Had je de mijne inmiddels al binnen trouwens Franc? Wanneer is je auto trouwens terug van de beurt denk je? Dan kom ik graag een keertje langs... Vanaf volgende week zit ik voor een klus in Best. Dan ben ik er al bijna...
Ach, wat een klojo ik ben... helemaal vergeten te vragen toen ik daar was afgelopen zaterdag. Ik verwacht wel dat ie dat nummerbord al heeft. Ik moet nog even met hem checken wanneer ik de 308 ophaal, maar ik probeer ofwel komende donderdag avond ofwel vrijdag. Wanneer zou je langs willen komen ?
Hahaha, wat zijn jullie toch een stelletje goochelaars zeg! Het ziet vlgs mij helemaal niet slecht uit. Wat denken jullie? Overigens nog een vraagje; als ik van een foto een bepaald object wil uitsnijden. Hoe doe ik dat? Heb ik daar een speciaal programma voor nodig?
Kan je met photoshop doen of een ander bewerkingsprogramma. Maar je mag het ook naar mij sturen en aangeven wat je geselecteerd wilt hebben.
Joh, ik heb geen haast, don't worry. Exacte begindatum in Best heb ik nog niet. Ik vermoed woensdag. Anders kom ik gewoon na volgend weekend een keer langs?
Franc, wat gebruik jij om het kunstof van je buiten spiegels zo "natuurlijk" mat zwart te krijgen? Als ik ze soms invet hebben ze eerst zo'n onmogelijke glans die dan later wel minder wordt. Gr Fred
Als je aan een doordeweekse dag denkt, dan is maandag de 31e eigenlijk de enige dag dat ik kan. Eind van de middag of zo? De rest van de week zit ik in het buitenland.
Ik weet het nog niet Franc. Nieuwe klus = nieuwe tijden, nieuwe gewoontes. Moet nog even kijken hoe dat allemaal gaat lopen. PM me anders je nummer even, dan bel ik wel eventjes voor die tijd... En anders houden we het gewoon op een andere keer. Het autootje loopt niet weg, toch? GR Hans
Could'nt understand a word but the pictures i love and they sure made a superb job of it, fantastic, looks a million dollars
That's probably how much it has cost as well Seriously, Franc's 308 already looked like a million dollars BEFORE he had it redone. All of us are reaaaaally looking forward to see the results of Franc's eternal drive for perfection.... Hans
Hoi Franc, Vandaag je topic bekeken over je 308. Wat een prachtig project is dat zeg. Heel erg mooi. Veel succes verder. Met vriendelijke groet, Marc Bosch Munsterhuis Sportscars
Hahaha Marc! Je bent meteen gaan kijken! Leuk hoor. Dank voor je opmerkingen over m'n 308. Nog hartelijk dank voor de gastvrijheid vandaag.
Afgelopen zaterdag heb ik m'n 308 teruggebracht naar Niessen. Dit was in maart dit jaar, toen ik de auto ophaalde, al afgesproken met ze. Er waren namelijk nog een paar details die afgewerkt moesten worden. Enkele zeer goed oplettende lieden (Dino2010 bijvoorbeeld... ) hadden al opmerkingen hierover gemaakt. Daarnaast was Niessen zelf niet geheel tevreden met het spuitwerk van de achterbumper en de dakspoiler. Dit alles wordt deze en volgende week afgewerkt. Nothing to really shout about, maar we vertellen hier toch alles aan elkaar....
Ik heb het topic even opgeslagen Franc.......dit ga ik eens rustig op het gemak doorspitten, mooi om te zien !
Ik wacht even tot na auto moto Italia en dan gaat de Dino ook onder het mes. Geen totale respray, maar wel de nodige plekjes bijwerken, en verder het frame goed in de POR15, waxoil of tectyl in de buizen zelf, wielophanging poedercoaten en van nieuwe rubbers voorzen. Mooi klusje voor de winter....
WOW, wat een heerlijk (foto-)verhaal. Hier lust ik er wel meer van. Prachtig project. Kan me goed voorstellen wat een beleving het is om zo'n strakke auto te hebben en te koesteren. Erg mooi!
Eind vd week ga ik hem weer ophalen. Dus net op tijd om zondag ermee naar Houten te komen. Tenminste, als het weer een beetje meezit.
Weersvoorspellingen zien er goed uit Franc! Wordt voor m'n Dino voorlopig ook even de laatste publieke vertoning vrees ik. Daarna gaat de wielophanging eronderuit, de wielkasten eruit en alles wat achterin op het frame geschroefd zit eraf voor een complete behandeling van het frame en ophanging. Ik hoop dat ik overal bij kan zonder de motor er ook uit te halen, maar als het moet dan moet het... Alles moet weer als nieuw worden daar onderop.... Iemand een tip wat ik IN de framebalken kan spuiten? Waxoil? Tectyl? Of gewoon lijnolie? Misschien als ik dan toch bezig ben ook meteen maar het rechter portierslot repareren (kan nu alleen maar van binnen open), en de ramen weer lekker vlotjes laten bewegen. Daarna de body aanpakken (paar kleine krokant wordende plekjes aan laten pakken - het blijft een kind van de 70-er jaren) en voor een goede tune-up van de carburateurs bij het Dynojet testing center langs. Kortom: Ik ben blij dat we nog 198 dagen hebben tot Italië!!!