Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1396 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Volgens de TVgids vanavond om 21:30 bij 5th Gear op Discovery Channel een rit met de Lamborghini Gallardo spider..

voor de liefhebbers....

2. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,163
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Het is mijn smaak ook niet, maar hij gebruikt hem vermoed ik met veel plezier. Als je leest wat het evenement dit weekend inhoudt (leest als een volwaardige rally met zelfs gravel proeven), dan komt het dicht in de buurt van optimaal benutten van de mogelijkheden. Als het een SWB was geweest, zou ik minder raar opkijken. Een 330 GT was bedoeld voor straatgebruik, dus verwacht je dit niet zo snel. Die strepen zijn wel fout (horen eerder thuis op een hot hatch). Misschien dat TdF strepen passender waren geweest.

3. Massarroni

Massarroni Formula Junior

Dec 8, 2007
    295
    Aalst (GLD)
    Full Name:
    Walter Massarroni
    @Onno: Mee eens Onno ..daarom ook 330 in "joggingpak" ik denk dat ze daarom ook geen ferrari club lid zijn dat was "gedoe en geneuzel"volgens de eigenaar.:)

@Roel: Vanaf 16:00 uur is er een klassementsproef op het terreinen van de Boer container trading bij Susteren.(gelegen langs de N296 tussen Susteren en Dieteren)
    Daar wil ik wat foto's maken. kom je daar heen? (zit nu 2500 foto's !!!!!door te spitten van Cars For kids voor de website en boekjes)

@Peter: Klonk wel mooi. niet te overdreven hard.

4. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,248
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Blijft apart, van die politieagenten in maillot...

5. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,248
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Genoeg te beleven op de Nurburgring: http://www.autoweek.nl/videodisp.php?id=1064&cache=no

Die NSX en R8 klinken een beetje als een Gallardo. Zeker bij de R8niet verwonderlijk ;) Die SLR Roadster vind ik toch wel een super gaaf idee (hoewel niet heel erg origineel natuurlijk).

Gr. Martin

6. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #34881 328gts1987, Oct 25, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  7. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #34882 328gts1987, Oct 25, 2008
  8. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,248
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Mooie plaatjes op een mooie herfstdag! Nog tips opgedaan van de CRX en Civic-jeugd?

Gr. Martin

9. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,003
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #34884 pterps, Oct 25, 2008
    Leuke beelden van de ring! Ik ben gisteren een gecamoufleerde mercedes tegen gekomen, had gelijk al het vermoeden dat het om de nieuwe E-klasse zou gaan. Ik reed gistermiddag richting het noorden in Duitsland (A31), op de andere helft zag ik die nieuwe E klasse rijden. Zie bijgaande foto die ik op het internet vond. 5 minuten voordat ik die E zag rijden heb ik iets heel laags en lawaaiigs zien rijden op de andere weghelft, ik kon het niet goed herkennen (zag het half) maar het was volgens mij matzwart en het had een enorme achtervleugel (in de stijl van Le Mans auto's) Ben erg benieuwd wat dat geweest kan zijn. Dat ik die Benz op die weg tegenkwam is opzich niet verwonderlijk aangezien Mercedes een testcentrum heeft in Papenburg (noord duitsland), vermoedelijk was de E op weg naar de thuisbasis in het zuiden.

Prachtig die beelden van vandaag Fred!
    Image Unavailable, Please Login

10. st@ven

st@ven F1 Rookie

Aug 4, 2008
    3,318
    Germany
    Full Name:
    Steven
    ziet er geweldig uit Ivon. En met kat(?) dus niemand kan er iets van zeggen.......

11. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Leuke plaatjes. Ook foto's van de 2 gele naaste elkaar ? en de 2 328's naast elkaar ?

12. RiCoNL

RiCoNL Formula Junior

Jul 4, 2007
    451
    #34887 RiCoNL, Oct 25, 2008
    Last edited: Oct 25, 2008
    Vandaag even op en neer naar Munsterhuis geweest (712km pff. (terugweg via A31 Oberhausen)) omdat mijn boekjes nog afgestempeld moesten worden.
    Jammer geen nieuwe E-klasse gezien onderweg.

Wel gezien een 430 Scuderia, was verkocht, bij M. en een Alfa Romeo 6C waarin Enzo zelf nog gereden heeft.
    Over inruilen heb ik het overigens maar niet gehad.....
    Toen ik thuis kwam overigens nog een rondje getoerd met de BMW E30.
    PeterG.

13. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,248
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    #34888 omd78, Oct 25, 2008
    Dat geeft een hele nieuwe betekenis aan het woord "even" ;)

Stond die zwarte Sessante er ook nog Peter?

Gr. Martin

14. RiCoNL

RiCoNL Formula Junior

Jul 4, 2007
    451
    Goeie vraag, was ik al bang voor, ben niet zo bekend met 612 en 599'rs. Had ik toch een fototoestel mee moeten nemen.
    Stond wel iets roods in het gordijngedeelte 599 geloof ik.

Mijn ogen waren nogal gericht op een zwarte 430 en een 355 met een paar race stoelen die ik zo in mijn auto zou willen zetten en dom dom dom niet gevraagd of ik er even in mocht zitten. En niet te vergeten de 430 Scuderia. Hmm.

15. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,248
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Je weet niet goed waar je moet kijken met al dat moois. Begrijpelijk!

De stempels staan er in begrijp ik?

Gr. Martin

16. RiCoNL

RiCoNL Formula Junior

Jul 4, 2007
    451
    #34891 RiCoNL, Oct 25, 2008
    Echt details op mijn gemak van 430 bekeken. Ook nog even onderkant van een Gallardo bekeken. 550 Barchetta, met zeer mooi interieur.

Yep, stempeltjes erin, had vorige keer boekje niet meegenomen zodoende.

17. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Hé Ivon, wat zien ik? Geen blote voetjes :D

Gave wagen hoor. Ben je er blij mee :cool:

Bob

18. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Was zeker een mooi begin van de dag met dat zonnetje die we 's middags in Gouda nog even hebben opgezocht.
    Wel leuk die "jeugd" te zien en horen, gaan ook een hoop centjes in begreep ik wel, sommige auto's hebben meer dan 10 laklagen om een bepaalde glans/diepte te krijgen :eek: onderdelen zijn wat goedkoper, echter zelden dat een "complete" auto opbrengt wat hij heeft gekost (daarom fikken er zoveel af, ook geleerd vandaag ;) )
    Verder geleerd hoe je een en ander kunt poetsen ;) jawel ook de uitlaat stukjes :D :D :D

Fred

19. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Echt heel bizar Bob, die stoel kan dus heel ver naar voren maar ook "gewoon" helemaal naar achter tot tegen het achterschut bord. Hoge hakken zijn dus niet nodig en ze rijd op Rails :D :D :D

Ze is al door DE TUNNEL ;) gegaan was ze heel blij mee :) (heeft een Tubi, duuuuuuuuusssssssss..........)

20. RudyW

RudyW Formula 3

Apr 25, 2008
    1,224
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    #34895 RudyW, Oct 25, 2008
    NSX en R8 klinken niet verkeerd!. Audi zegt dat de motor in de S6/S8/RS6 een compleet andere motor is als de motor uit de Gallardo. Ik denk daar anders over ;) al moet ik zeggen dat een S8 totaal niet als een Gallardo klinkt, al zit dat voor 99% ook in het uitlaatsysteem.

Hoe lang is Porsche trouwens al aan het testen met die Panamera? Heb die auto vorig jaar al gezien toen ik op vakantie naar Italie ging, en daarnaast staat hij al wel 2-3 jaar in de autobladen...... Tegen de tijd dat daar de productieversie van komt is hij ongeveer al weer verouderd :D.

Kon het niet laten :D:D:D

21. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    #34896 JazzyO, Oct 26, 2008
    Prachtige foto's, Ivonne! Het is duidelijk dat je erg blij bent met je schitterende aanwinst!

Ik hoop dat we er allen lang van kunnen genieten.

Net overigens gehoord dat mijn via e-bay gescoorde boek "Ferrari Berlinetta Boxer" van Mel Nichols (1979) is binnengekomen, dus ik heb weer wat te lezen met kerst. :)

Onno

22. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    @Ivon. Ze staat je eeeeeeeennnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigggg!!!!!

Veel plezier met je 328. Echt een auto om je tanden in het stuur te zetten !!!!
    Jij kunt er zo bij !!! :):):):)

23. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Das mooi dan kunnen de hoge hakken achter de voorstoel ipv aan de voeten... blote voeten rules :D (hè, Hans???)

24. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Yeah baby!

Maar ik ben blij dat Alex de railtjes nog wat aan heeft weten te passen. Ivon had bijna de eerste gothic F eigenaresse moeten zijn, compleet met plateauzolen.... ;)

Nou moet ik haar alleen nog overtuigen dat dit geel ook wel erg goed zou staan.... :D

http://www.autotrader.nl/auto/kopen/voertuigdetail/599203/Lamborghini/GALLARDO/algemeen.htm?sortering=DEFAULT&merken=Lamborghini&modellen=Gallardo&paginaNummer=1&total=11&pos=8

(of toch liever iets mileuvriendelijkers??? Groen enzo... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=71437841&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=14600&makeModelVariant1.modelId=5&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&categories=Cabrio)

Ik blijf echt smoorverliefd op Gallardo's. Kan het niet helpen. Misschien dat ik toch maar eens moest ophouden met m'n relaxte leventje en eens wat serieuzer aan de slag ga.... Maar dan wel een zwarte....

Share This Page