N°1 was)! Die wisselde destijds, in '89, bij Monza z'n Dino 246 GTS in voor een splinternieuwe 328 GTS: tuurlijk toen was de Dino toen al een klassieker! Nu staat die Dino in de collectie van Kroymans! Mijn motto: een goed onderhouden, mooie Ferrari NOOIT wegdoen!
@Erik: gezien jouw reactie wist ik dat ik errug laag moest zitten maar nadat ik dat bod van 44K aan je had ge PM'ed begon ik te twijfelen, zo weinig kon niet waar zijn. En nu blijkt dan dat ik nog 5K te hoog zat Erg triest dat bedrag en je maakte een verstandige keuze door lekker verder te kijken en te wachten op nieuwe ontwikkelingen. Maar ik kijk uit naar de dag dat ik voor het eerst met je mee mag rijden in de 430!!
Ik zag deze man nog tijdens een FCN-meeting (25 jarig bestaan van de club). Hij was erg fanatiek bezig in Lelystad. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Alonso was nooit mijn idool, maar we moeten toch toegeven, dat hij in deze seizoensfinale toch wel al wat heeft laten zien! En opvallend is dat hij zo vleiend voor F is: hij wil Massa helpen, heeft de wens geuit ooit voor F te rijden,... Maar voor mij is The Man of the Future :VETTEL! En wedden dat Schumi hem zal pushen?
Het was gisteren al vroeg dag: om 5 uur vertrokken richting Parijs voor een bezoek aan de "Salon de l'Automobile". Een show met niet alleen de primeur van de Ferrari California, maar ook tal van andere europese- en wereldprimeurs. Heerlijk om daar rond te sjouwen en je niet alleen te vergapen aan de auto's, maar ook de standbemanning en bezoekers zijn het bekijken meer dan waard Als klap op de vuurpijl hoort er natuurlijk ook een drankje op de Champs Elysee bij! Even wat fotootjes: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vandaag iemand uit de racerij gesproken, heel dicht bij het vuur. De Ferrari F1 is toch echt een betere wagen dan de McLaren. Hamilton is gewoon superieur aan die andere twee. Hij maakt wel foutjes, soms bewust, maar kan er gewoon alles uithalen. Dus wie moet er volgend jaar in het F stoeltje ? @Erik (Souvlaki) Je bent niet de enigste. Mijn vader kwam vorige week ook thuis met de inruilprijs van zijn Ster. 29000 euro. Ook 15000 onder hetgeen van wat je minimaal mocht verwachten. Auto heeft een ook minimale hoeveelheid km's, schadevrij etc. alles er op en eraan. en de auto die hij wou kopen was ook niet echt afgeprijsd. Hij heeft er in het verleden daar 6 gekocht dus dat alles hielp ook niet. Ze nemen gewoon geen enkel risico op dit moment. Er viel nog wel over te praten zeiden ze. California, begin hem steeds leuker te vinden.
Je kan toch niet anders dan medelijden hebben met die Amerikanen? Hoe test je een 328? Lange rechte wegen, geen bocht te zien, Italië, autobahn en Eiffel een oceaan verwijderd. Stakkers....
Vraag me niet welk hotel, maar heb er nog wel een paar gezien met leuk spul voor de deur (o.a. Bentley Continental Speed, Murcielago Roadster, CL AMG enz. enz.). Gr. Martin
Ja, wie niet? Probleem is alleen dat dat waarschijnlijk nooit zal gebeuren. Te riskant. Schumacher verdient elk jaar nog een fortuin aan de mystiek rond zijn naam. Niet handig om dat in de waagschaal te stellen...
Ik heb thuis wel de versleten videoband liggen maar online zetten is nog niet gebeurt door gebrek aan tijd en apparatuur. Henk is ooit wel eens van plan geweest zijn collectie videobanden te digitaliseren dacht ik? Hij had eerder ook al enkele Ferraritests, die in de jaren '80 op tv waren, online gezet. Geen idee of Jambers daar ook al bij was...