Wat wordt het mooi op straat he ... Auto voor papa, rollator voor mama. Da's trouwens wel een héle verse.
@Peter, vergeet dan ook niet een schotel aan je huis te monteren! Persoonlijk zie ik liver een RR sport naast een Lambo staan, jij niet? groet, Pieter
Afgelopen 4 dagen ben ik naar New York geweest. Wat een drukke stad! Heb nog nooit zoveel op 1 dag gelopen.. voel m'n knieën nu nog Maar de boilides mogen er wel zijn! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Laatste 3 Edit Laatste foto is genomen waar de 2 WTC torens stonden Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Peter Een 928 is een complexe auto met voor z'n tijd erg veel elektronica en veel elektrisch vernuft .Helaas gaat dat alles met het voortschrijden van de tijd zo langzamerhand ook kapot. De diagnose is dan vaak erg lastig (= tijdrovend), de onderdelen duur en de reparatie van sommige delen moeilijk, want dan moeten er eerst veel andere dingen gedemonteerd worden. Voor een goed onderhouden 928 ben je toch al gauw € 3000 per jaar kwijt aan onderhoud (als je het laat doen en zonder banden). Een slecht onderhouden 928 is een regelrechte financiële ramp. (tikje in het blok als hij warm = €10.000,- aftikken) De aanschafprijs is relatief laag, dat verleidt veel jonge racers om er eentje aan te schaffen. Ze trappen 'm eens flink op zn staart, kunnen vervolgens het normale onderhoud niet bekostigen, laat staan de noodzakelijke reparaties, en verkopen de auto weer, nog slechter dan ie was. Er zijn erg veel heel slecht onderhouden 928'en op de weg. Ik zal een checklist maken en via pm aan je toe laten komen. De 928 GT die jij wil hebben heeft een 320 pk (330 Pk Gts) wat behoorlijk veel lol kan bezorgen 0 tot 100 in 5.5 (handb) en een top van 270/275 en met zijn 50-50 gewichtsverdeling je als op rails over de autobaan zal laten gaan. Het is echter geen Ferrari !! een 308 geeft meer geluid meer beleving en op bochtige bergweggetjes zal je die door het comfortabele onderstel van de 928 niet bij kunnen houden Dit heb ik bij mijn laatste S4 GT dus ook direct aangepast met een setje snoeiharde Koni’s. Op de snelweg heeft een 308 geen kans … alleen mis je in de 928 dan nog steeds de beleving. @ marbella Inderdaad is de automaat iets voor mannen van ver boven de 50 met van die instappers en een gouden dasspeld.. Deze types werden in de jaren 80 dan ook vaak in zo’n ding gezien.. kleur auto bruin/goud met dito interieur. Specificaties Porsche 928 GT Motortype: V-8, watergekoelde, lichtmetalen blok en cilinderkoppen, twee bovenliggende nokkenassen 4.957 cc Boring x slag: 100.0mm x 78.9mm Compression ratio: 10.0:1 Inductie: LH Bosch Jetronic injectie systeem PK: 326 @ 6000 rpm Draaimoment: 317-lbs.ft. @ 4100 rpm Transmissie: Vijf-speed manual Remmen: Front, schijven, achter schijven Vering: Voor, zelfstandig dubbele A-armen met spoel veren; achter onafhankelijk multilink Weissach design Lengte: 178.1 cm Breedte: 72,3 cm Wielbasis: 98,4 inch Hoogte: 51,7 cm Gewicht: 3505 kilo Vermogen / gewicht verhouding: 10,75 pond / pk Aantal geproduceerd: 61221 Topsnelheid: 271 km / u 0-100 km/h: 5,6 seconde ________________________________________ 1977 Ferrari 308 GTB Motortype: V-8, watergekoelde, lichtmetalen blok en koppen, twee bovenliggende nokkenassen 2.927 cc Boring x slag: 81mm x 71mm Compression ratio: 8.8:1 Inductie: Vier Weber 40DCNF carburatoren Horsepower: 240 @ 6600 rpm Draaimoment: 195-lbs.ft. @ 9000 rpm Transmissie: Vijf-speed manual Remmen: Front, schijven, achter schijven; vacuüm helpen -Vering: Voor, zelfstandig dubbele A-armen met spoel veren; achterzijde, onafhankelijke dubbele A-armen met coil springs Lengte: 172.4 cm Breedte: 67,7 cm Wielbasis: 92,1 inch Hoogte: 44,1 cm Gewicht: 3159 kilo Vermogen / gewicht verhouding: 13,16 pond / pk Aantal geproduceerd: 2897 (1975-1980, inclusief fiberglas auto's) Topsnelheid: 254 km / u 0-100 km / u: 6,5 seconden Laat me weten hoe het avontuur ver/afloopt
Christiaan, die foto met die witte Gallardo kan zo de brochure in. Die foto met die gele 360 in die drukke straat is ook erg mooi gelukt. Erg mooi contrast.
Prachtig Chris! Echt sfeervolle pix Die in de drukke straten van NYC zijn heel erg goed zeg. Edit: wat ik mooi vind van the US is dat het niet verplicht is om een kenteken voorop te hebben. De wagens zien er zoveel mooier uit. (Frans )
Geloof inderdaad dat we er weer een topfotograaf bijhebben. Heerlijke beelden. Die Bently naast het vuilnis !
+1 Heb mooie herinneringen aan die stad, comedy in een van de vele bars, soho , top van de empire state , live piano (jawel een heuse vleugel) muziek in Mc Donnalds, Time square om middernacht, avondje Broadway , bezoek aan Lady Liberty en river cafe onder de Brooklyn bridge met de sky line (nog net met de twins) voor je neus. (Blijft me waarschijnlijk mijn leven bij aangezien die lunch in river cafe me $400 koste en de dollar/euro gelijk stond )
@Walter Macaroni... Volgens mij kun je de waterpijp beter even op het balkon uit laten puffen... je geeft beide auto's op met een gewicht van >3 ton Om nog maar niet te beginnen over de hoogte/lengte/breedte... wielbasis... etc. Mwah, kniesoor die daar op let natuurlijk
Oeps! haal die gegevens maar weg Henk 928 Length: 178.1 inches Width: 72.3 inches Wheelbase: 98.4 inches Height: 51.7 inches Weight: 3,505 pounds Power/weight Ratio: 10.75 pounds/horsepower 308 Length: 172.4 inches Width: 67.7 inches Wheelbase: 92.1 inches Height: 44.1 inches Weight: 3,159 pounds Power/weight ratio: 13.16 pounds/horsepower Greetings Walter
Mijn buurman heeft over vrouwen en auto's een goeie theorie; Je kunt beter iedere 2 jaar een andere auto nemen dan iedere 2 jaar een andere vrouw. Dat kost je namelijk nog een stuk meer .
Prachtige foto's christiaan! Echt zulke andere platen dan wat je hier in nederland kan schieten. Lijkt me geweldig om nog eens die kant op te gaan, is 4 dagen niet een beetje te kort geweest?