Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1419 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. crazy-enzo

crazy-enzo Formula 3

Nov 22, 2004
    1,587
    Netherlands, Velsen
    Full Name:
    patrick vd knaap
    weten we dat ook weer ;) (je wist dat je caps Lock nog aan stond :D)

2. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,244
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Ik ben het even kwijt. vdM heeft zijn Enzo toch gehouden, of later toch van de hand gedaan?

Gr. Martin

3. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Eeeeh, je trekt het bericht van toto toch niet in twijfel?

4. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,244
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Ik vraag me alleen hardop iets af...

Gr. Martin

5. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Gisteren in de late namiddag dus de Ferrari opgehaald :)
    Vreemd gevoel om je eigen naam en adres op het eigendomsbewijs van één van je droomwagens te zien vermeld staan :)

Nadat mijn nummerplaten bevestigd waren en ik nog wat tips en informatie over de wagen meegekregen had was het moment aangebroken om de eerste rit met deze 328 GTS te maken. Schitterend!
    Natuurlijk gierden de zenuwen door m’n lijf. Na even gereden te hebben al even gestopt om een kleinigheid te gaan drinken en de wagen nog eens goed te bekijken. Meteen de eerste toffe reacties van voorbijgangers, zoveel Ferrari’s zie je in deze al wat guurdere periode natuurlijk niet meer rijden.
    Daarna moest er getankt worden en belandde ik meteen in m’n eerste file... zucht...
    Volgetankt en alleen verder huiswaarts, ik had nog zo’n 50 kilometer te overbruggen.

6. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Mijn goede vriend Guy gebeld (die voor het ophalen van de wagen zelf helaas verhinderd was) en afspraak gemaakt op enkele kilometers verwijderd van m’n woonplaats.
    Natuurlijk meteen nog een rondje gereden en net voor het begon te druppelen de blinkende wagen in mijn garage geparkeerd. Het moet toen zowat 19u geweest zijn?
    De hele verder avond de wagen langs alle kanten bewonderd en alle details goed opgenomen. Dakje er eens af, motorklep open,... het is een plezante avond geworden :D
    Mijn vriendin kwam af en toe ook eens kijken, verklaarde ons na enkele uren toch ‘n beetje gek dat we nog STEEDS in die Ferrari zaten :D
    Mijn zoontje van bijna 4 is ook al gek van de Ferrari! :D
    Uiteindelijk rond middernacht de hoes erover gelegd...

7. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    En vandaag? Niet altijd evenveel tijd gehad maar toch regelmatig nog eens in de garage gekeken ( slechts 3 meter van de keuken!, gewoon deur open en klein trapje af ):D

Mja... foto’s zijn wel wat in het water gevallen... bij het afhalen geen degelijk toestel bij natuurlijk... en ‘s avonds was het eigenlijk te donker voor geslaagde beelden.
    Wel wat gsm-beeldjes gemaakt maar dat lijkt er dus weinig op...
    Geduld... er zullen in de toekomst nog genoeg geweldige foto’s volgen.

De 328 is trouwens op 2 november 1988 bij Laïs in Stuttgart geleverd... net iets meer dan 20 jaar geleden dus. 1988... ook het jaar dat Enzo stierf...

Zo, denk dat ik nu nog even naar de garage ga. Jammer genoeg vandaag niet kunnen rijden en de komende weken ziet ‘t er ook niet echt positief uit maar... hij STAAT er :D

http://img88.imageshack.us/my.php?image=dsc01682yl4.jpg
    http://img412.imageshack.us/my.php?image=dsc01683fe0.jpg

Alx.

8. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    En ik weet 't Otto... jouw plaat is de perfectie zelve natuurlijk.

Maar ik ben eigenlijk ook wel erg tevreden met de mijne :D

9. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,782
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Geweldig die plaat ! Ik gunde dat wij dat konden. Ontzettend veel plezier en veilige km's gewenst !

10. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,244
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Enjoy her in good health! Meer foto's zijn overigens ook welkom van '328RED'.

Gr. Martin

11. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Dank je :)

Ja, die nummerplaten, zolang de code nog beschikbaar is en aan de voorwaarden voldoet kan je ze kopen. Het heeft ook wel z’n prijs (620 tot 875 euro) terwijl een normale plaat gratis is maar op een bijzondere auto hoort natuurlijk ook een bijzondere plaat.
    Ik heb hier een lijst met een groot deel van die bijzondere kentekens die in België reeds in omloop zijn. Zitten echte pareltjes tussen!

Meer foto's... dat komt nog wel :)

12. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Alex,

Gefeliciteerd! Je kenteken is erg leuk! Kijk er naar uit om meer foto's van te zien ;)

Ciaooo

Vu

13. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Alex, helemaal geweldig jongen. Maar je had hem dus nog niet gereden?!???!? Tssss, alle regels overtreden!

Nu ja, de persoon die dit schrijft had zijn 550 gekocht vanuit Mali zonder proefrit, dus.... :D

Fantastisch jongen, geniet er van met volle teugen. Wordt een lange winter!!!

Onno

14. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Alex, ziet er geweldig uit jongen.
    Ach, ik kocht mijn auto bij Kroymans in Nurnberg ook uit de showroom ;)
    Reed er pas voor het eerst mee weg nadat ik bij Kroymans in Hilversum alle sokken had leeggeschud.

Een uur daarna reed er al iemand anders in, ene Gijs348holland. De strepen staan nu nog daar op de "testbaan" in Geldermalsen.

15. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    "Gijs, geef gas jongen dan film ik het, de jongens moeten toch ook van haar kunnen genieten", zo sprak onze voorzitter die dat. Vergeet nooit het moment dat ze bij hem de straat in reed. Laag, breed maar smaller dan de lach van onze Henkie!

16. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,000
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Prachtig Alex, kan me zo goed voorstellen dat je niet uit de garage weg te slaan bent, zal inderdaad een knap lange winter worden maar ben er van overtuigd dat je haar regelmatig even de sporen zal geven wanneer het weer gunstig is. Hoe meer foto's hoe beter, laat ze maar komen ;)

17. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Gefeliciteerd Alex, waar heb je geslapen? Gewoon in bed (althans ik neem dat je normaal gesproken in bed slaapt... niet in details treden aub ;)), of naast je nieuwe vriendinnetje? Je hebt in ieder geval een prachtig exemplaar op de kop weten te tikken met een nummerplaat om het af te maken... klasse en ben erg benieuwd om haar in het eggie te zien!!!

Bob

18. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Gefeliciteerd Alex! Een autodroom die uitkomt is altijd gaaf!

Wel even betere foto's voor ons regelen he? :)

19. cvdzijden

cvdzijden Formula Junior

Jan 7, 2006
    570
    Numansdorp, HOLLAND
    Full Name:
    Christiaan
    Gefeliciteerd Alex. Dat je er veeeel veilige km's mee mag rijden :) Nummerplaat maakt hem helemaal af. Ben benieuwd wanneer we haar kunnen bewonderen. ;)

20. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
  21. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Gefeliciteerd Alex!!!!!

22. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Olivier Panis moet rijbewijs inleveren
    17 november 2008
    Voormalig Formule 1-coureur Olivier Panis heeft zijn rijbewijs moeten inleveren. Zo meldt het Franse persbureau AFP. De Fransman reed 212 kilometer per uur, terwijl de maximum snelheid op de Franse snelwegen 130 kilometer bedraagt.
    De winnaar van de Grand Prix van Monaco in 1996 beging de snelheidsovertreding op 6 november jongstleden, op de A40 tussen het Franse Chamonix en het Zwitserse Genève. De Ferrari waarmee de 42-jarige Fransman reed, is in beslag genomen en Panis moet op 23 maart verschijnen voor de politierechter van Bonneville.
    In 2004 reed Panis zijn laatste Formule 1-race, met een Toyota. (f1-racing.nl)

23. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Mooi Alex, geniet ervan!!

24. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734