Ja dat kan zeker Fred. Ik schaam mij er niet voor om te zeggen dat ik met mijn laatste Boxster S 3.2 heel veel plezier had, meer nog dan met de 911's die ik vroeger had En over de 928S4 kan ik vertellen dat ik er regelmatig in gereden heb. De eigenaar van het bedrijf naast dat van mijn vader destijds had er een. Zelfs een zeldzame met '88 5 bak. De meeste zijn allemaal automaten. Ik vond het een geweldige auto. Die latere GT/S modellen met achterspoiler zien er ook erg goed uit. Maar ik denk dat Peter met zijn voorliefde voor het Italiaanse merk toch de emotie van zo'n auto zou missen.
Porsches zijn ook gaaf idd net als vele andere auto's. Ik snap mensen niet die maar van 1 merk houden. Slaat ook nog eens nergens op, want vooral vroeger lijken veel auto's op elkaar en zijn door dezelfde ontwerper ontworpen. Dan vinden ze de Ferrari supergaaf, maar een zeldzame Fiat of Cunningham die er sprekend op lijkt niet. Dan hou je jezelf voor de gek. Maar dit is wel Ferrarichat natuurlijk, dus moet het voornamelijk over Ferrari's gaan neem ik aan. Een 928 zou ik zelf nooit verkiezen boven een 308 overigens. Best gaaf ding en rijdt natuurlijk veel moderner en beter dan zo'n 308, maar hij is gewoon niet half zo gaaf/speciaal.
Ja, kan. Ga maar eens een stukkie met die nieuwe GT3 van m'n broer rijden. Denk dat je gek wordt van blijdschap. Incl. voldoende emotie. Plus, zoals Joop al vaker bevestigde: op het circuit rijdt zo'n ding ons allemaal zoek. Echt een wereldauto. Die nieuwe 911 Turbo daarentegen vond ik een emotieloze auto.
Mee eens. Zelf vind ik de 2.4tjes en 2.7tjes uit 71/72/73 heel erg mooi, die nog met chromen bumper maar wat meer ballen dan de jaren '60. Er reed een klassieke rally bij mij voor de deur langs een paar weken geleden, met een stuk of 3 van die 911Sen, echt heel fraai. Ben helaas niet de enige, die zijn niet goedkoop. Onno
http://www.autoblog.nl/archive/2008/10/22/volgend-jaar-enorm-olie-overschot#post-17010 Dit noem ik nou goed nieuws!
Zat achter rode porsche turbo met techart uitlaten probeerde weg te komen maar hij moest het afleggen hor Nee zeker de gt3 en de oude porsches hebben erg veel karakter de turbo idd iets minder maar nog steeds een super auto. Wie gaan er allemaal een zaterdag, ga misschien ook wel even kijken oude bekende zie ik op de lijst staan. weet nog niet of ik met de motor ga of met de auto, ligt aan het weer en een maat van mij. Indien ik met de auto ga laat ik het jullie wel weten voeg ik me toe indien het mag ben ook wel benieuwd naar die tractortunnel klinkt als een goede plek op mn decibellen te testen.
Fred gaat. Ivonne ook. Ik ook. Rick dus. Wie nog meer? Als ik de weerkaartjes eens bekijk dan hebben we flink wat afwisseling tussen flinke regenperioden en flink mooi weer die over ons land jagen. Moet het maar net zo uitkomen dat het 's nachts regent en overdag mooi weer is, en niet andersom natuurlijk! Vooralsnog ziet het er zaterdag nog best okee uit... Ik kan er zo rond half 2 zijn. Ivonne redt dat ook wel. Mooie tijd?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=80898913&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=33&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1
Hoi Franc, Zal ik effe de link geven, want Roger is effe bezig met andere dingen http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=boy3pgptuijd
Vooral die radio met casette-recorder, hmmmm...ik heb nog wat bandjes liggen van ABBA, kan ik die eindelijk weer eens draaien na 10 jaar
@ Franc, Ben jij stiekem bezig met uitkijken naar een 550 ? Hier eentje die bij onze dealer staat en ik ken de vorige eigenaar, auto is zo goed als nieuw. En let effe niet op de vraagprijs, want ik weet per toeval wat hij in't echie moet opleveren Enige nadeel is dat het een rooie is , maar verder compleet als nieuw. http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lmn4brxjymv4
Misschien al bekend: op www.gaspedaal.nl zie je in één keer een opsomming van álle sites wat er in Nederland van een bepaald type wordt aangeboden.
Helaas, had graag een paar brandstofcoupons verstookt. Maar heb me laten strikken voor 't goeie doel. Zat trouwens toevallig een paar pagina's terug te bladeren (alles lezen is ondoenlijk) en zag de gele aanwinst van jouw schone. Echt heel erg fraai. En top natuurlijk, vrouw in een dikke auto. Daar droom ik elke nacht van. De mijne zal nooit een meter in dat oranje kippenhok rijden. Vindt ze te opzichtig. Blijven er allemaal enge, lelijke mannen naar d'r rijden. Mannen zoals wij, die daar juist op kicken.
Zag zojuist dat we in principe nog één persoon tekort komen om alle karts (maximaal 24 personen) gevuld te hebben. Dus wie zin heeft, de laatste kans. Trouwens, goud Roel dat je helemaal uit dat achtergestelde Limbo-land ontwikkelingsgebied van je naar Almere komt om ff te karten. Topgozer ben je.
Ik zie jullie wel verschijnen tussen 13:00 / 14:00 Christiaan ook van de partij? Hebben we gelijk alle gele bij elkaar
Peter, Een 928 rijdt goed, niks mis mee. Heb'm zelf niet gehad, maar wel paar keer mee gereden , en toen der tijd (1992) wel leuke ervaring. En ik denk als je vandaag de dag een mooi gaaf exemplaar op de kop kan tikken voor +/- 10.000 euri's, dat je daar veel plezier aan kan hebben en zelfs geen buil kan aan vallen. Het is zo'n onderschatte auto ( op deze moment) die over 20 jaar nog eens echt geld kan waard zijn. Maar verreken je niet in de onderhoudskosten, zo'n ding regelmatig rijden ( of dagelijks ) kost veel meer dan een nieuwe 997. Zelfs als je hem niet verzekerd ... En de handgeschakelde zijn het leukst, ook het meest exclusief, en ook het meeste problemen mee. De automaten zijn een beetje "Amerikaans" kwa feeling, beetje Covette-achtig en een tikkeltje voor ouwe lullen...oeps... Maar, in de juiste kleur, en in perfecte staat... wel een aparte verschijning ! Succes met je zoektocht.