Die vleugel is wel iets om jaloers op te worden. Tenminste niet zo'n ding waardoor je niks meer aan je binnenspiegel hebt.
Zou goed kunnen Roel, hij is namelijk die politie wagen van Zondag (Houten) nog aan het zoek rijden..........Henk en Plambo zijn al een tijdje thuis (geld aan tellen of zoiets, was nogal een stapeltje)
Helemaal mee eens, een hele langzame wel te verstaan. Je bent toch niet meer te redden als je zo iets laat doen?
Bram, alles goed vandaag niets van je gehoord, had net cHRIS eVANS aan de telefoon, en had het erover dat hij binnenkort een party geeft en of wij ook kwamen, helaas kan ik het thuis niet maken om weer weg te gaan, dus misschien wil jij met Suz erheen. Is tuurlijk wel hetzelfde als je eigen bier meenemen naar het cafe, maar ja , ik denk ik vraag het maar. groeten, Tonnie
@Boink Wij hadden altijd een accountant die daar om de hoek zat, het bedrijventerrein op. Van 1997 tot 2003 kwam ik daar wel een paar keer langs per jaar. Stonden altijd Testa's buiten in de regen zonder wielen en zo, Masarati's zonder blokken aan de straat.. vond het altijd een beetje een bende. Maar wat een prachtig pand is daar ineens verrezen zeg !!! Wow....
Ik had al in geen tijden meer een dergelijk CAR-icatuur gemaakt, maar wou het toch weer eens proberen nu ik wat meer van Photoshop weet highres: http://i187.photobucket.com/albums/x11/pterps/Plambocari.jpg Image Unavailable, Please Login
ik zou niet durven, ik ben een zeer rustige rijder. ik kom niet over de 100 km heen [voordat ik hem in zijn 2 zet]. lijkt er allemaal wel op, zal mijn broertje wel zijn geweest.
Geweldig!!! Mooi prototype!! Vanaf wanneer zou deze te koop zijn??? Als ze dan toch in de gadgets en gimmicks gaan bij Lambo, waarom dan niet zoiets??? Edit: Kan iemand mij uit mijn lijden verlossen??? Ik zit meteen weer te broeden of zoiets niet in het echt zou kunnen. Volgens mij moet ik zoiets gewoon maar eens voor m'n beroep gaan doen of zo. Dit soort leipe dingen bouwen....
Als je hem dan ook voor half geld kan verkopen dan heb je een gat in de markt nu met die krediet crisis
Met 1 ding hoef je geen rekening meer te houden: de kreukelzone, die is al helemaal opgebruikt En je moet ruimte onder de stoel creëren.... om je benen op te bergen Maak je wel een mooie fotoreportage als je aan de slag gaat? Je mag me ook bellen als dat teveel tijd gaat kosten, je zult het druk genoeg hebben Ligt Dino overigens al uit elkaar?
Jaaaaaaren geleden heb ik in zo'n vreselijk fout blaadje (chroom & vlammen geloof ik) een fotoreportage gezien van iemand die AC Cobra replica's bouwde en verkocht en een mini-cobra had gebouwd. Zelfde idee: full size cobra flink in de squeeze gedaan. Zag er echt heel gelikt uit.... Maar nee, de Dino ligt nog niet uitelkaar. Heb een nogal intensieve werkweek achter de rug. Dit weekend de verjaardag van Sjoerd vieren, daarna maar eens denken aan m'n projectje aan de Dino....
Ik herinner me opeens dat Kroymans een aantal jaren geleden eenzelfde poging heeft gedaan met een Ferrari F1 op Laguna Seca... De uitvoering was alleen niet vlekkeloos, dus mijn advies: maak wel eerst een goed weldoordacht ontwerp... Bob
Zojuist een flinke bonk op mijn voordeur mat met daaronder het kruipluik ( herrie gegarandeerd ) Heeft meesterfotograaf VU mij weer verblijd met een schitterende DVD van de Pays Plat 2 en het Eifelweekend . Helemaal Top. Hebben we deze donkere avonden weer wat te doen THANX !!!!!
Ik ben hem op DIT moment van DVD naar harde schijf aan het kopiëren. Vu, BEDANKT!!!! En sorry dat ik er niet was. Maar voor en goed doel. Sjoerd heeft vandaag voor het eerst zelf gevlogen!!! Hij vond het nog we wat eng om zelf de stuurknuppel vast te hebben terwijl ik met m'n armen over elkaar zat, maar dat jochie deed het toch maar wel even prima!! 5 jaar oud en meneer weet het kistje gewoon keurig de bocht om te sturen en daarna weer recht te leggen. Als jullie uit de richting van Utrecht een vreemd schijnel zien - dat ben ik. Ben als een trotse vader idioot hard aan het glimmen... Nog 3 minuten en alles staat op de HD. Ik ga zo lekker fotootjes kijken...
Die ooievaar heeft een flink rondje gemaakt, bij mij was het ook prijs Hulde aan deze jongeman (heb je mijn profile foto al gezien? ra ra wie die schitterende plaat heeft geschoten!) Heb gelijk een map VERGROTINGEN aangemaakt om komende winter wat te doen te hebben, loopt gelijk over (die map dan) Vu, Bedankt ik ben er weer stil van, wat een platen! Goed man.