Lekker tijdstip Joop Dag begon bij mij wat minder prettig, toen ik gisteravond rond 00:30 naar bed wou gaan belde mijn vader me op. Mijn moeder was met de auto (5 serie van pa, halfjaartje oud nu....) de sloot in gereden confused. Nee ze had niet te hard gereden oid, maar hoe ze daar nou terecht is gekomen weet ze zelf ook niet.............. Schade etc valt allemaal wel mee denk ik, maargoed blijft zonde auto's worden er na deels overnieuw spuiten meestal niet mooier op...... Maargoed ik vetrek nu richting Berry, ben benieuwd of het in de stemming komen met die platgeslagen kever met de motor aan de verkeerde kant vd achteras helpt .
En??? Zijn de oude kampioenen bruut van hun troon gestoten? Ik ben weer wakker van een zwaar tripje, dus kan alle verhalen nu wel aan. Van de voor mij tussen uit en thuis 41 uur heb ik er dus even 27 in een vliegtuig gezeten en als ik ergens niet kan slapen is het dus wel in zo'n apparaat. Misschien was karten toch beter geweest. Ik wacht op mooie verhalen van inhaalmanoeuvres, afsnijden en baanrecords. Kom maar op!!!! Michiel
Inderdaad... de verhalen gaan vanavond wel komen denk ik. Moet zo ff naar een verjaardag, foto's worden nu gedownload. Maar: HET WAS FANTASTISCH! Een vochtige, gladde baan met alleen maar lachende gezichten Bob
Was 1 groot feest op de baan, lekker driften van bocht naar bocht en naast de bocht. Aan het eind van de wedstrijd werd de baan wat droger en gingen de tijden vlot naar beneden. Aan de winnaars: gefeliciteerd, volgende keer gaan we wel goed wisselen zodat we wat hoger finishen @ Steef, we zijn wat verder naar achteren gefinished ivm verkeerde rijderswissel. Volgens mij zijn we 9e geworden.
Ben benieuwd, En Plambo gefeliciteerd!! (men had had al verwacht) Gr. "De Engelse Theehuizen". Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Team K en K Bedankt jullie voor een super geslaagde dag. Volgende keer zijn we er weer bij. Groet William
Eenzame jongen zoekt teamgenoot! Was weer een mooi dagje, heb me kapot gelachen op de baan.. lekker glibberen en glijden. Zal zo wat foto's posten Henk was iedergeval in zijn nopjes Image Unavailable, Please Login
Bij thuiskomst in Deil hebben we ook nog iets meegemaakt met blauwe zwaailichten en een garage invluchten............. Laat de rest van het verhaal over aan Henkie en Plambo
Het was GRANDIOOS!!!!!!!!!!!!!!! Iedereen bedankt voor deze superdag! Fred nogmaals bedankt voor het meerijden! Zo'n diesel komt goed van zijn plek
Als dat slechte rijden geacteerd was dan zijn jullie natuurtalenten, het zag er ZO echt uit! @ Boink: het was een prachtige strijd aan het eind, heb er van genoten! Maar de volgende keer moet je niet het vlaggetje voorbij glijden
Karten was weer erg leuk! Jammer van de plaats al met al, het zal wel dat we wat verkeerd gedaan hebben @ rijders wisselen. (waarom hebben ze die 2 gasten die daar veel vaker eigelijk meegenomen in de stand, die komen toch niet van hier d8 ik?). Wat me wel enorm opviel is dat de zwaardere rijders in het begin echt veel sneller waren dan mij (en Bart). Lijkt erop dat mensen die wat zwaarder zijn meer tractie hebben op een natte baan. Dat driften is natuurlijk wel super tof .
@pterps: bedankt, ben er erg blij mee Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#2 (nummer 3 is overigens pterps ) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#3 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#4 (en de laatste...) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Had dat iets te maken met die nieuwe vlam van Henk? Ze is gisteren in die straat geweest. Hans en Yvon kwamen effe langs bij Henk met de Ge(i)le 328 en zijn toen blijven hangen bij Plambo, moet dus iets hebben doorgegeven...... Wel heel toevallig allemaal
Ik heb geprobeerd hem onscherp te houden... maar minder herkenbaar dan dit kon ik het niet maken Wat hebben we weer een lol gehad... op naar de volgende keer!!! @P.lambo: toppie weer, bedankt voor de organisatie (ook voor de rest van de familie)