@ heren, Zoals we weten heeft (onze?) Yvon een prachtige ge(i)le bolide waar we allemaal nieuwsgierig naar zijn, ik in ieder geval wel! Tel daar het (aangekondigde) mooie weer van as Zaterdag bij op en we hebben een ritje Echter heb ik me ook aangemeld voor (zie onderstaande poster) een demo van Meguiars voor analyse en adviezen van lakpoetsen onder genot van een BBQ Er schijnt ook een sprint-baan te zijn. Het is klein maar heeft wel sfeer. Wellicht een leuk idee hier af te spreken (nabij de tractor tunnel voor degene die dat vorige week gemist hebben ) aan begin van de middag Image Unavailable, Please Login
Hey die Fred! Ik had wel degelijk je filmpje gezien hoor! Gaaf tunneltje! k' Had het gewoon effe heel druk, daarom niet direct gereageerd. Nu we toch over de Teutoonse BMW bezig zijn, hoe maak ik van mijn BMW525d (van 2004) een pk-kanon? (Er staan ondertussen 200.000km op de teller, steeds regelmatig op onderhoud geweest.) Wil ook wel eens 300+ pk onder m'n voet!
't is jammer dat ze er niet zo'n ouderwetse asbak op zo'n poot bijdoen en de gordijnen er niet inhangen, anders zou ik hem wel willen hebben... In Keulen staat op dit moment een mooie zwarte met cognac leer...maar als ik lees wat je terug krijgt voor een 355 dan heb ik even niet zo'n haast...
Lekker leesvoer: http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Ferrari-California-first-drive-CAR-review/ en nog eentje: http://www.topgear.com/uk/car-news/ferrari-california-driven @Roger - zwart met cognac (bordeaux?)... kwijl. Jammer dat je even moet wachten maar je TR maakt dat niet zo'n opgave natuurlijk. Onno
Das helemaal niet zo moeilijk.Je gaat naar de BMW dealer en ruilt hem in voor een M5. een beetje bij betralen en je hebt de PKs
He, ik vind die witte 550 best gaaf eigenlijk. Maar ik heb ook een witte Alfa 147 gehad met rood leer, dus ben wel wat gewend.
He getver Fred. We hadden ZONDAG in ons hoofd.... Kijken of we nog het een en ander om kunnen gooien....
De laaste dagen behoorlijk druk gehad ivm Werk,feesten,School en een dagje Dusseldorf. Gisten al begonnen met bij lezen maar nu pas eidelijk af kunnen maken Nogmaals gefeliciteerd. veel vielige en leuke km toegewenst. zie hem/haar graag een keer in het echt Vrijdag ben ik in Eindhoven geweest. toen ook maar meteen wat kleertjes gekocht ; vest,trui,t-shirt en een polo Was nog net op tijd want vrij wel alles in mijn maat had ik het laaste van. Leuke impressie. Die 512 M zie je ook niet vaak (zijn er maar 500 van) en daar staan er even 2 bij elkaar. Peter gefeliciteerd mooie kleur dat wit. Hier in de omgeving rijd een witte s rond ! volgens mij is het nooit een optie geweest. en altijd pas achteraf gedaan zowel bij de 308,328,348 en 355. Wow zo wiening maar voor een van het mooiste model F na mijn mening, Schandalig Regelgeving in de verenigde Staten maakte het in 1971 noodzakkelijk om de plexiglazen te vervangen door klaplampen. Die gele Daytona op de Salon van Frankfurt van 1969 is een orignele spider. Ex Demo auto van kroy Wat een wagen En wat dacht je van dit ? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@EveP Yvonne, Nog een beetje van de auto kunnen genieten? Zondagwas het droog weer met af en toe een straaltje zon. Natuurlijk zeer benieuwd naar jou belevingen als F eigenaresse. Op de foto gezet door mede weggebruikers (behalve Hans)? Uh, al een leuk totje uitgezocht om aan te trekken voor de volgende rit..........??? Jeffrey
Zoals wellicht bekend van andere draad gaan we 2 nov a.s. van 10.00 tot 12.00 uur weer karten. Iemand nog animo? We zoeken nog een man of vier en dan zitten we vol (24 man max.).
Zoals je al zei Hans: Zondag meer kans op regen, Zaterdag is droog en zonnig, goed dat het om te gooien is, zie je zaterdag begin van de middag Ik hoor de tubi van Yvon al in de tunnel
Het is een Spyker, maar wat een wegen in Noorwegen!! http://nl.youtube.com/watch?v=T8gsOv0byQ0&feature=related
Lekker geluidje zo'n Spyker, je had er al over afgelopen Zondag. Kom je Zaterdag ook, met de spyker deze keer?
We vertrekken vrijdag naar Cyprus. voor een bruiloft en "korte" vakantie (t/m 04 november). Misschien een volgende "regio" rit zoals vorige zondag.
Zijn je plannen veranderd Peter? Wat de 928 betreft: daar kan Walter Massarroni je wel meer over vertellen denk ik, heeft enkele 928's gehad. Heeft me er vorig jaar tijdens de celebrations in Maranello over verteld, herinner me nog dat als de kabelboom van zo'n ding rot is, dat je dan een serieus probleem hebt! Guy
Dat zou www.Spykerowner.com moeten zijn. Maar daar gaat het niet over Porsche's. Serieus op zoek naar een Porsche 928? En de zoektocht naar een F dan? Jeffrey
Nou, eigenlijk op zoek naar een 308, maar soms raak je wel eens afgeleid. Je kunt voor de prijs van een zo-zo 308 heel wat leuke andere wagens kopen en flink geld overhouden. De liefde voor Ferrari moet wel sterk zijn om bijvoorbeeld een 928 GT te laten staan (ik vind het in ieder geval een prachtige auto).
Daar heb ik persoonlijk geen problemen mee hoor, succes met je zoektocht/aankoop. Hou ons op de hoogte.
Ik deel die mening. Een mooie auto. Zeker de S4, GT en GTS modellen. Maar ja, keuzen...... En het OH over auto's is al leuk. We doen hier niet veel anders toch. Succes en veel plezier. Jeffrey