Je bedoelt overigens doordat ik deze foto's geupped heb? Dit ben jij toch???? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zei je iets BOB? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#1 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#3 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#4 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Het was een leuke dag mannen, bedankt. Plambo wist een weggetje binnendoor naar Lelystad... door het bietenveld. Die autos zien er uit...... oh oh oh... Op de terugweg vanuit Houten naar huis ging het een beetje op "zijn Plambo's" met P.Lambo en Wim550 erbij. We werden op afstand gevolgd door een politieauto met zwaailichten maar die kon ons niet helemaal bijhouden. Het werden uiteindelijk vluchttaferelen zoals laatst in Italie haha
Oh ja... en ik heb zelfs (met teammaat die eerst bij Peter in de straat woonde) de derde prijs behaald ! Mooi beeldje hoor, zal morgen foto posten, het is nu een beetje laat he... Derde van de twaalf teams, niet verkeerd tussen al die ervaren rijders Er waren wat wisselfouten geloof ik...
OK ok, ik had dus niet naar Maleisie moeten gaan, is me nu wel duidelijk geworden............. Gave foto's, maar mis nog steeds de officiele uitslag. Ik beloof bij deze plechtig dat ik een eventuele volgende keer er echt bij ben. Dus: Karten ..........2008/2009 -Michiel
Uitslag zo uit mijn hoofd; 1: Plambo 2: black huppeldepop racing (gasten die wij niet kennen geloof ik?) 3: Henkie & ? 4: RudyW en Dolfijn Berry (door wisselfouten....) 5:??? 6: Dolfijn Joop en Bart (door wisselfouten....) rest weet ik niet meer .
1: Plambo 2: Black Betty Racing (gasten die wij niet kennen geloof ik?) 3: Henkie & Eric (maatje van Plambo) 4: RudyW en Dolfijn Berry (door wisselfouten....) 5: Fred en ? 6: Dolfijn Joop en Bart (door wisselfouten....) 7: Kabouterbeukers 8: Team 575 9: Team Zuid (Roel en Martin) 10: Team Autogespot (Ruud en Michel) 11: Rookie Team Zo ongeveer...........
1: Plambo 2: Black Betty Racing (gasten die wij niet kennen geloof ik?) 3: Henkie & Eric (maatje van Plambo) 4: RudyW en Dolfijn Berry (door wisselfouten....) 5: Fred en ? 6: Dolfijn Joop en Bart (door wisselfouten....) 7: Team Digi-Nova 8: Kabouterbeukers 9: Team 575 10: Team Zuid (Roel en Martin) 11: Team Autogespot (Ruud en Michel) 12: Rookie Team Je vergeet PTerps & moi!!
Is het niet etiquette om de dame van het gezelschap eerst te noemen, dan heeft ie het waarschijnlijk wel goed gedaan..... Sorry Roel.
Fred en Bob, ja... alias de kabouterbeukers... iets zegt mij dat de uitslag niet klopt, ik weet niet wat het is, maar er is iets mis in het lijstje
Pilonnenbeukers = Henkie + Eric... Lijstje klopt nog steeds niet... keep going guys, dan ga ik weer wat fotootjes plakken en kom ik later wel weer even terug om te checken of het lijstje goed is