Hey allemaal, We zijn eindelijk gestart aan de bouw van een nieuwe garage. Ik zal deze thread updaten naargelang de werken vorderen. Het zal een lang proces worden want we ( ik en m'n vader ) gaan zo goed als alles zelf doen. De bedoeling is een garage te bouwen waar we wat exotic onderhoud en reparaties kunnen doen. M'n vader heeft jarenlange ervaring in de autosector en nu is het de bedoeling wat meer met Ferrari bezig te zijn. Hij heeft nu reeds een garage maar alles is aan vernieuwing toe dus beter ineens beginnen met een propere lei. Het gaat geen immens grote garage zijn (8mX10m) maar meer moet het niet zijn om goed werk af te leveren. 1ste foto : Metalen constructie hebben we reeds lang op voorhand klaar gemaakt. 2de foto : Kelder hebben we natuurlijk laten uitgeraven 3de foto : betonplaat is gestort 4de foto : Polieren van de betonplaat 5de foto : gepolierde betonplaat 6de foto : Muren geplaatst 7de foto : Muurplaten weggenomen En vanaf nu begint het voor ons, nu moet ik vertrekken want om 10h30 worden de welfsels geleverd. PS na de garage komt er ook nog een nieuw huis op deze plaats voor m'n ouders ... Werk genoeg ! Groetjes, Kinnie Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Can we have some info in English... it seems to me like you're building my dream garage - will there be a lift involved?
Ziet er erg goed uit. Bouwprojecten en verslagen zijn altijd leuk. Zal dit topic goed in de gaten houden, ben benieuwd naar de vorderingen en het eindresultaat. Leuk initiatief!
Hoi Kinnie, mooie uitdaging hebben jullie daar. Ik zie dat de 456 verkocht is? Al iets anders op het vizier?
WAW! 't Lijkt wel een mini versie van de nieuwe Monza-garage! Belangrijk Kinnie: Waarmee ga je hem vullen?
Hey iedereen !!! Amaai wat een reactie, Allemaal bedankt voor de reacties ! Ik zal zodadelijk nog eens wat kiekjes uploaden. Kinnie
Ik moest me even een zakdoek halen om de tranen weg te vegen. Neen Fifietje ( allez onze Chevy ) is er nog steeds
Hier een update van vandaag, welfsels gelegd. Dirk zoals je kan zien leeft ons Fifietje nog steeds Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hi Marek, In English, Why not ... It's indeed a garage, the lift will be involved but not as a car transport, just for parts. Below there will be the storehouse for parts and the working area with all tools. On ground level there will be the cars. Best Regards, Kinnie
Hoi Roel, 456 is ondertussen verkocht, feitelijk met spijt in het hart. Was een zeer goede auto ! Maar hij heeft een goede thuis gekregen bij een piloot in het zuiden van Frankrijk. Er is ondertussen wat anders in het vizier maar meer daarover later. Groetjes, Kinnie
Monza ... I wish Vullen, voor mij liefst zo veel mogelijk Ferrari, voor m'n vader mag er ook iets van de buren bij zijn ( lambo ) Groetjes, Kinnie
Ziet er leuk uit zeg, die bouwfoto's! Trouwens, mooie omgeving waar de garage wordt gebouwd! Thumbs up! Keep us updated.
We plannen om Zeker 6 auto's op vloer neiveau te kunnen zetten en als we echt teveel werk krijgen dat kunnen er nog 2 bij op de 2 bruggen. Groetjes, Kinnie