Dit KAN niet waar zijn!...
@Fred: Denk jij dat je via je dropjesleverancier misschien aan wat kiekjes van die kerel met die telelens kan komen? Hij lag gisteren echt op, in en onder het Dinootje en het gele gevaar. Dat levert allicht wat leuke plaatjes op. Heb er stom genoeg niet aan gedacht om even m'n mailadres aan hem door te geven...
Ken da nie dan!? Dankzij die fijne link van je kwam ik via de gele Gallardo spider (handgeschakeld en aparte gele kanarie-bekleding) bij de klassieke AutoTrader terecht en als je dan op Ferrari selecteert... The rest is history... Gr. Martin
Van AG: http://www.autogespot.com/item/2503/360-challenge-stradale-met-vlammen!/ Ik ben geen fan van Novitec, maar dat ze een CS kunnen laten vlammen vind ik wel erg kicken
H e l e m a a l te gek die vlammen!! Plambo; da's nou echt iets dat nog ontbreekt aan die schuit van jou!
Even een paar plaatjes vanuit de fabriek (2006): Gr. Martin Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Is dit niet wat we al een tijdje geleden hadden op de draad? Blijft mooi hoor daar niet van, maar toch komt me erg bekend voor.
@Martin omd78 Prachtige impressie uit de fabriek. Wat raar dat daar in 2006 nog een 456 en 360 in grigio opgesteld staan.
Waarschijnlijk gewoon onderdeel van de eigen collectie van Ferrari. Zou me niet verbazen als er inmiddels een 430, 612 en 599 voor in de plaats staan... Gr. Martin
Klopt. Toen ik in 2007 een fabriekstour deed, stonden er ook auto's opgesteld, die normaal gesproken in de Galleria te zien zijn. Dat rouleert ook een beetje. Daardoor heb ik wel al zolang ik er kom de 288 Evo gemist.