Tjongejonge, ga ik ergens een weekendje in de lampen hangen en staan er ineens tig posts bij! Gefeliciteerd! Voor velen een lang gekoesterde wens. Voor jou een lang gekoesterde wens die in vervulling gaat! Kom maar op met die foto's! Als ik mij niet vergis een foto van de aankomst van de 288 GTO (mooimooimooi is ze!) bij de firma Auto Becker in Düsseldorf. Laat me raden: je gaat je vast heel erg vaag voelen van dat spul... Beterschap in ieder geval! (...) leuk vliegtuigje (...) mooi wagentje (...) biertje (...) plaatjes. Heb je aan de diclofenac gezeten Gijs!? 230? Eg wel! Gr. Martin
Als je nou wil dat we echt met je meeleven, dan moet je niet je downtime gebruiken om dit soort filmpjes inelkaar te draaien Fred!!! Klote van je werveltjes joh. Beterschap!! Misschien dat ome Koos wat clementie toont na het zien van deze beelden? Vol over de verdrijvingsvlakken, horen we je nog ergens even 200! roepen.... Tsja.... Enneuh Peter, wat klinkt dat apparaat van jou toch goddelijk!!!
Fred! Echt een super filmpje heb echt 30 minuten genoten! Hahahahahahah Die geluiden door de de Eiffel heen! Heerlijk! De rondes over de ring! Henk die niet wakker te krijgen is en Peter met een sauna op zijn kamer Soeppaaah!!
Fred, ik ben de film nog aan het kijken. Ik heb die motorrijder al door die bochten gezien Helemaal te gek Michel, Ruud, hebben jullie ook beeldmateriaal van de tour?
Fred, Helemaal te gek die film!!! De beeldfragmenten in die grote doordraaier (die Ruud heeft gefilmd) zijn erg goed gelukt! Leek daar net een circuit zeg Plambo in de badkamer is natuurlijk hilarisch dito voor Cor die Henk wekte Mooie herinneringen! Proost! Vu
+1!!!!!! Wat was dat lachen!!!!!! Een supperweekend (vr-ma)!! Fred bedankt voor het filmpje!! Jeffrey
Als het nu betekent dat we iedere keer pas een filmpje krijgen als jij iets onder de leden hebt, wens ik je in ieder geval alle gezondheid.... Maar het filpmje is wel leuk ..... ZOAPAAAAAH ZOAPAAAAAH ZOAPAAAAAH ZOAPAAAAAH ZOAPAAAAAH
Helaas jongens, kreeg vandaag hoogst persoonlijk (jawel mijn naam prijkt aan de bovenkant van dit schrijven ) met een eenmalige (verplichte) donatie van 270,-- voor een klein ritje naar de zaak. Had toen die blessure (nog) niet dus kan argument van gevoelloze voet niet gebruiken, iemand ideeen? (bewijs-foto is al aangevraagd) NB. was "slechts" 48 km/u sneller dan "hij" wenst te zien, gelukkig zat minister van financien ernaast (=Wilma). Kan dus delen, je weet wel; in goede tijden en slechte
Goed te horen dat jullie de film kunnen waarderen, graag gedaan. Ben nu wel door mijn materiaal heen en moet dus nodig weer wat gaan filmen...........Wat/waar/hoe laat is het eerst volgende????? Heb vanmiddag de Italy trip 2007 weer zitten kijken (sun shine all around!!!!) wat een feest was dat. Zelf heb ik erg genoten toen, om in zoveel verschillende auto's te kunnen plaats nemen. Moest toen nog beslissen welke uitlaat onder de 328 moest. Nu is die Tubi niet meer weg te denken Life is a b itch, sometimes
Hier op de zaak krijgen we regelmatig van die businessmail in de box, je kent het wel. Onlangs een anwb lijst met werkelijke autokosten volgens hun berekeningen.. Nah.. een nieuwe F430 spider F1 doet eigenlijk EUR 3.750,00 per maand als je echt alles telt... Schril contrast met de kleinere italiaanse broeders die er onder staan. (stukje scan) Image Unavailable, Please Login
Waardevermindering: 2620 per maand * 48= 125.760 Wil toch wel eens weten waar de ANWB denkt een 4 jaar oude spider te kopen voor EUR150k. Zelfs al heeft hij 60d op de klok! [EDIT: aan de andere kant - als je hem op dit moment bij Kroymans probeert in te ruilen... zit die prijs er waarschijnlijk niet ver naast. Maar 3 maanden geleden klopte dit verhaal zeker niet] Onno
@Onno Als jij nog vandaag 150 wil uitgeven dan heb ik er wel een voor je op NL kenteken en zelfs maar 3 jaar oud, geen originele Kroy auto maar ja dat mag jou nothing uitmaken. Ook geen schadeverleden en boeken erbij. Inclusief grote beurt. Groeten, Tonnie V. afdeling verkoop Vander Bacon Auto's
een aanvulling op mn uitlaat.... Heb vandaag de Hyperflow sportcats binnen , monteer ze even en het resultaat moet er zijn...meer flow en geen gezeik meer met de apk keuring betreffende te hoge CO2 waardes Ben benieuwd Frans Image Unavailable, Please Login
Tonnie, De 430 spider is toch pas 2005 gekomen? Dus sowieso zijn ze nooit 4 jaar oud Maar desalniettemin is 150 een mooie prijs op NL kenteken. Ik zag v/d week een 430 spider bij een garage om de hoek hier, 2007 en 159.000 ( vraagprijs ) Daar kan nog wel het nodige van af.... Maar das dan zonder BPM natuurlijk, dat kennen wij hier niet in het land van Sinterklaas
Hoi Onno, We hoeven elkaar op dit moment niks wijs te maken, de grote productieaantallen van alle merken auto's creeren een grote vooraad bij alle dealers in de wereld. * Mercedes heeft reeds de produktie van de SL stil gelegd in Bremen tot de vooraad SL's een beetje geslonken is. * Porsche bied Cayenne's in partijen aan de handel aan met kortingen, het lijken wel keukens!!!!!!!!!!!!!!!!!. * Had gisteren nog een vriend van mij uit Amerika aan de telefoon, die mij vertelde dat de lokale Bentley dealer het mazzeltje had dat hij een eventuele belangstellende alle kleuren kon tonen, niet op stalen maar gewoon de auto's had staan in alle farben. Door dit soort dingen komt natuurlijk de gebruikte markt ook onder druk te staan, zelfs Golfjes TDI uit de lease met wat kilometers brengen amper naar 3 jaar 1/3 van de nieuwprijs op. dan nog niet te spreken van de andere merken die op de markt komen. Hopelijk met de maatregelen die de fabrieken op het moment treffen zal het niet zo lang duren met deze ellende op de automarkt. Op dit moment hebben we gewoon een buyersmarket en geen sellersmarket. Dus als iemand denkt een leuke auto te gaan kopen in de toekomst, zou ik zeggen this is the time.
As vrijdag weekendje Maranello... Kijken kijken en niet kopen?? We zullen zien. Verder wil ik graag de nieuwe supersportwagen op de foto krijgen..de opvolger van de Enzo Frans
tonny... de prijzen zakken nog wel even door denk ik...ben ook benieuwd wat de afschaffing van de BPM al dan niet teweeg zal brengen..januari 2009 al 47% mindering? groeten Frans
Opvolger van de Enzo (zie 2e foto)..? http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=138183825&postcount=22608 Gr. Martin