Hee, Jef en Margriet. Welkom terug! Zat juist vanmorgen in de auto op het punt een SMSje te sturen wanneer jullie weer terug zouden zijn. Nu dus. Je treft het. Het is prachtig weer hier!!!
Dat kan je wel stellen, daar worden we zelfs IFR niet blij van, ik ga eens even kijken of ik misschien een Onnoiaans dansje er aan kan wagen. Die formatielessen komt vast wel een keer goed. Ik hou de taf's in de gaten en bel je wel. Michiel
Limassol!!! Geweldige plek, veel goede (luchtmacht)herinneringen aan, lekker vliegen vanaf Akrotiri en dan daarna na wat biertjes heerlijk lam het bubbelbad in van het Four Seasons, wat een plek............
We moeten naar Nunspeet, dus dat is echt net om de hoek. VFR minima kunnen op zo'n moment wel eens heel minimaal zijn.... Geef maar een gil. Oh, een een video van dat dansje graag!!
(Nerd alert) Hebben we goede PHP programmeurs hier onder ons? Ik kan me uit een heel grijs verleden nog herinneren dat je iets had as een bit (dat is een 1 of een 0), en een byte (8 bits, ofwel een getal tussen de 0 en 2^8 = 256. Dan had je ook nog zoiets als een integer en een real. Dat zijn getalletjes in diverse programmeertalen. Een real heeft een floating point, ofwel een komma erin. Kortom: 152,37 is een real. Om een getal als 1253239456222109,243243571652 op te slaan heb je heel wat bits en bytes nodig. En die hadden ze nou net niet in overvloed toen ze de eerste programmeertalen (zoals C, of diens afgeleide: PHP, waar dit forum in geprogrammeerd is) aan het ontwikkelen waren. En dus verzon met de Integer. De integer zit geen komma in. En is dus een geheel getal. Als je een integer in 1 byte (ofwel 8 bits) zou stoppen, dan zou je dus een getal tussen de 0 en de 256 kunnen laten zien. Beetje karig. Als je die integer in 2 bytes zou stoppen, dan kan je opeens tussen de 0 en de 65.535 (Heee, kennen we die niet als de grootte van een excel spreadsheet??) Als je ook iets met negatieve getallen wilt doen, dan kom je dus van - 32.767 tot + 32.768 Ons forum telt het aantal geposte emails. Dat zouden wel eens integers kunnen zijn. Erg waarschijnlijk wel. We hebben posting nummer 32.769 overleefd!!! Dus we hadden geen signed integer (met de mogelijkheid tot min). Maar hoe zal dat gaan als we posting 65.536 bereiken? Klapt op dat moment FChat eruit omdat wij als stelletje Nederlandse en Belgische randdebielen te veel onzin over onze autootjes gepost hebben? Met het tempo waarmee we nu gaan zullen we het over een jaartje of zo weten. Laten we met z'n allen posten, en hopen dat de LONG integer gebruikt is. Die gaat tot 4.294.967.296. Dat lukt zelfs ons niet..... (Zo, en nu ga ik eens naar huis... )
@Hans, was de deuropening te laag? Lijkt wel of je met je hoofd ergens tegenaan gelopen bent. Wat een gewazel
Welkom thuis Jeffrey en Margriet, nooit geweten dat er daar zoveel leuks rond rijdt! Ondanks het slechte weer vandaag toch nog een 612 Scaglietti gezien!
@Hans: het totale aantal posts van de hele site staat nu op 4,118,571 (4,118,572 met deze post erbij), dus ik vermoed dat ze het 'goed' gedaan hebben. We kunnen dus zelfs over een paar jaar lekker door blijven oh'en. Zo zie je maar weer het was post 4,118,578...
Welkom terug! Als ik dat zo lees was het al veeeeeeeeeeel langer tijd voor je naar huis te gaan Hans. Wat een ge***! Verder alles goed met je? We hoeven ons geen zorgen om je te maken? Gr. Martin
Hahahaha, beetje prikken.... Ben inmiddels thuis en zit met het meisje en de kat op de bank. Life's good!
Pak de 3...., daar ga je overheen..., STIFT en je hebt 'm! Jack in the pot! Of was dat weer iets anders ?