Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1400 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    De business gaat goed begrijp ik, Roel ?
    Hoe staat het met jouw zoektocht naar een speeltje? Gestopt, of... ?

2. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,003
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik zag vandaag in Weesp bij APP nog een mooie 348 staan, weet alleen niet of die te koop is ;)

Heb vandaag nog even flink na lopen genieten, was leuk om vandaag weer over de wegen te rijden die ik gisteren vanuit de lucht heb gezien.

3. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Laag pitje, eerst andere prioriteiten.
    Ga wel vanmiddag nog even een auto bekijken:)

4. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    #34979 Marbella, Oct 29, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  5. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Aaaaajjjj

stevig paaltje

6. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Ik heb gisteren even met Alex ge- SMS-ed over een status-update betreffende mijn Ferrari
    Ik kreeg terug dat de Mondial bijna klaar is. Alex heeft gisteren de Mondial gereden en alles voelde goed. Geen gekke bijgeluiden meer.
    Ze hebben 2 eindlagers van één van de versnellingsassen vervangen. Verder was er geen schade ( pffffff .............)
    Ik wordt vandaag nog gebeld of ze helemaal klaar is na enkele laatste checks.
    Ik ga haar (als het goed is ) dus morgenmiddag ophalen...
    Ik ga alleen (Karen moet werken) dus dat wordt even treinen voor me...

Even duimen dat Alex vandaag nog belt !!

7. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Hey, goed nieuws Cor!

Zal goed doen je meissie weer naar huis te rijden. Veel plezier.

Onno

8. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Goed man! Valt dat even mee!!!

Kan je mooi zondag mee naar Houten :D

9. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Net het telefoontje van ALex gehad met de bevestiging dat ie klaar is.
    Morgen idd halen.

Zondag wil ik er idd mee naar Houten. Karten gaat me niet lukken ivm nachtdienst. ik heb toch een beetje slaap nodig
    Dus daar zie ik je zeker.

10. P. Lambo

P. Lambo Formula Junior

Jan 27, 2007
    573
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter
    Heren

Krijg heden een mailtje van Michiel dat ie niet meegaat karten. We hebben daarmee precies nog één kart (dus één team met 2 personen) vrij. Mocht iemand nog animo hebben zondag aanstaande met partner, vriend of andere gesteldheid, aanmelden kan nog op de draad.

11. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Het mooie is dat de inzittenden het overleefd hebben. Engeltjes op hun schouders.

Cor: goed nieuws zeg! Gaat ze na Houten gelijk haar winterslaapje houden?

Grtzzzz

Vu

12. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    Toch geen bekende van je Dirk?:D

Joost

13. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    He he, eerste goede nieuws dat ik hoor vandaag! Cor, goed afgelopen man, kosten zullen ook wel meevallen hoop ik.

Over dat slapen: Dat doe jij toch altijd schuddend op een strandbedje? Na een of andere F-trip :D :D :D
    Ga je dus nu ook al doen na je werk, ben benieuwd wat dat (nacht) werk precies inhoud......

14. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Rij jij toch alleen die rondjes...... Halverwege een neem je nog bakkie koffie en kom je nog als tweede over die streep, nadat je natuurlijk die kabouter een beuk hebt vekocht :D :D :D

15. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    @Cor:

Eindlagers klinkt als iets dat op de uiteinden van een as zit, en dus niet middenin of zo.. klinkt als iets dat met een beetje boel geluk op een goede dag nog enigsinds in de buurt van bijna betaalbaar zou kunnen komen....

Man, wat heb jij een mazzel gehad joh dat er niet nog een paar tandwielen in de soep gedraaid zijn. Die zijn DUUR (weet ik uit ervaring, maar ook bij mij had het VEEL erger af kunnen lopen). Een asje in je versnellingsbak met daar een paar tandwielen op kost al snel hetzelfde als een 2e hands MX-5. En dan zit het spul er nog niet in....

Gelukkig doen je aandelen Fortis het goed, zullen we maar denken...

16. P. Lambo

P. Lambo Formula Junior

Jan 27, 2007
    573
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter

Hey Fred, jij hebt iets met Kabouters he ...

17. P. Lambo

P. Lambo Formula Junior

Jan 27, 2007
    573
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter
    Nadat recent is besloten nog een tijdje door te rijden met m'n geliefde stier, was het tijd voor een kleine opfrisbeurt. Vandaag even wezen kijken bij de spuiter die alle schoonheidspunjes bijwerkt en de velgen opnieuw spuit. Als het goed is staat ie zaterdag weer helemaal okselfris gereed voor een zonnige uitlaatbeurt.

Daarna maandag gelijk door naar Hessing voor de onderhoudsbeurt. Voelt ie wellicht toch weer een beetje als een nieuwe ...

Heb wel zin in een Eifeltripje ... Was best wel gezellig, geloof ik.

18. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Elk tandwiel in de bak van een 348 (Mondial T heeft zelfde 3.4 motor) kost EUR 1000,00. Vaak doet men er een gebruikte in van een schadeauto, wat dan weer beter loopt met de andere ingesleten delen. Dan kost het de helft begreep ik.

19. Mrs.Spider

Mrs.Spider Formula 3

Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    Roel geen pm klopt dat????????????

20. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Yep, je uitleg is spot on.

Ik vreesde wel het aantal tandwielen maar volgens Alex was daar alles goed mee.I'm just a lucky b*st*rd....... dus.....
    Ik hoor morgen dus meer !!
    Ik heb boven op zolder in het heilige der heilige van het Forza pand een Mondial T =348 bak open zien liggen en Alex heeft me eea piekfijn uitgelegd.
    even op morgen wachten voor de volledig uitleg en mss foto's ( doet ie meestal wel, hij heeft het daarover nog niet gehad)

21. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Vu,

Ik heb vandaag al weer overal het zout gezien en daar moet ik morgen doorheen rijden.... Dus wassen is een must morgenavond...
    Wat de winterslaap betreft : Na Houten komen er nog genoeg weekenden waar het nog schitterend weer kan zijn.
    Ik herinner me rond 20 november vorig jaar en zelfs begin janauri 2008 dat er nog gewoon gereden werd.......
    Afgelopen winter niet echt een winterstalling dus.... laten we hopen dat het deze winter ook weer zo is....

22. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    even off-topic : Die Fortis aandelen zijn nu bijna niets meer waard en zij staan voor een Belgisch bedrijf waarin wat geld zit wat voor risicovolle beleggingen/ verzekeringen en een internationaal verzekerings bedrijf......
    Niet veel meer en heeft dus niets met de Nederlandse bedrijven te maken..
    en nu weer on-Topic

Tja, Iemand moet toch zorgdragen voor al die verzekeringcentjes.....
    En wat dat slapen betreft... hahahaha..... je kent me onderhand wel......schuddend en wel..... :D:D:D

23. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,247
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Goed nieuws Cor. Vandaag is een beetje de dag van de goede berichten (als ik jou en Onno mag geloven)!

Heb weleens mindere woensdagen gehad.

Gr. Martin

24. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,003
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik moet morgen helaas niet in de buurt zijn Cor anders had ik je met alle plezier even opgepikt.

In het oosten van het land was niet gestrooid, vandaag in Duitsland nog een 360 Modena gezien en op A12 bij Duiven kwam ik nog een Lamborghini 400GT 2+2 tegen!

25. theunissenguido

theunissenguido F1 Rookie
    Owner Silver Subscribed

Jan 21, 2004
    2,711
    Argent/Brasil
    Full Name:
    Guido

Heb vorige maand een tandwiel vervangen (intermediate gear). Had een discount gekregen van 60 % (Ferrari Egham-UK) en kwam uit op £ 286 aan huis geleverd na 1 dag. Het vreemde van het verhaal is dat ik het oude tandwiel in "exhange" moest opsturen. De flens aan 1 zijde was helemaal ingesleten en niet meer te herstellen....Heel vreemd dat ze het oude terugwillen.

Guido

Share This Page