Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1398 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,003
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Er is weer een nieuwe video uitgekomen van Supercarmovies, dit keer deel 2 van de supercartest. Deze video toont de Ferrari Enzo in actie op de Nurburgring nordschleife om daar een snelle tijd neer te zetten. Topsnelheid op de Dottinger hoehe: 309 km/h. Ben benieuwd naar de delen die nog moeten komen van oa de MC12.

http://www.supercarmovies.com/html/interface.html

2. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Cool! Dottinger hoehe loopt omhoog, vandaar dat hij niet harder gaat daar.
    In het snelle stuk voor Schwedenkreuz moet hij ook wel 300 kunnen halen lijkt me?

3. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @bob zanti70

Bob, dit heb ik de hele tijd alleen bij jou. Bekend?

"This is an automatically generated Delivery Status Notification.
    THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.
    YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
    Delivery to the following recipients has been delayed.
    bob.santi****@chello.nl"

4. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #34929 henkie, Oct 27, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Lamborghini start nieuwe raceklasse
    27 oktober 2008 · Tekst Stéphan Vermeulen

In de Lamborghini Blancpain Super Trofeo, die volgend jaar van start gaat, komen 30 tot raceauto omgebouwde Gallardo’s LP 560-4 in actie.
    De nieuwe raceserie trapt af op 3 mei op Silverstone, daarna volgen nog vijf races. Lamborghini heeft de klasse opgericht voor klanten maar uiteraard kunnen ook professionele coureurs aan de bak met de tot 570 pk opgefokte Gallardo. Het gewicht bedraagt 1.300 kilo en de vierwielaandrijving is gebleven. Lamborghini wil er de snelste merkencup ter wereld van maken. De Super Trofeo is vergelijkbaar met de F430 Challenge van Ferrari. Er wordt gestreefd naar een veld van 30 auto’s, een daarvan is van de fabriek zelf, en wordt elke race bestuurd door een gastrijder, een beroemdheid als we het merk mogen geloven.
    Image Unavailable, Please Login

5. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    #34930 toto70_0, Oct 27, 2008
  6. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
  7. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Prachtig, alhoewel ik een dichte mooier vind.

8. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Heren,

Er wordt mij net een splikspinternieuwe Scuderia aangeboden met perfecte specs, levering eind november 2008
    Prijs : errug leuk. :D
    Hmmmm...., effe over slapen. Ik begrijp er geen snars van maar dat zal wel aan mij liggen :)

9. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Wow!
    En, alweer wakker? ;)
    What's your verdict?

10. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Als het aan mij ligt, heb ik een zaak, maar ben niet alleen in deze beslissing.
    Sommige mensen zijn gelukkig getrouwd, en ik gelukkig (nog) niet getrouwd... :D
    Enfin, even rustig over denken, kan elke euro namelijk maar 1 keer uitgeven, dus moet wat moeilijke keuze's maken de laatste tijd.
    Komt zeker door de crisis...grrrr....

We keep in touch ;)

11. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    +1.

Dirk, ik heb het gevoel dat deze kans nog wel een keer langs komt. Ik zou nog even wachten als ik jou was.

Onno

12. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,247
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    #34937 omd78, Oct 27, 2008
    Je bent niet alleen: eerst je bestelling aan iemand anders over doen en dan vervolgens 6(?) maanden later een goed exemplaar aangeboden krijgen... Moet waarschijnlijk iemand van zijn Scud af ;)

Deze bedoel je?

Gr. Martin

13. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Onno,

Kweetut, maar zit toch effe in dubio...
    Gezond verstand ( en geduld) is de moeder van de porseleinen-winkel toch he ?

Maar 't is wel verleidelijk. ( Trouwens die 365 is niks geworden hoor, maar dat had je waarschijnlijk al door, verhaal klopte van geen kanten, waarvoor mijn dank nog trouwens.... )

Aan de andere kant is't zo wel tijd om bij te kopen, want verkopen lukt toch niet :D

Even rustig alles op een rijtje zetten.

Alvast dank voor 't meedenken in deze slechte tijden ;)

14. VEEP

VEEP Formula Junior

Nov 9, 2005
    525
    Overasselt
    Peter, 1 vlak bij! http://link.marktplaats.nl/203702860 zou mij verbazen als deze niet snel weg is... mooie kleurcombo, alleen weer op het verkeerde moment voor mij, net in een mega verbouwing die nog tot de zomer zal duren... geen tijd, geen plek, en met dit soort verbouwingen altijd weer extra werk dus geld...En een goed dak boven het hoofd voor de family is toch belangrijker dan mijn eigen lolletje.. Prioriteiten... ....

15. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,162
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Yep, ik heb hem wel in de verte zien staan in de motorenfabriek, maar je mocht er toch al geen foto's maken en de route van de tour liep net even anders.

16. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,247
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Inderdaad vlakbij! Zelfs een member van dit forum als ik mij niet vergis ;)

Gr. Martin

17. rickadelic

rickadelic Formula Junior

Mar 26, 2008
    887
    Netherlands
    Full Name:
    Rick
    zozozo al die nieuwe wagens weer ;)

is toch wel een moeilijke beslissing zo'n scuderia indien je hem hoort opstarten ben je verkocht en is het een pure emotionele keuze geworden wees gewaarschuwd :D

Vandaag nog een zwarte 8c gezien wel een erg mooie wagen.

18. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,247
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Bizar filmpje, geweldig om te zien!

19. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    #34944 Fumacher, Oct 27, 2008
    Zou hij plaats maken voor iets nieuws? Tijdens de PP-meeting was hij helemaal weg van de klassiekers bij Monza.

20. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,003
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #34945 pterps, Oct 27, 2008
    @Hans, het was genieten vanmiddag :D

Vanmiddag even de oplader voor de portofoons opgehaald bij Hans in de Hangar, kreeg 40 minuten van te voren al een SMS'je met de vraag of ik mijn camera bij me had want beide vliegtuigjes die hij gebouwd heeft stonden naast elkaar voor de Hangar. 10 minuten later kreeg ik weer een SMS'je dat ik maar beter kon opschieten omdat het licht zo mooi was :)

Uiteindelijk wat foto's kunnen maken op een aantal verschillende pleken op het vliegveld. 20 minuten voor zondsondergang heeft hans me nog even mee de lucht in genomen, kort na opsteigen (a la F16!!!) mocht ik Hans zijn knuppel :)eek:) ter hand nemen om vervolgens zelf een stukje over de polder te vliegen, uiteindelijk heeft Hans de landing maar weer voor zijn rekening genomen en waren net voor het donker weer bij de Hangar. Was echt geweldig! Hans mocht je weer eens iemand als passagier nodig hebben laat het maar weten!

21. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @Dirk Marbella...

Ik zeg niets.... maar ik wist het wel !!!!! :D

22. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #34947 henkie, Oct 27, 2008
    MILAAN - Ferrari overweegt een vertrek uit de Formule 1 als alle deelnemende auto's vanaf 2010 een standaardmotor krijgen. Dat heeft de Italiaans renstal maandag in een verklaring laten weten. Ferrari ziet niks in een standaardmotor en is bereid tot harde maatregelen. Zowel Formule 1 baas Bernie Ecclestone als Max Mosley, president van de internationale autofederatie FIA, maakte eerder deze maand bekend dat ze voorstander zijn van standaardmotoren in de koningsklasse van de autorace. Ze denken op die manier de kosten te drukken. Ze overwegen hun plannen in 2010 in te voeren. (telegraaf)

23. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    OK! Dus Dirk koopt die Scuderia? Schitterend!
    @Henkie: ik kan geen foto's meer uploaden.... Na enige tijd verschijnt er een berichtje : a Security token is missing...

Kan je helpen?

24. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Geen idee Henk... Is dit alleen bij mijn adres? Is het iedere keer? Ook toevallig bij andere chello adressen? Ik heb een mail van je gehad om 0:37... is dat de laatste geweest?

25. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    @zanti70! Hoe gaat het met het PPMeeting N°2 fotoboek? Enkele Vlaamse deelnemers zagen de oren van mijn kop....En zonder oren ben ik niet veel waard:D!

Share This Page