Dat verduidelijkt alles! Idd.:de 328 heeft 2 tanks, toch maar één vulopening, de tanks zijn immers via een pijp met elkaar verbonden! Als je dus de ene met diesel vult is het niet zo dat je even op de andere tank kan doorrijden! (Sorry, Fred! En je bent er al zo erg aan toe, met die wervel en zo.... Word maar snel beter! Laat die lieve Wilma maar mooi verpleegstertje spelen!!! Lekker kopje muntthee, warm dekentje, ....)
Bedankt Gijs! Drubbellader hebben we, staat ze momenteel op. Enkelt de banden staan niet op 3 bar. Kan je ze ook gewoon op 3bar zetten met de compressor, want dat is ook gewoon lucht, toch? En dan even controleren om de maand.
Dat moet deze zijn Gijs, heh heh... http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=72242&View=User&User=2406762&Username=Henkie192&Skip=1
@heren Vanavond keek ik sinds lange tijd weer eens wegmisbruikers bij mijn vriendin. Ik kon die mediag*ile Spee niet verdragen maar het gaat dan ook om de filmpjes nietwaar ? Ik zie vergrijpen van niets waar maar zo je rijbewijs voor in wordt genomen. Ook een verdrijvingsvlak schrapen is maar liefst EUR 150,00. Ik weet 1 ding vrienden, dat altijd heel veel geluk hebben gehad.... Ik denk als zij sommigen van ons een keer zien het gelijk de elektrische stoel wordt.
Om Fumacher van vanmorgen even aan te vullen: "Slechts 499 stuks zal Ferrari van de Scuderia Spider 16M gedoopte sportwagen bouwen. De auto is de snelste open model dat de fabrikant ooit heeft gebouwd, zo claimt de fabrikant. Op het eigen circuit Fiorano heeft nooit eerder een Spider van het merk zo snel de baan rondgereden. Om sneller te zijn dan een reguliere F430 Spider is het leeggewicht van de open tweezitter met 80 kg teruggebracht. HIj weegt nu schoon aan de haak 1.340 kg. In combinatie met de tot 510 pk opgevoerde motor spurt de bolide in 3,7 tellen van stilstand naar 100 km/h. De opgegeven top bedraagt 315 km/h. Naast het lagere gewicht en de potentere V8-motor is ook de kenmerkende striping over de carroosserie van de Scuderia Coupé overgenomen. Overigens is de koets standaard in zwart gespoten, maar andere tinten zoals wit, geel en rood zijn beschikbaar. De Italianen geven de bolide verder een speciaal plaquette op het achterrooster waardoor achterliggers op de hoogte worden gebracht van de zestiende titel van Ferrari bij de Formule 1-constructeurs. In het interieur is een tweede badge aangebracht, maar daarop staat dat de sportwagen een gelimiteerde uitgave is. Ferrari ziet af van het serienummer, het maximum aantal van 499 staat er wel op vermeld." Image Unavailable, Please Login
499 stuks dus....ik ben benieuwd wie nummer 500 krijgt........ Met de Enzo hebben ze toch ook allerlei redenen kunnen verzinnen om het maximum te overschrijden dus...... Bedankt voor de aanvullende info Henk. Wat is het toch een gave bak! Ik vraag me af, hoeveel ervan naar NL komen. Iemand inside info?
Mijn zorg! We kunnen ons daar niet genoeg bewust van zijn. Aan de andere kant zag ik onlangs ook: rijden zonder rijbewijs: 240 euro!
Er zullen er wel meer dan 500 gebouwd worden, Vu. Ferrari heeft er een handje van te sjoemelen met chassisnummers. Er bestaan kennelijk 4 550 Barchettas met nummer 1 en er zijn er rond de 470 uit 448! Ik denk overigens dat er geen Scuderia Spider op NL kenteken zal komen. Er waren toch 12 Scuderias in NL en geeneen op vaderlands kenteken? Of had ik dat verkeerd gehoord? Onno
Sterkte Fred, valt zeker niet mee om rust te houden wanneer je een eigen bedrijf hebt. Op mijn 21e liep ik rond met een hernia, moest ook rust houden dus weet er alle van inclusief de uitstraling naar het been (bij mij ook rechts). Ik hoop voor je dat je snel hersteld en weer kan karten zoals 2 weken geleden Voor mij was het een perfecte warming up, heb mijn collega's zaterdag avond alle hoeken van de baan laten zien
@ Onno Van de 22 (waar vast een aantal dubbel tussen zitten) die in Nederland gespot zijn staan er 2 op NL-kenteken! http://www.autogespot.com/viewcars.php?country=Netherlands&type=Ferrari&cartype=430+Scuderia
Aaaaajjjjjj, Fred. das nie goed, he !!!!! Sterkte man en ik hoop voor je dat het meevalt. Laat je maar lekker door Wilma verwennen....... Cor
Hans, Je vergeet wat.... Je hoeft niet te kiezen. En zeker bij jou bestaat al het goede uit drieën. Jeffrey
De laaste tijd niet zo vaak meer geweest, maar de keren dat ik er was viel er niet zo veel te beleven De LP 560-4 is toch sneller dan de Superleggera of heb ik dat mis ?
Voor zover ik weet is de LP560-4 sneller als de Superleggera (v1 zeg maar). De Superleggera v2 die nog moet komen (komt die sowieso wel?) zal ongetwijfeld nog sneller zijn . Die 911 GT2 waar ze het met top gear over hadden was @ topgear circuit overigens even snel als de Gallardo!. http://magazines.drivers-republic.com/driversrepublic/hardandfast028/?fm=2 wel een leuke test in het engels tussen de LP560, Scuderia en de 911 GT2.
Jongens bedankt, doet een manke Nelis goed! Heb dus afgelopen weekeinde (vast)gebonden thuis gezeten. Heeft zo z'n voordelen. Kan eindelijk die stapel tijdschriften eens uitdunnen, dvd's die liggen te verstoffen eens schoon draaien (met Dolby surround DTS uiteraard) en de verzameling bandjes/filmpjes van afgelopen seizoen doorspitten.................... En met een laptop in de buurt flans je zo een filmpje van DE EIFFEL TRIP in elkaar. Dus Veel plezier met het bekijken van: F-Chat Goes EIFFEL http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=406019 Ps Ik heb deze gisteravond om 23:00 op de server gezet en zie aan de counter dat deze al 63x is bekeken, door wie????
Fred, ook ik wens je bij deze van harte beterschap! Laten we hopen dat je snel weer voor 100% op de been bent.
Van mij ook nog beterschap gewenst, Fred. Ik zal de lokale medicijnman even vragen of hij nog een tip heeft. Onno
Mooi filmpje Fred!!!!!! Ook van mijn kant veel beterschap, dat je maar snel dat gaspedaal weer kan vloeren! Michiel